"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


"החזרת אהבה" - גולשים כותבים

דף הבית >> "החזרת אהבה" - גולשים כותבים
גילוי נאות: מדמון מבקש להבהיר שיש מקרים בודדים שנכשלים, ויש מקרים שזה לוקח הרבה יותר זמן ממה שכתוב מטה.
לכן, יש לקחת את המלצות הגולשים בהגיון ובשיקול דעת בכל הקשור להצלחות וזמנים.... בכבוד רב, "איש הקבלה מדמון"
ידיעה חשובה : יש לקחת בחשבון שיש הרבה בעלי אתרים שכותבים את ההמלצות בעצמם, וגם מדמון יכול להיות כמותם.
לידיעתכםבכל תחום הקבלה והמיסטיקה אין התחייבות להצלחה. רק המוות בטוח ב- 100%

 
גולשים כותבים על מדמון
עמוד זה מלא !
 לכן, לא נוסיף יותר המלצות גולשים !

 
 
 
נושא:  המלאך מדמון התותח !  
שם: רוית [שם בדוי]  תאריך: 12.2.19 שעה:  11:09
לכול הגולשים והגולשות. אני רוצה להמליץ לכם אך ורק על המלאך איש הקבלה מדמון מפרדס חנה-כרכור. הייתה לי פרדה קשה מבן זוגי מזה חמש שנים. המלאך מדמון פתר לי את הבעיה כנגד כול סיכוי נורמלי והגיוני. מזה חמישה חודשים אנו נישואין באושר. אני מציעה לכולכם. אם יש לכם בעיה, ולא משנה מאיזה סוג תפנו לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה כרכור. הוא יפתור לכם את הבעיה מהר מאוד !  
 
נושא:  איש הקבלה מדמון קוסם אמיתי !!!
שם: אימא אלמונית  תאריך: 12.9.18 שעה:  23:03
ברצוני להודות לאיש הקבלה מדמון על הטיפול המהיר והתוצאות המדהימות שקבלנו. המשפחה הייתה בתקופה קשה עקב ביטול נשואי ביתנו. החתן ביטל את החתונה וברח לחול. הדי ג'יי המליץ לנו לפנות למדמון "ואמר לנו בביטחון מדמון יגרום לחתן לחזור בו ולהתחתן". עוד הוסיף ואמר "אני יודע ממקרים דומים שמדמון הצליח לגרום שהחתונה תתקיים במועד שנקבע" פנינו לאיש הקבלה מדמון וסיפרנו לו שהחתן תפס רגליים קרות חודשיים לפני החתונה, למחרת רכשנו ממדמון סגולות והתחלנו לעשות שימוש כפי שנתבקשנו. לאחר שישה ימים החתן הגיע אלינו הביתה והסביר לנו שהוא לא יודע מה קרה לו, ועכשיו הוא שלם עם עצמו ובטוח שהוא רוצה להתחתן במועד שנקבע. ברוך השם ובעזרתו של איש הקבלה מדמון הם התחתנו והכל עבר בשלום.
 
נושא:  החזרת אהבה ע"י מדמון התותח !!!  
שם:  חסויה  תאריך: 7.9.18 שעה: 19:45
מחפשים מחזיר אהבה ? אין לכם מה לחפש ! הלכתי להרבה מחזירי אהבה שלהם פרסום באינטרנט, וכולם חרטות ושקרים !!!! לפני כולם דיברתי עם מדמון . אבל בגלל המחיר הגבוה שהוא דרש ממני, נאלצתי לפנות למפרסמים אחרים באינטרנט. בסוף אכלתי אותה בגדול ! לאחר שנה התקשרתי שוב למדמון וביקשתי לרכוש ממנו מוצרים להחזרת אהבה. לאחר שמדמון עשה בדיקה נוספת הוא אמר לי שהמחיר עכשיו יותר יקר. כי בגלל השטויות שעשיתי עם מחזירי אהבה אחרים עכשיו זה יהיה יותר קשה ויקח זמן. בסוף שילמתי לו הרבה מאוד כסף ועשיתי שימוש עם מה שהוא הכין לי. אני נשבעת בסבתא שלי שהאקס שלי חזר אליי לאחר חודש ימים ואנחנו כבר יחד 11 חודשים .  המסכנה היחידה והאמיתית : שרק איש הקבלה מדמון בקיא בלהחזיר אהבה !!!
 
נושא:  החזרת אהבה ע"י מדמון   
שם:  חסוי  תאריך: 2.09.18 שעה: 21:19
לאחר פרדה כואבת מהחברה שלי, היו מחשבות אובדניות . רק חבר אחד זהה את מצבי הנפשי ואז הוא אמר לי, עשיתי בשבילך מחקר שלם וארוך באינטרנט והגעתי למסקנה חד משמעית ! ואז הוא אמר לי אם אתה רוצה ש xxxx תחזור אליך תתקשר לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה והוא יחזיר בניכם מהר מאוד ! כמובן שהתקשרתי למדמון ומיד עשיתי לו העברה בנקאית. לאחר 4 ימים קיבלתי ממדמון הודעה שהסגולות שלי מוכנות ובאותו יום הגעתי לביתו לצורך קבלת הסגולות שהוא הכין עבורי. בערב התחלתי להשתמש עם הסגולות לפי דף ההוראות שקבלתי ממדמון. וואלה זה עבד כמו שעון שוויצרי וחזרנו להיות שוב חברים וזוג אוהב בעזרת השם בעוד חודש אני מציע לחברה נישואין !!! תודה למדמון מפרדס חנה, ולחבר שלי שהמליץ לי לפנות אליו.  
 
 
נושא:  איש הקבלה מדמון תותח בהחזרת אהבה זה מצליח ב- 100% !
שם: ליטל שם בדוי  תאריך: 20.08.18 שעה:  09:11
רק לברך את איש הקבלה מדמון על כך שהחזיר את בן זוגי וזאת אחרי פרדה של 9 חודשים ובזמן זה היינו בנתק מוחלט והוא חסם אותי כליל . מיד לאחר הפרדה פניתי למספר קבליסטים וסתם בזבזתי הרבה כסף לשווא. [שום דבר לא עזר] בתאריך 13.08.18 פניתי לאיש הקבלה מדמון. ראו איזה פלא, איש הקבלה מדמון גרם לבן זוגי להתקשר אליי ולבקש שנחזור להיות זוג. לאחר 24 שעות מאותו יום שהתחלתי להשתמש עם הסגולות שרכשתי מאיש הקבלה מדמון. [חזרנו להיות חברים ואפילו קבלתי ממנו הצעת נישואין]. נכון ששילמתי למדמון המון כסף. אבל זה היה שווא. בסוף התברר לי שרק איש הקבלה מדמון  יודע להכין סגולות לאהבה שבאמת עובדות. אני חייבת ליידע אתכם שלא כל מי שכותב באינטרנט שהוא יודע להחזיר אהבה זה נכון [לדעתי כול השאר הם שרלטנים ונוכלים]  על זה נאמר סוף מעשה במחשבה תחילה !
 
נושא:  המאסטר מדמון  
שם:  צופית  תאריך: 1.5.18 שעה: 9:11
אני בהלם מוחלט מאיש הקבלה מדמון !! למרות שאני והאקס שלי היינו פרודים במשך 11 חודשים ומאז הפרידה בנינו לא דיברנו בכלל.   איש הקבלה מדמון הצליח תוך 48 שעות לגרום לחבר שלי לחזור אליי. ורק עכשיו  אני מרגישה שהוא מת עליי, ואוהב אותי בצורה שבחיים לא הרגשתי אצלו.  
 
נושא:  רק מדמון הצליח בשבוע, להחזיר את האקס שלי היישר אל החופה.
שם: אני חסויה   תאריך: 14.12.17 שעה:  16:32
לכול הגולשים ברשת ובאינטרנט אני מוכנה להישבע לכם בהורים שלי. שיש הרבה אנשים שעוסקים בהחזרת אהבה ומציגים את עצמם כאילו שהם קבליסטים ומיסטיקנים ומומחים להחזרת אהבה. אני אומרת לכם שהם שקרנים וכול מה שהם אומרים זה בלוף אחד גדול. הם מכרו לי קמעות, נרות, ביצים, ניירות עם כול מיני קשקושים, חרוזים, בקבוק עם נוזל, תבלינים והרבה חרטות. מה לומר לכם ומה לספר. הם האכילו אותי בהרבה מאוד סיפורים מטובלים בשקרים. מאמינו לי ששילמתי להם בחישוב כללי יותר מ 35,000 ₪. לפני חודש פניתי לאיש הקבלה מדמון ונתתי לו את כול הפרטים שלי ושל האקס שלי. הוא עשה בדיקה ומיד אמר לי "עשית המון שטויות אצל אנשים אחרים במקרה שלך אני חייב לעשות בדיקה שתיקח לפחות שעתיים וביקש שאתקשר אליו בעוד שלוש שעות". מחוסר זמן התקשרתי למדמון למחרת בבוקר. דיברנו לא יותר מחמש דקות ומיד אמרתי לו, יש לי הרגשה טובה שאתה תצליח היכן שכולם נכשלו ! עוד באותו יום עשיתי למדמון העברה בנקאית בסך x x x  x x  [המון כסף] לאחר חמישה ימים מדמון הודיע לי שהחומרים/הסגולות שלי מוכנות וביקש שאגיע מחר בבוקר. נפגשנו, לקחתי את החומרים/הסגולות שהוא הכין לי באופן אישי. עוד באותו יום הכנתי ועשיתי את כול מה שהוא נתן לי, אני שוב נשבעת לכם בהורים שלי שלאחר שישה ימים האקס שלי התקשר אליי, ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע אליי ודורש שניפגש בערב ! לאחר השיחה התקשרת למדמון וסיפרתי לו על תוכן השיחה. מדמון אמר לי "תסכימי להיפגש איתו רק בבית שלך ובנוכחות ההורים שלך" כמובן שהוא הגיע להורים שלי. מאותו יום חזרנו ובעזרת השם קיבלתי הצעת נישואין ובקרוב נחגוג את יום כלולותינו. הצעתי לכם אל תאמינו לקבליסטים ולמיסטיקנים שמספרים לכם שהם מומחים להחזרת אהבה. היום אני יודעת בוודאות שיש רק את איש הקבלה מדמון והוא האדם היחיד בארץ שיודע להחזיר אהבה.  על זה אני חותמת בדמי !
 
נושא:  איש הקבלה מדמון
שם:  מיכל  תאריך: 01.12.17 שעה: 18:47
שתדעו לכם שאיש הקבלה מדמון החזיר את החבר שלי תוך 17 יום בלבד !!!! אפילו שלו היינו יחד כמעט שנתיים. בשבילי מדמון תותח אמיתי . למדמון הגעתי מהמלצות שקבלתי מכמה בחורות מהשכונה שלי, שהוא עזר להם להחזיר את החברים שלהם וגם כולם בסוף התחתנו איתם. באמת אין על איש הקבלה מדמון בכול הארץ.
 
נושא:  החזרת אהבה אצל המאסטר - מדמון
שם:  זיוה שם בדוי  תאריך: 27.11.17  שעה: 7:11
לכותבת החסויה מיום 21.11.17  חייבת לאמר לך שגם אני טיפלתי אצל המאסטר מדמון. בהחזרת אהבה ושלום בית בין המשפחות. אומנם אני ובין זוגי היינו פרודים רק שבעה חודשים וזאת חודש לפני יום הנישואין. הפרדה נגרמה עקב סכסוך משפחות שגלש לאלימות פיזית ומילולית קשה מאוד.  לפי המלצת הרב שלי הגעתי לאיש הקבלה מדמון . גם אני רכשתי ממנו שמונה סגולות להחזרת אהבה ולשלום בית בין המשפחות . שילמתי הרבה מאוד כסף . כמו קוסם מדמון הצליח לעשות שלום בית בין המשפחות וכתוצאה מכך התחתנו ! לדעתי איש הקבלה מדמון תותח בכול נושא של החזרת אהבה ושלום בית. אגב, אצלי כול הסיפור לקח שלושה חודשים בלבד. לכל המעוניינים : בנושא של החזרת אהבה ושלום בית. המלצתי היא חד משמעית רק איש הקבלה מדמון יכול ומצליח !
 
נושא:  החזרת אהבה ע"י המאסטר מדמון
שם:  חסויה   תאריך: 21.11.17 שעה:  13:24
רכשתי מאיש הקבלה מדמון חומרים וסגולות לצורך החזרת האקס שלי. [היינו חברים, וזוג אוהב יותר מ. 5 שנים]  לפני שנה האקס שלי הודיע לי שהוא מאוהב בבחורה שעובדת איתו. לאחר שבועיים הוא עזב את הבית ועבר להתגורר עם אהובתו החדשה. שבורה וכואבת פניתי למספר רב של מיסטיקנים וקבליסטים שיעזרו לי להשיב לחיקי את האקס שלי . למען האמת התאכזבתי מכולם. הם מכרו לי קמעות, נירות מצוירים עם קשקושים, ביצים, מנעולים, תמציות ותכשיטים בשקל. מה שגרוע, שאותם מיסטיקנים הפסיקו לענות לי והחלו לסנן אותי. במקרה שמעתי ברדיו אינטרנטית שיש בארץ רק אדם אחד בשם איש הקבלה מדמון שיודע לטפל בהחזרת אהבה בין בני זוג. מצאתי את האתר של מדמון. קראתי את כול האתר והתרשמתי שהוא אדם אמיתי למרות שהוא לא מתחייב לשום הצלחה. בסוף החלטתי לרכוש מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה, בעלות של 7,000 ₪. הובהר לי ע"י מדמון שזה יהיה קשה וייחק הרבה זמן, וגם זה יכול להיכשל. קבלתי ממדמון סגולות וחומרים שהוא הכין לי באופן מיוחד. בתוך תוכי הרגשתי שאיש הקבלה שמדמון יחזיר את האקס שלי על בטוח. לשמחתי לא טעיתי בתחושות שלי. אומנם זה לקח הרבה זמן . אך הסוף טוב, מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי בסבלנות ובמקצועיות שאין שניה לה. עכשיו אני יכולה להודיע לכול העולם בשמחה ובששון, שתוך פרק זמן קצר מדמון גרם לבן זוגי להתחתן איתי והפך אותנו לזוג אוהב ומעורר קנאה. אם יש לכם בעיה דומה תחסכו מעצמכם זמן, כסף ושברון לב. טפלו רק אצל איש הקבלה מדמון הוא באמת יודע להחזיר זוגות שנפרדו. בהזדמנות זו רוצה להודות לאיש הקבלה מדמון על הטיפול המקצועי והתוצאות שהביאו אותי עד הלום.   
 
נושא:  החזרת אהבה אצל איש הבלה מדמון
שם:  4 אלמוניות  תאריך: 2.11.17  שעה:  13.01
לשרית החמודה . אני שמחה שאיש הקבלה מדמון עזר לך. להחזיר את בן זוגך, למרות שלקח לך חודשיים.
אצלי ואצל 3 חברותי מדמון פתר לנו את הבעיה [ החזרת אהבה ] תוך 6 ימים בלבד !  אני – ושלושת חברותי התחתנו בזכות הטיפול המסור של מדמון ! באלוהים אני שלחתי למדמון לפחות 11 בנות וכולם סיפרו לי שכול בני הזוג שלהם חזרו אליהם. והם אוהבים אותם בטרוף. אני קובעת שהאדם היחיד ביקום שמצליח לגרום להחזרת אהבה נכונה זה רק איש הקבלה מדמון.
 
נושא:  החזרת אהבה - מדמון
שם:  שרית מהצפון  תאריך: 25.10.17 שעה:  8.10
עברתי תהליך להחזרת אהבה, למרות שהתהליך לקח חודשיים, האמנתי בכל ליבי, שאכן זה יקרה, יאמר לזכותו של איש הקבלה מדמון, הוא לא הפסיק לעודד אותי... חזר ואמר לי ״פתאום זה יקרה״ ואכן זה קרה, האקס שלי חזר אליי, פתאום וללא כול סימן מצידו..
בכל עצה שנתן לי מדמון הוא תמיד צדק ! כל כך מקצועי, תמיד חוזר להודעות שלי, אדם מדהים, עם לב ענק, ורצון לעזור.
כי אם לא היה כזה אדם מדהים ממזמן הייתי ״מרימה ידיים״. על זה נאמר, הדרך לא פחות חשובה מהתוצאה....יושר ומקצועית זה בראש ובראשונה אצלו. אדם משכמו ומעלה !!! מאסטר בהחזרת אהבה. ממליצה מכל הלב, לטפל אצל איש הקבלה מדמון.
מאחלת לאיש הקבלה מדמון שימשיך להצליח ולעשות טוב לאנשים. שמחה שזכיתי להכיר אותו, זה כבוד גדול עבורי
 
נושא:  רק איש הקבלה מדמון – הצליח להחזיר את האקס שלי !!!              
שם:  גל [שם בדוי]   תאריך: 28.09.2017   שעה:  13.09
 
וואלה: הרבה מיסטיקנים חרטטנים, הצליחו להפיל אותי בפח !  לכולם פניתי כדי לעשות החזרת אהבה. מכרו לי קמעות והרבה סלט ירקות. בקיצור האכילו אותי לוקשים והרבה סיפורי אלף לילה ולילה. [האקס שלי לא חזר והכול היה שטויות במיץ עגבניות]
כאשר התלוננתי בפניהם הם הפסיקו לדבר איתי [הם דיברו אליי בצורה מגעילה ובסוף סיננו אותי באופן סופי].  על איש הקבלה מדמון שמעתי הרבה מאוד. בזמנו לא טיפלתי אצלו, כי הוא לא היה מוכן להתחייב לי שהאקס שלי יחזור אליי. הוא תמיד אמר לי
"רק המוות בטוח במאה אחוז וכול מיסטיקן שאומר לך, שזה מאה אחוז הוא משקר אותך במיליון אחוז". לאחר שנה אמרתי לעצמי אני פונה לאיש הקבלה מדמון בניסיון האחרון להחזיר את האקס שלי. עכשיו אני נשבעת באימא ואבא שלי שאיש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי תוך ארבע שבועות ! כשנפגשתי עם איש הקבלה מדמון לצורך קבלת הסגולות [החומרים] שהוא הכין עבורי, מיד הבנתי שהפעם זה יצליח לי. שוב אני נשבעת באימא ואבה שלי שרק איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר אליי את החבר שלי. יש לי עבורכם  בשורה טובה, יש לנו תאריך לנישואין ! מכול הלב, אני ממליצה לכול העולם לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון. הוא באמת יודע מה לעשות ואיך להחזיר אהבה ! [כול השאר הם בגדר חרטטנים, רק יודעים לקחת כסף].
בקיצור אין על היכולות והידע של איש הקבלה מדמון בעולם ! [הוא מחזיר אהבה אמיתי נקודה.]
 
נושא:  איש הקבלה מדמון - תותח אמיתי !               
שם:  אלמונית   תאריך: 09.06.17   שעה:  17.19                        
 
לכול חברי הגולשים ברשת. חייבת לשתף אתכם ולספר לכם על קבליסט שגרם לאקס שלי לחזור אליי. על ארבע !
איש הקבל מדמון שחק אותה בגדול ובענק !  גרם לאקס שלי שממנו הייתי פרודה מעל שנה לחזור אליי מאוהב יותר וקנאי אליי יותר.  לאחר שבועיים קיבלתי ממנו הצעת נישואין.  ממליצה על איש הקבלה מדמון על באמת !!!

 
 
נושא:  החזרת אהבה, מניסיוני תעשו רק אצל מדמון  
שם:  אני [חסוי]   תאריך: 28.04.17  שעה:  6.33               
 
אלפי תודות לאיש הקבלה הקבלה מדמון. שרק בזכותו האקס שלי חזר אליי, תוך 3 שבועות.
מניסיוני המר והעצוב, לפני שהלכתי לאיש הקבלה מדמון הייתי אצל הרבה אנשים שמפרסמים שהם מחזירי אהבה. חבל על הכסף ששילמתי להם. כי הם לא הצליחו לעשות כלום וכול מה שהם נתנו לי זה נרות קמעות וכתבו לי על ניירות כול מיני שטויות במיץ עגבניות.  מדמון אמר לי לזרוק למיץ של הזבל את כול מה שקבלתי מהם ורק לאחר מכן, הוא יטפל בי.
עשיתי כדברו של מדמון ושילמתי לו בהעברה בנקאית 7,000 ₪ .
לאחר 5 ימים מדמון הזמין אותי לקבל את הסגולות המיוחדות שהוא הכין עבורי.
עשיתי שימוש באופן מדויק לפי ההוראות הכתובות שמדמון נתן לי.
למרות שהייתי סקפטית, וואלה הסגולות של מדמון פעלו מצוין והאקס שלי חזר אליי אחרי 3 שבועות.
אם באמת אתם מחפשות מחזיר אהבה על באמת. אני ממליצה רק על איש הקבלה מדמון !!!

 
07:52 17/04/17  יוליה   החזרת אהבה אצל התותח מדמון.
  אימייל: יוליה מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל התותח מדמון. נושא:
לאחר 13 שנים של נישואין עם 2 ילדים. בעלי התאהב באישה אחרת.
לפני שנה וחודש עזב את הבית והתנתק ממני ומהילדים.
הלכתי לכול מיני אנשים שמפרסמים שהם מחזירי אהבה וזוגיות.
לצערי שילמתי לכולם מעל 30.000 ש"ח אף אחד מהם לא הצליח להחזיר את בעלי הביתה.
אני עובדת בהנהלת חשבונות במשרד גדול מאוד. וכולם ידעו שבעלי זרק אותי ואת הילדים.
בחור שעובד איתי הציע לי לפנות לאיש הקבלה מדמון שגר בישוב בשם אומן.
דיברתי עם מדמון והוא דרש ממני לקרוא את כול האתר ולאחר מכן לפנות אליו.
בנוסף מדמון הסביר לי את כול המגבלות וההבהרות שהוא לא מתחייב לכלום.
בסופו של דבר החלטתי לרכוש ממנו סגולות להחזרת אהבה ולהפרדה מהחברה של בעלי.
הייתי בהלם ובשוק טוטלי לאחר 11 ימים כשחזרתי מהעבודה אני רואה את בעלי בתוך הבית ויושב בשקט מבלי להוציא הגה מפיו.  מאוחר בערב בעלי ביקש ממני אלפי סליחות ואמר לי שהוא גמר עם החברה שלו באופן סופי ומוחלט והוא חזר הביתה לעשות שלום ולשקם את המשפחה.
עם כול הקושי הנפשי שהיה לי עליו. החלטתי לסלוח לו ולהמשיך לקיים את הזוגיות.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאיש הקבלה מדמון. שהצליח לעשות שלום בית ולהחזיר את בעלי הביתה ולמשפחה. באמת שמגיע למדמון אלפי תודות על מקצועיותו ועל אהבת הזולת.
תודה, תודה, תודה לך [לאיש הקבלה מדמון].  אתה באמת תותח !!!
08:40 03/04/17  נמרה   החזרת אהבה הצליח לי מהר !
  אימייל: נמרה מחבר/ת:
החזרת אהבה הצליח לי מהר ! נושא:
רק לברך ולהודות לאיש הקבלה מדמון שעזר לי להחזיר את החבר שלי מהר מאוד.
מהיום אני אמליץ על מדמון בכול פורום בארץ.
הודעה:
16:34 30/03/17  מישהי   החזרת אהבה ופתיחת מזל. אצל מדמון
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
החזרת אהבה ופתיחת מזל. רק אצל מדמון... זה הצליח לנו בגדול !!! נושא:
ברצוני להודיע לכול בנות ישראל שהאדם היחיד בארץ שעזר לי ולחברה שלי.
לגרום לאקסים שלנו לחזור אלינו על ארבע. הוא היחיד והמיוחד ששמו בישראל מדמון [איש הקבלה מדמון] גרם לאקסים שלנו לחזור אלינו תוך זמן קצר ביותר !
מדמון הצליח גם לפתוח לנו את הדרך להצלחה בכול תחומי החיים !
גם אני ממליצה בכיף על איש הקבלה מדמון. 
21:55 28/03/17  מישהי מהמרכז   נשבעת באמא ואבא שלי שזה אמיתי.
  אימייל: מישהי מהמרכז מחבר/ת:
נשבעת באמא ואבא שלי שזה אמיתי. נושא:
נפרדתי מהחבר שלי לאחר 4 שנות חברות. שמתוכם גרנו יחד שנתיים וחצי.
ביום משוגע אחד ופתאום החבר שלי אומר לי שהוא לא אוהב אותי יותר.
כאשר הייתי בעבודה הוא אסף את כל חפציו ונעלם
לא יכולתי להשיג אותו בשום אמצעי תקשורת. כאילו בלעה אותו האדמה.
הלכתי לעשרות מיסטיקנים, רבנים, קבליסטים ומתקשרות.
כולם יחד נתנו לי לעשות מעל 25 פעולות, קמעות והרבה חרטות.
לפי עצתה של חברה שלי הגעתי לאיש הקבלה מדמון ושילמתי לו 7000 ש"ח.
קבלתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה.
למחרת עשיתי את כל הסגולות שקבלתי ממנו.
אני נשבעת באמא ואבא שלי שהחבר שלי חזר אליי לאחר 3 ימים.
רק שתדעו שהאדם היחידי שבאמת יודע להחזיר אהבה בין זוגות זה רק איש הקבלה מדמון !!!
אני ממליצה עליו במיליון אחוז .
08:54 22/03/17  מישהו   מדמון הצליח ב - 12 ימים !
  אימייל: מישהו מחבר/ת:
מדמון הצליח ב - 12 ימים ! נושא:
שימו לב,  למה שאני כותב לכול הגולשים והגולשות.
החברה שלי נפרדה ממני לפני שנה. הלכתי לעשרות מיסטיקנים בארץ
וכולם בלי יוצא מהכלל לא הצליחו להחזיר בנינו [שפכתי הרבה כסף סתם]
לפני חודש פניתי לאיש הקבלה מדמון והוא כמו קוסם גרם לחברה שלי לחזור אליי
תוך 12 ימים בלבד !
מכאן אני ממליץ לכול הגולשים והגולשות לטפל רק אצל המאסטר מדמון !
הוא באמת תותח להחזרת אהבה ולזוגיות.
הודעה:
15:12 19/03/17  סיx   החזרת אהבה
  אימייל: סיx מחבר/ת:
החזרת אהבה נושא:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון. שהצליח להשיב את בן זוגי תוך שבועיים.
אני ובן זוגי נפרדנו אחרי שלוש וחצי שנים של חברות נפלאה.
הוא ניתק איתי כול קשר במשך שמונה חודשים.
קניתי ממדמון ערכה להחזרת אהבה,
בעזרת איש הקבלה מדמון, בן זוגי חזר אליי תוך שבועיים.
ברכות לאיש הקבלה מדמון
הודעה:
10:08 03/02/17  אני   מדמון היקר והמיוחד "איש הקסם"
  אימייל: אני מחבר/ת:
 מדמון היקר והמיוחד "איש הקסם" נושא:
 אני
מדמון היקר והמיוחד "איש הקסם"
ראשית מודה לבורא עולם ששלח אליי שליח יקר ונאמן כמוך
שנית אין ספור תודות מעומק הלב על רצונך העז לעזור לי
ולמשפחתי תמיד בסבלנות בשמחה וברצון עודדת ותמכת נותן הרגשה טובה
וקשוב לבעיותי ויש לציין שבכל עצה שנתת תמיד צדקת.
מאחלת לך שה תמיד יהיה לצידך ותמשיך לעזור לכל המעוניין כמו שרק אתה יודע
בהצלחה לכולם
תודה תודה תודה
ממני......
10:36 08/02/17  ...עדי [שם בדוי]   מדמון תותח בהחזרת אהבה !!!
  אימייל: עדי [שם בדוי] מחבר/ת:
מדמון תותח בהחזרת אהבה !!! נושא:
בן זוגי זרק אותי לפני שנה וחצי, וזאת למרות שהיינו חברים 3 שנים.
הלכתי להרבה מיסטיקנים שאף אחד מהם לא הצליח להחזיר את האקס שלי.
לפני זמן קצר הגעתי לאיש הקבלה מדמון ורכשתי ממנו סגולות שהוא הכין לי במיוחד.
וואלה מדמון החזיר בנינו בפרק זמן קצר [בימים בודדים]
אני כותבת זאת כדי לשבח את איש הקבלה מדמון.
שלדעתי הוא האדם היחידי בארץ שבאמת מצליח להחזיר אהבות ישנות
ויודע להחזיר בן זוגות שנפרדו.
גם אני רוצה להמליץ לכול הגולשים בעולם, לפנות רק לאיש הקבלה מדמון !!!
הודעה:
17:19 04/02/17 מטופלת של מדמון   החזרת אהבה ב- 11 ימים !!!
  אימייל: מטופלת של מדמון מחבר/ת:
החזרת אהבה ב- 11 ימים !!! נושא:
המילים קטנות והיריעה קצרה, להביע למדמון את מילת התודה וההערכה
על הפתרון המהיר והמקצועי של החזרת אהבה.
על המעקב והטיפול בכל פרט, על מסירותו וסבלנותו עד אין קץ.
יש למדמון את כל התכונות המקצועיות להחזיר בין בני זוג שנפרדו.
הביע לו, תודה וברכה. מילה שלא תקיף את מלוא ההערכה.
תודה רבה, המון בריאות והצלחה... ממני המטופלת שלך.
הודעה:
16:14 31/01/17  אלמוני   מדמון יותר טוב מפסיכולוג.
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
מדמון יותר טוב מפסיכולוג. נושא:
הייתה לי בעיה להכיר בחורה לחתונה, מכוון שאני ביישן ומאוד מופנם.
הייתי בטיפול פסיכולוגי מעל שלוש שנים ולא הצלחתי לפרוץ את מחסום הביישנות.
חיפשתי באינטרנט קבליסט לפתרון הבעיה שלי.
דיברתי עם לפחות חמישה קבליסטים שטענו שעשו לי כישוף.
היחיד שהצליח לזהות את הבעיה הוא איש הקבלה מדמון.
רכשתי ממדמון ערכה לחיזוק הנפש והגוף והביטחון העצמי.
השתמשתי בכול סגולותיו והתחלתי להרגיש שיש לי יכולות נפשיות גבוהות וחזקות.
בחלוף חודשיים הכרתי את בת זוגתי המקסימה.
לאחר שמונה חודשים התחתנו.
היום אני מרגיש מעולה, חזק ומאושר, וזאת בזכות איש הקבלה מדמון.
הודעה:
16:22 30/01/17  אל...   מדמון תותח !
  אימייל: אל... מחבר/ת:
מדמון תותח ! נושא:
הייתי לפני גירושין.
רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות לשלום בית ואהבה.
הסגולות שרכשתי עשו פלאים. חזרנו לחיות בשקט ובשלווה.
מדמון תותח. ממליצה
הודעה:
03:28 28/01/17  סיגל שם בדוי   סגולות להחזרת אהבה.
  אימייל: סיגל שם בדוי מחבר/ת:
סגולות להחזרת אהבה. נושא:
הקשיבו חבריי ובמיוחד לך שרון...
באלפית המילה אני רוצה להמליץ לך, להתקשר לאיש הקבלה מדמון.
מדמון עזר לי מאוד... להשיב אליי את האקס שלי תוך שבועיים בלבד !
ממליצה לך להיזהר מאנשים שכותבים באינטרנט שהם מחזירים אהבות.
מניסיוני עם אנשים אחרים אני יכולה לאמר לך שהם חרטטנים גדולים...
מדמון הוא האדם היחיד שהוכיח לי שהוא יודע ומצליח להחזיר אהבה...
הודעה:
18:12 27/01/17  אלמונית מהמרכז   מגיע למדמון את אות הזהב !!!
  אימייל: אלמונית מהמרכז מחבר/ת:
מגיע למדמון את אות הזהב !!! נושא:
תשתדלו לא להיות פראיירית כמוני .....
הייתה לי בעיה בפרנסה ובעיה קשה עם בעלי. לא הצלחנו להתרומם כלכלית,
ובגלל זה היינו תמיד רבים ולא ישנו באותו חדר מעל שנתיים.
הלכתי לכול מיני מיסטיקנים, קבליסטים ורבנים.
עכשיו אני קובעת כולם עשו ממני צחוק ולא יצא מהם כלום !
לפי המלצתה של חברה לעבודה פניתי לאיש הקבלה מדמון.
רכשתי ממדמון סגולות להצלחה בפרנסה ולשלום בית.
להפתעתי הסגולות של מדמון עשו את העבודה בצורה הטובה ביותר !
ברוך השם היום אני ובעלי מצליחים, מרוויחים מצוין,
יש שלום בית והשקט חזר לשכון בביתנו !!!
אין לכם מושג כמה אני מודה ומברכת את איש הקבלה מדמון.
עכשיו אני בטוחה במיליון אחוז, שיש לנו בארץ רק קבליסט אחד בשם מדמון.
היזהרו ואל תהיו פראיירים כמוני...
אני אכלתי אותה אצל הרבה מיסטיקנים, קבליסטים ורבנים שהוליכו אותי שולל..
גם אני מצטרפת לעשרות אלפי האנשים שממליצים על איש הקבלה מדמון !
הודעה:
 
05:28 23/01/17  מישהו   החזרת אהבה אצל מדמון
  אימייל: מישהו מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון נושא:
אני רוצה להודות לאיש הקבלה מדמון.
שבזכות הסגולות של מדמון. האקסית שלי חזרה אליי תוך 12 ימים בלבד !
מדמון עזר לי להחזיר את האקסית שלי, למרות שהיינו פרודים שנה.
אני רוצה להודות לאיש הקבלה מדמון שבזכותו האקסית שלי חזרה אליי.
אני ממליץ עליו מכל הלב !
הודעה:
08:04 19/01/17  אני האלמונית   הייתי מטומטמת ומדמון הציל אותי !
  אימייל: אני האלמונית מחבר/ת:
הייתי מטומטמת ומדמון הציל אותי ! נושא:
הייתי מטומטמת שפניתי למיסטיקנים וקבליסטים שלא מבינים כלום בהחזרת אהבה.
בסך הכול שילמתי לכולם במשך שנה יותר מ- 50.000 ש"ח.
לפני שלושה חודשים פניתי לאיש הקבלה מדמון וביקשתי ממנו שיעזור לי להחזיר את האקס שלי.
כאשר מדמון עשה בדיקה, מיד אמר לי "תזרקי את כול מה שרכשת ממיסטיקנים אחרים.
ואני אעזור לך להחזיר לך את האקס שלך"
לאחר חמישה ימים רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה.
וואלה איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי תוך שמונה ימים בלבד !
מעכשיו אני ממליצה על איש הקבלה מדמון לכל מי שמוכן להקשיב לי.
הודעה:
 
12:34 16/01/17  עדה שם בדוי   באלוהים רק מדמון הצליח !
  אימייל: עדה שם בדוי מחבר/ת:
באלוהים רק מדמון הצליח ! נושא:
אני נשבעת באלוהים שכול המיסטיקנים והקבליסטים בארץ .
שקרנים ולא מבינים איך מחזירים אהבה . הייתי כמעט אצל כולם ושום דבר לא עזר לי.
לפי המלצתו של רב ידוע הגעתי לאיש הקבלה מדמון.
איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי תוך שלושה ימים.....
עכשיו ברור לי שרק איש הקבלה מדמון יכול לעזור !!!
הודעה:
07:45 15/01/17  ...אלמונית מהדרום   איש הקבלה מדמון
  אימייל: אלמונית מהדרום מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון... שבזכותו בן זוגי חזר אליי.
ובסופו של דבר גם התחתנו בהוד והדר !
אם נפרדתם מבן הזוג שלכם. אני ממליצה לכם לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון.
אני נשבעת בהורים שלי שהיחיד שהצליח להחזיר בנינו ולגרום לבן זוגי להתחתן איתי.
זה היה איש הקבלה מדמון ! ממליצה עליו מכול הלב.
הודעה:
 
20:11 13/01/17  עדי   החזרת אהבה במהירות האור !
  אימייל: עדי מחבר/ת:
החזרת אהבה במהירות האור ! נושא:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון .....
מדמון החזיר את האקס שלי, אחרי שהיינו פרודים 9 חודשים.
כול התהליך עם מדמון לקח 4 ימים בלבד !
גם אני רוצה להיות שותפה לממליצים על איש הקבלה מדמון...
וואלה איש הקבלה מדמון תותח אמיתי !!!
הודעה:
17:27 09/01/17  אני +   אצל מדמון זה הצליח לי בגדול !
  אימייל: אני + מחבר/ת:
אצל מדמון זה הצליח לי בגדול ! נושא:
הייתי נואשת והייתי זקוקה לקבליסט שיעזור לי להחזיר את האקס שלי.
אני לא מבינה עד רגע זה.........
איך מדמון. הצליח לגרום לאקס שלי לחזור אליי תוך זמן קצר מאוד.
למרות שנפרדנו בצורה קשה ומכוערת מאוד, מאוד....
אגיד ואומר לכול הגולשים, שאין על איש הקבלה מדמון בעולם !
הודעה:
05:34 05/01/17  אלמונית   איש הקבלה מדמון
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון נושא:
שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון שעזר לכול המשפחה שלי.
בזכותו של מדמון נעשה שלום בית, בין אימא ואבה שלי
ובין כול האחים ובני המשפחה שלי. האהבה, הפרנסה והשלום נכנסו לביתנו,
בזכות הסגולות שרכשתי מאיש הקבלה מדמון.
שאלוהים יברך את מדמון בכול הטוב והבריאות שיש בעולם.
אוהבת ... אלמונית מגוש דן
הודעה:
 
06:11 31/12/16  עמי....   החזרת אהבה - המלצה
  אימייל: עמי.... מחבר/ת:
החזרת אהבה - המלצה נושא:
אני כותב ממעמקי ליבי .... הייתי פרוד מהחברה שלי במשך שנה פלוס.
רכשתי המון שטויות מקבליסטים ומיסטיקנים, כדי לגרום לאקסית שלי לחזור אליי.
לטמטומי שילמתי להם מעל 20,000 ש"ח .
בחודש נובמבר החלטתי לעשות ניסיון האחרון ופניתי לאיש הקבלה מדמון.
אחרי שמדמון ערך לי בדיקה הוא אמר לי לזרוק לפח.
את כל הקמעות והדברים שקבלתי ממיסטיקנים אחרים...
לאחר שעשיתי זאת. רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה.
אני יכול לקבוע בצורה נחרצת שאיש הקבלה מדמון הוא האדם היחיד
שהצליח להחזיר אליי את החברה שלי, וכל זאת תוך 14 ימים בלבד !
לכן, אני רוצה להמליץ לכול הגולשים על איש הקבלה מדמון.
הוא מקצוען ותותח בהחזרת אהבה ובקבלה בכלל !!!
הודעה:
06:55 30/12/16  דלילה   החזרת האקס ופתיחת מזל
  אימייל: דלילה מחבר/ת:
החזרת האקס ופתיחת מזל נושא:
רק לברך את איש הקבלה מדמון. שהצליח לעזור לי להשיב את האקס שלי תוך 11 ימים.
ולפתור את כול המחסומים שהיו לי בעסק שלי.
מזה מספר שבועות אני מרגישה שהפרנסה שלי עלתה יותר מ 300% .
מהיום שאני והחבר שלי חזרנו,
אני יכולה לאמר שלעולם לא הייתה לנו זוגיות מושלמת כמו היום.
את כל זאת אני זוקפת לזכותו של איש הקבלה מדמון.
מאחלת למדמון בריאות ושימשיך לעזור לאנשים.
הודעה:
10:59 29/12/16  מופתעת לטובה   החזרת אהבה ושלום בית
  אימייל: מופתעת לטובה מחבר/ת:
החזרת אהבה ושלום בית נושא:
הרגשתי צורך להודיע לכול הגולשים בפורומים.
הייתה לי בעיה קשה מאוד עם בן זוגי. לפי המלצתו של רב מקובל מירושלים
הגעתי לאיש הקבלה מדמון. רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה ושלום בית.
לאחר שמונה ימים של שימוש עם הסגולות של איש הקבלה מדמון.
בן הזוג שלי חזר ונעשה הגבר הכי טוב בעולם !
לכול הגולשים בפורומים מניסיוני עם מיסטיקנים אחרים.
אני מציעה לכולכם לטפל אך ורק אצל איש הקבלה מדמון.
הודעה:
07:48 27/12/16  xxxx   אלפי תודות למדמון
  אימייל: xxxx מחבר/ת:
אלפי תודות למדמון נושא:
מדמון היקר והאדם המדהים. שלום רב,
תודה לך שעזרת לילדה שלי להחזיר את החבר שלה. ברוך השם הילדה שמחה ומאושרת.
כאימא אני מודה לך שגרמת לי נחת רוח ושמחה בלב. תודה רבה ממני xxxx
הודעה:
 
16:48 26/12/16  אלמונית   כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון.
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון. נושא:
בגלל הסגולות שרכשתי מאיש הקבלה מדמון. אני ובן זוגי חזרנו והתחתנו.
בהזדמנות זו אני רוצה לברך ולהודות לאיש הקבלה מדמון.
תודה, תודהההה.
הודעה:
12:28 25/12/16  לילי   טיפוסים מפוקפקים נכנסו לתחום המיסטיקה
  אימייל: לילי מחבר/ת:
טיפוסים מפוקפקים נכנסו לתחום המיסטיקה נושא:
קניתי מאנשים שמפרסמים באינטרנט כול מיני דברים להחזרת אהבה. שום דבר לא הצליח לי !!!!
הם כותבים שהם מחזירים אהבה ועושים שחור ומוכרים קמעות להחזרת אהבה..
כשהתקשרתי אליהם להתלונן שזה לא מצליח להחזיר את האקס שלי.
הם איימו עליי ואמרו לי שאם אני אתקשר אליהם הם יפגעו בי ובמשפחה שלי.
ביום רביעי לפני חודשיים וחצי דיברתי עם ידיד שלי וסיפרתי לו שמאיימים עליי שיפגעו בי.
לידיד שלי יש את הקשרים המתאימים לבדוק מי הם האנשים שמאיימים עליי.
אני נשבעת לכם באימא ואבא שלי. שהוא אמר לי שבכול תחום המיסטיקה והקבלה
יש רק שני אנשים שהם ישרים וצדיקים במאה אחוז .
אחד מהם הוא איש הקבלה מדמון והשני הוא יוסף ישראל אזולאי.
לפני שבוע וחצי רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה.
שוב אני נשבעת לכם באימא ואבא שלי. מדמון החזיר בנינו תוך 24 שעות.
קבלו ממני יעוץ. תיזהרו מאנשים שמפרסמים באינטרנט. הפשע נכנס לתחום הזה.
הודעה
05:01 23/12/16  שלושה חברות   ממליצות על איש הקבלה מדמון
  אימייל: שלושה חברות מחבר/ת:
ממליצות על איש הקבלה מדמון נושא:
יש קבליסט בשם xxx xxxx שמפרסם הרבה באינטרנט.
אנו רוצות להזהיר אתכם ממנו הוא שרלטן ועובד על אנשים בעיניים.
אנו שלוש חברות ששילמנו לו הרבה כסף. כדי להחזיר את האקס שלנו.
במשך שנה הוא לא הצליח להחזיר לאף אחת מאתנו את האקס שלנו !!!
שבוע אחרי שקיבל את הכסף החוצפן הזה מנתק לנו את הטלפון בפנים ...
לפני חודשיים הלכנו לאיש הקבלה מדמון ושילמנו לו הרבה מאוד כסף ....
כדי שיחזיר לנו את האקס שלנו.
אנו רוצות לקבוע ולומר לכם, שאיש הקבלה מדמון שחק אותה בגדול...
מדמון הצליח להחזיר את האקסים של שלושתנו תוך זמן קצר מאוד !
שלושתנו ממליצות לכל הגולשים רק על איש הקבלה מדמון. 
 
07:49 21/12/16  שרית   מדמון היחיד שעזר לי להחזיר את האקס שלי !
  אימייל: שרית מחבר/ת:
מדמון היחיד שעזר לי להחזיר את האקס שלי ! נושא:
 אני נשבעת שהייתי אצל הרבה אנשים שמכריזים על עצמם שהם מחזירים אהבה.
אני התאכזבתי מהם בצורה קשה. [הם סתם שרלטנים] .
לפני זמן קצר פניתי לאיש הקבלה מדמון לפי המלצתו של אדם מחצרו של הרנטגן.
קניתי ממדמון שבע סגולות להחזרת אהבה.
כדי וחובה להאמין לי, מדמון והסגולות שלו.. עשו את העבודה תוך 15 ימים בלבד !
אני מברכת את איש הקבלה מדמון שהצליח להחזיר את האקס שלי תוך 15 יום בלבד !
המלצתי לכם, תיזהרו מכול האנשים שהם כותבים שהם מחזירים אהבה.
עבורי איש הקבלה מדמון הוא האדם היחיד בעולם שיודע ומצליח להחזיר אהבה בין זוגות.
 
18:00 20/12/16  אימא דואגת   החזרת אהבה הצליחה לנו טוב מאוד.
  אימייל: אימא דואגת מחבר/ת:
החזרת אהבה הצליחה לנו טוב מאוד. נושא:
לאחר שהלכתי לכול מיני מיסטיקנים, רבנים וקבליסטים אחרים, התייאשתי מהם.
עכשיו אני קובעת בוודאות של מיליון אחוז, שהיחיד בארץ שמצליח לגרום לזוגות פרודים לחזר האחד לשני זה רק איש הקבלה מדמון !!!
ברוך השם: מדמון הצליח לגרום לחתן שלי לחזור למשפחתו
ולהמשיך לגדל את ילדיו יחד עם אישתו האהובה.
גם אני שותפה להמלצות על מדמון. הוא באמת קבליסט שיודע את עבודתו טוב מאוד.
הודעה:
 
07:16 20/12/16  A.A   מדמון
  אימייל: A.A מחבר/ת:
מדמון נושא:
איש הקבלה מדמון [מדמון] הציל לי את המשפחה ואת בית עסק שלי.
בזכות הסגולות שרכשתי מאיש הקבלה מדמון. עכשיו משפחתי חיה בשלום ובאהבה.
אשתי חזרה בה מבקשתה להתגרש. והתחלנו להרוויח טוב מאוד מבית העסק שלו.
את כול זאת אני זוקף לסגולות של איש הקבלה מדמן  [מדמון]
כול שנותר לי, זה להודות לאיש הנפלא מדמון שפתר אותי מכל צרותי .....
הודעה:
16:21 18/12/16  מטלושקה   החזרת אהבה אצל התותח מדמון
  אימייל: מטלושקה מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל התותח מדמון נושא:
ברצוני להודות לאיש הקבלה מדמון . שבזכותו האקס שלי חזר אליי יותר אוהב ממה שהיה.
שימותו כול האנשים והמיסטיקנים שמקנאים באיש הקבלה מדמון.....
בראש מורם ובעמידה זקופה אני ממליצה אך ורק על איש הקבלה מדמון.
שהצליח לגרום לאקס שלי לחזור אליי תוך שבועיים בלבד !
שאלוהים יברך את מדמון ויצליח דרכיו בכל אשר יפנה.
באהבה, מטלושקה [שם לא אמיתי]
הודעה:
08:07 16/12/16  פלוני   מדמון מחזיר אהבה אמיתי !
  אימייל: פלוני מחבר/ת:
 מדמון מחזיר אהבה אמיתי ! נושא:
כן, כן גם אני הייתי פראייר ואכלתי אותה בגדול אצל מיסטיקנים אחרים,
שלושה מיסטיקנים מהאינטרנט עבדו עליי בעיניים !
לפני חודש הייתי אצל התותח הגדול מכולם ! הרי הוא איש הקבלה מדמון .
מדמון החזיר בני לבין האקסית שלי, יחסית מהר מאוד.
הצעתי לכול הגולשים, אל תהיו פראיירים כמוני.
תחסכו מעצמכם עוגמת נפש והוצאות כספיות מיותרות.
טפלו רק אצל איש הקבלה מדמון בלבד ! כי הוא מחזיר אהבה אמיתי.
הודעה:
21:51 13/12/16  נ....   המלצה על איש הקבלה מדמון !
  אימייל: נ.... מחבר/ת:
המלצה על איש הקבלה מדמון ! נושא:
לכול הבנות והבנים שנפרדו מבין הזוג שלהם. אני ממליצה לכם להתקשר לאיש הקבלה מדמון.
לסיפור שלי - היה לי חבר במשך 5 שנים ומתוכם 3 שנים התגוררנו יחד.
ביום בהיר אחד, החבר שלי עזב את הבית ולמחרת שלח לי הודעה שהסיפור בנינו נגמר סופית.
נכנסתי להלם וייאוש מוחלט.
מצאתי את איש הקבלה מדמון באינטרנט ומיד התקשרתי אליו.
ממדמון רכשתי סגולות יקרות מאוד להחזרת אהבה שהוכיחו את עצמם.
בזכות מדמון וסגולותיו אני והחבר שלי חזרנו להיות יחד, ובקרוב אנו סוגרים על נישואין.
אני מאוד ממליצה לגולשים על איש הקבלה מדמון.... שיהיה לכם בהצלחה . 
12:55 11/12/16  אני [חסוי]   החזרת אהבה תוך שישה ימים בלבד !
  אימייל: אני [חסוי] מחבר/ת:
החזרת אהבה תוך שישה ימים בלבד ! נושא:
מדמון היחיד שהצליח להחזיר את האקס שלי תוך שישה ימים.
בעבר טיפלתי אצל קבליסטים ומיסטיקנים שמפרסמים באינטרנט ואף אחד מהם לא הצליח !
מתי שפניתי לאיש הקבלה מדמון, מיד הרגשתי שהוא יחזיר לי את האקס שלי.
אני נשבעת באימא שלי שאיש הקבלה מדמון, החזיר לי את האקס שלי תוך שישה ימים בלבד !
המלצתי לכולכם. אל תתפתו מהמפרסמים באינטרנט כולם רק יודעים לשכנע ולקחת הרבה כסף. איש הקבלה מדמון לא ניסה לשכנע אותי בכלל...
אבל התחושה הפנימית שלי אמרה לי שהוא האדם היחיד שיחזיר לי את האקס שלי
ולא טעיתי בתחושותיי.
הודעה:
 
15:44 05/12/16  מישהי   מדמון אלוף העולם !!!
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
מדמון אלוף העולם !!! נושא:
וואלה הלכתי לכול מיני אנשים שמפרסמים בגוגל וכולם חרטה ברטה !!!!!!
לפני זמן מה, פניתי לאיש הקבלה מדמון שיפתור לי בעיה בזוגיות ....
וואלה מדמון פתר לי את הבעיה תוך זמן קצר מאוד !
תאמינו לי שאיש הקבלה מדמון אלוף העולם בפתרון של בעיות לפי הקבלה.
גם אני ממליצה על איש הקבלה מדמון מכול הלב, הנפש והנשמה.
הודעה:
07:36 05/12/16  ...אייל. שם בדוי   איש הקבלה מדמון - תותח על !
  אימייל: אייל. שם בדוי מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון - תותח על ! נושא:
הרבה כבוד והערכה לאיש הקבלה מדמון שעזר לי לעשות שלום בית והחזרת אהבה.
תקציר הסיפור... אשתי תפסה שיגעון והחליטה שהיא חייבת להתגרש בגלל שאיזה מיסטיקן שאמר לה שאני מזיק לה, ואנו לא מתאימים בכלל והמליץ לה להתגרש ממני.
התקשרתי לאיש הקבלה מדמון והוא בדק לי את העניין.
מדמון אמר לי מיסטיקנים, או אנשים אחרים מבלבלים לאשתך את המוח.
רכשתי ממדמון שלוש סגולות לשלום בית ולחיזוק האהבה בנינו.
וואלה איש הקבלה מלאך אמיתי.... תוך ארבעה ימים אשתי קיבלה שכל ופתאום השתנתה מקצה לקצה. בעזרת איש הקבלה מדמון, היום אנו חיים כזוג יונים והילדים מאושרים.
הצעתי לגולשים: אם אתם זקוקים לקבליסט שבאמת מבין בקבלה.
עליכם לפנות רק לאיש הקבלה מדמון - הוא באמת תותח על בקבלה.
הודעה:
08:50 03/12/16  האשכנזיה   איש הקבלה מדמון
  אימייל: האשכנזיה מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון נושא:
אני בחורה חילונית מובהקת ועו"ד במקצועי. לעולם לא האמנתי לרבנים, קבליסטים וכולי.
היו לי בעיות קשות מנשוא עם בן זוגי אב ילדיי שהביאוני לחשיבה אחרת על סוגיית היחס האישי.
לא אפרט את הבעיות שהיו לאורך הדרך מפאת החיסיון וצנעת הפרט.
הייתי חסרת אונים ולא יכולתי לישון בלילות. נכנסתי לגוגל והחילותי לחפש איש מקצוע שיתן לי מזור למצבי העגום. כתבתי בגוגל אהבה ושלום בית.
בחיפוש עלו לי רשימת אתרים של קבליסטים ומיסטיקנים המציגים עצמם כמי שעושים שלום בית וכולי. רק אתרו של איש הקבלה מדמון נראה לי אמין, מקצועי ואמיתי.
לפי המלצתו של הקבליסט מדמון רכשתי ממנו סגולות מיוחדת מאוד.
עשיתי בהם שימוש, וזאת כמובן לפי הוראותיו של איש הקבלה מדמון.
אני בשוק, אני בהלם, אני המומה כיצד מדמון הצליח בימים ספורים לפתור לי את המחלוקות עם בן הזוג, ולעשות בנינו שלום בית בכבוד הדדי.
המלצתי על מדמון הרבה יותר גבוה. המילים לא יספיקו כדי לתאר את הערכתי למדמון.
17:45 30/11/16  הכלניות   אצל מדמון זה עובד 100%
  אימייל: הכלניות מחבר/ת:
אצל מדמון זה עובד 100% נושא:
אנו שתי חברות שקבלנו טיפול מאיש הקבלה מדמון להשבת האקסים שלנו .
שנינו מברכות את מדמון מבוקר עד ערב. כי בזכותו האקסים שלנו חזרו אלינו תוך שבועיים.
הרגשנו צורך לכתוב באינטרנט ולהמליץ לכולם רק על איש הקבלה מדמון .
הטלפון שלו הוא 054-751-5590 .. שיהיה לכולם ערב טוב והצלחה ... מאיתנו שתי הכלניות
הודעה:
 
06:55 28/11/16  מתנה   החזרת אהבה ב.. 9 ימים
  אימייל: מתנה מחבר/ת:
החזרת אהבה ב.. 9 ימים נושא:
אני יודעת שלא רק אני ממליצה על איש הקבלה מדמון ויש עוד אלפי אנשים שממליצים עליו.
אצלי הבעיה שהזוגיות שלי נגמרה עם הבחור שלי, בצורה המגעילה ביותר.
לאחר נתק מוחלט של שנה ושלושה חודשים, פניתי לאיש הקבלה מדמון שיעשה מעשה כדי להחזיר את הבחור שלי. רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות שהוא הכין לי במיוחד.
רק לסבר לכם את האוזן ואת העובדה.
איש הקבלה מדמון החזיר בנינו תוך 9 ימים. עוד אבשר לכם שבקרוב מאוד אנו מתחתנים.
קבלו את המלצתי באהבה . אני קובעת שאיש הקבלה מדמון הוא אלוף בהחזרת אהבה. 
 
16:30 26/11/16  @   אדם ישר והגון.
  אימייל: @ מחבר/ת:
 אדם ישר והגון. נושא:
 הודעה חשובה לכול הציבור בארץ :
לפני חודשיים נפרדתי מהחבר שלי. כתוצאה מכך, עשיתי תחקיר גדול מאוד מאוד.
כתבתי ושאלתי עשרות נשים וגברים. שימליצו לי על מחזיר אהבה שמצליח להחזיר אהבה.
למען היושר והאמת הייתי בהלם מוחלט מהתשובות שקבלתי מהם.
כולם המליצו לי על איש הקבלה מדמון כמחזיר אהבה היחיד שמצליח לעשות זאת.
הבעיה כשפניתי למדמון ומסרתי לו את כול הפרטים שהוא ביקש ממני .
לאחר שהוא עשה בדיקה הוא לא הסכים לטפל בי בכלל. למרות שהצעתי לו המון המון כסף.
מדמון טען שהגבר נשוי עם ילדים ואין סיכוי שהוא יתגרש בשבילי ושהוא רק מנצל אותי.
הייתי בהלם למשמע אוזניי. ויצאתי באמצעות בלש פרטי לבדוק אם הבחור באמת נשוי.
וואלה איש הקבלה מדמון פגע בול במטרה. הבחור נשוי עם 4 ילדים .
כל שנותר לי, זה רק להודות לאיש הקבלה מדמון שהציל אותי מהסתבכות מיותרת .
הלוואי שיהיו בארץ עוד אנשים הגונים וישרים כמו איש הקבלה מדמון.
הודעה:
18:59 16/06/16 ש...   איש הקבלה מדמון ממש קוסם !!!
  אימייל: 10... מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון ממש קוסם !!! נושא:
 מה שאיש הקבלה מדמון הצליח לעשות עבורי ... רק אלוהים היה יכול !!!
אני לא אפרט בפניכם, מהפחד שבן זוגי יעלה על מה שעשיתי אצל מדמון !
קבלו את המלצתי רק איש הקבלה מדמון יכול לעזור לאנשים !!!
הודעה
10:25 19/06/16  מישהי   זהירות - קמעות הרסו לי את החיים !!!
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
 זהירות - קמעות הרסו לי את החיים !!! נושא:
מאז שרכשתי קמעות מקבליסט. החיים שלי נהרסו כליל ! האקס שלי הוציא נגדי צו הרחקה בבית המשפט . שום דבר שאני עושה לא מצליח לי, ותמיד אני חולה ומרגישה חצי משוגעת.
קראתי באתר של איש הקבלה מדמון שהוא מזהיר להחזיק קמעות כתובים מכל הסוגים.
וואלה מדמון צודק במיליון אחוז !
גם אני מזהירה אתכם לא לרכוש קמעות . תלמדו מהניסיון שלי !
הודעה:
 
07:24 14/06/16  ...אדל.. שם בדוי   החזרת אהבה אצל מדמון 100% הצלחה !
  אימייל: אדל.. שם בדוי מחבר/ת:
 החזרת אהבה אצל מדמון 100% הצלחה ! נושא:
הקשיבו הקשיבו ידידי הטובים . מדמון הוא הקבליסט היחיד שגרם לאקס שלי לחזור אליי
יותר מהר ממה שציפיתי ! ! !
לפני 9 חודשים הלכתי לשלושה קבליסטים חרטטנים שרק יודעים לדבר ולקשקש....
אני מדרגת את מדמון במקום הראשון בעולם ! לדעתי רק מדמון יודע ומצליח להחזיר אהבה !!!
וכל השאר חרטטנים וקשקשנים.. שיהיה לכם חומר למחשבה על מחזירי אהבה אחרים ....
הודעה:
 
10:38 13/06/16  אני   איש הקבלה מדמון - תותח !!!
  אימייל: אני מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון - תותח !!! נושא:
לא יקום ולא יהיה קבליסט שמספק תוצאות מהירות כמו איש הקבלה מדמון !
בזכות מדמון, האקס שלי חזר אליי וזאת בפרק זמן קצר ביותר .... 10 מים !
גם אני ממליצה לכולכם לעשות טיפולים אצל מדמון שהוא תותח בהחזרת אהבה !!!
19:47 09/06/16  חגית   החזרת אהבה תוך 17 ימים !
  אימייל: חגית מחבר/ת:
 החזרת אהבה תוך 17 ימים ! נושא:
 כמה שאיש הקבלה מדמון תותח ואלוף בהחזרת אהבה.
לפני 8 חודשים בן זוגי השתגע והחליט שהוא לא רוצה להיות איתי והוא רוצה להיות לבד !
אמרתי לו איך אתה יכול לוותר על הזוגיות שלנו שנמשכה יותר מחמש שנים.
הוא ענה לי כך,,, אני מרגיש לחוץ ולא אוהב אותך יותר.
למחרת לאחר העבודה חזרתי לביתנו המשותף ונדהמתי לראות שהוא לקח את כול החפצים האישיים שלו .. מיד התקשרתי אליו וקבלתי מענה שהטלפון מנותק זמנית.
לאחר המתנה של חודשיים הבנתי מחברים שאין אפשרות להשיג אותו בטלפון.
פניתי לאיש הקבלה מדמון וסיפרתי לו את כול הסיפור. מדמון בדק ואמר לי שיש אפשרות להחזיר אותו אליך והסיכוי הוא טוב..
עשיתי העברה בנקאית והמתנתי מספר ימים עד שמדמון יסיים להכין לי סגולות מיוחדות כדי שבן זוגי יחזור אליי...
קבלתי ממדמון שבע סגולות והתחלתי להשתמש בהם.
ביום ה-17 בעודי משתמשת בסגולות. קבלתי טלפון ממספר חסוי ומיד הבנתי שזה בן זוגי.
הוא שאל אותי רק שאלה אחת... אני יכול לחזור הביתה.
מיד אמרתי לו אתה יכול לחזור בכול יום שתרצה והשיחה נותקה.
אחרי 10 דקות הוא פתח את דלת הבית והחל להכניס את החפצים שלו.
מאז שהוא חזר הביתה האהבה בנינו פורת וגדלה מיום ליום.
אין לי מושג, איך איש הקבלה מדמון עשה זאת ....
לדעתי יש לאיש הקבלה מדמון כוחות על מיוחדים וגם ידע עמוק בסודות הקבלה .
אני ממש מאושרת שזכיתי לשבת מול האיש המקסים הזה.
ממני מגיע למדמון תודה עד אין סוף .......
הודעה
11:33 09/06/16  ס...!   לכול הגולשים הודעה חשובה !
  אימייל: ס...! מחבר/ת:
 לכול הגולשים הודעה חשובה ! נושא:
הייתי אצל הרבה אנשים שמפרסמים באינטרנט כדי להחזיר את בעלי למשפחה.
היום הגעתי למסקנה שהיחיד שהחזיר את בעלי הביתה זה איש הקבלה מדמון.
תאמינו לי שחבל ששילמתי לכל השרלטנים שרק לקחו ממני עשרות אלפי שקלים.
הם ממש עבדו עליי בעיניים עם כול מה שהם נתנו לי.
אומנם שילמתי למדמון סכום כסף לא מבוטל. עשיתי שימוש עם הסגולות שהוא מכר לי .
לאחר 9 ימים מדמון שלח לי מאוחר בערב הודעה בנוסח זה:
"ייתכן ומחר תהיה לך הפתעה נעימה" למען האמת לא הצלחתי להבין למה הוא כתב זאת.
בעודי ישנה שמעתי רעשים בבית וקמתי לראות מה זה.
נכנסתי להלם ונעשיתי מאוד מבולבלת.... אני רואה את בעלי מכניס לתוך הבית את המזוודות שלו,
שקיות ניילון עם הבגדים שלו.
בשעה 10 בבוקר התקשרתי למדמון וסיפרתי לו שהוא חזר הביתה.
מדמון אמר לי לא לשאול אותו שאלות בכלל.... ורק הוא מדבר ואני רק אקשיב.
ברוך השם עכשיו הכול בסדר בנינו .... אני מאוד שמחה שהכרתי את איש הקבלה מדמון.
שבגללו המשפחה חזרה להיות משפחה נורמלית ואוהבת.
אלפי תודות מגיע לאיש הקבלה מדמון
הודעה
18:48 08/06/16  xxxx   החזרת אהבה ב.. 6 ימים !
  אימייל: xxxx מחבר/ת:
 החזרת אהבה ב.. 6 ימים ! נושא:
רציתי שתדעו שיש דבר כזה החזרת אהבה . אבל רק איש הקבלה מדמון הצליח ב 6 ימים !
אני והחבר שלי היינו חברים שלוש שנים ופרודים שנתיים .
הלכתי להרבה מיסטיקנים וכולם חרטות ושקרנים גדולים .
נשבעת באימא שלי שרק מדמון הצליח לגרום לחבר שלי לחזור אליי ב.. 6 ימים בלבד !
אז חשוב שתדעו שיש דבר כזה החזרת אהבה. אבל רק אצל איש הקבלה מדמון כי הוא באמת תותח אמיתי !!!
ממני xxxx
הודעה:
 
08:09 09/06/16  ...שרה - שם בדוי   הסגולות של מדמון פתרו לי המון בעיות !
  אימייל: שרה - שם בדוי מחבר/ת:
הסגולות של מדמון פתרו לי המון בעיות ! נושא:
 מה אומר לכם ומה עוד אספר : לפי המלצות רבות מהרבה אנשים הגעתי למדמון.
למדמון הגעתי עקב פרדה קשה מבן זוגי מזה 5 שנים ברציפות, ולא הצלחתי למצוא עבודה הרגשתי שכול המזל שלי סגור. מיד לאחר השיחה עם מדמון הרגשתי הקלה והייתה לי תחושה שמדמון יעזור לי להחזיר את האקס שלי וירים אותי מעלה מעלה.
למזלי לא טעיתי ! לאחר 12 ימים אני ובן זוגי חזרנו להיות זוג , ובדרך מפתיעה מצאתי עבודה.
ואני מרגישה שאני מתחילה להצליח הכל תחומי החיים !!!!
אני בטוחה שאיש הקבלה מדמון הוא שליח אלוקים.... גם אני ממליצה על מדמון הקבליסט !
הודעה:
19:16 06/06/16  אלמונית   החזרת אהבה בהצלחה גדולה !
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
 החזרת אהבה בהצלחה גדולה ! נושא:
 וואלה מדמון שחק אותה גדול !
 החזיר את האקס שלי תוך תשעה ימים !!!!
הודעה:
19:02 05/06/16  המלכה   איש הקבלה מדמון - מחזיר אהבה אמיתי !
  אימייל: המלכה מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון - מחזיר אהבה אמיתי ! נושא:
תודה מיוחדת לאיש הקבלה מדמון. שרק בזכותו ובזכות סגולותיו החבר חזר אליי !
החבר שלי עושה ממני מלכה, ואני עושה אותו נסיך. האהבה בנינו נושקת לשמיים !
ממליצה על איש הקבלה מדמון. כי הוא תותח בקבלה המעשית !
הודעה:
10:10 04/06/16  רחלי  לדפי - רק איש הקבלה מדמון יעזור לך ב.. 100% !
  אימייל: רחלי מחבר/ת:
לדפי - רק איש הקבלה מדמון יעזור לך ! נושא:
גם אני עברתי את הסיוטים שאת עוברת. גם אני רכשתי קמעות ועשיתי בהם שימוש.
לאחר מספר ימים, הבנתי שעשיתי את הטעות של החיים שלי .....
האקס שלי לא חזר אליי, הכיר בחורה אחרת והציע לה נישואין.
הבעיה הגדולה שלי הייתה שנפגעתי קשה מאוד בבריאות ולא הצלחתי לתפקד בעבודה.
פוטרתי מהעבודה, וכול החברות והידידים שלי התאדו והמשפחה הפנתה לי עורף.
כולם חשבו שאני השתגעתי ...
גלשתי באינטרנט ומצאתי את אתרו של איש הקבלה מדמון.
דיברתי עם איש הקבלה מדמון וקבענו להיפגש לאחר שהוא יכין לי את הסגולות שלי.
עשיתי שימוש בסגולות שרכשתי ממדמון ועכשיו אני יכולה לאמר לך שאיש הקבלה מדמון
הפך את עולמי מרע מאוד. למצב של מצוין פלוס.
איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי ולסדר לי את החיים ב - 100%.
אני מאוד מרוצה ממדמון ובנוסף אני ממליצה לך לפנות לאיש הקבלה מדמון..הטלפון שלו : 0547515590 .
אני בטוחה במיליון אחוז שאיש הקבלה מדמון יפתור לך כול בעיה שהי.... בהצלחה : רחלי

 
הודעה:
 
10:02 03/06/16  דפי  קבליסטים מסוכנים.
  אימייל: דפי מחבר/ת:
קבליסטים מסוכנים. נושא:
אני מבקשת מהגולשות להמליץ לי על קבליסט שבאמת מצליח להחזיר אהבה.
הייתי אצל שתי קבליסטים שנתנו לי קמעות וניירות, והשלישי נתן לי סכין ומחבת קטן,
ועוד כמה שטויות... במקום שהחבר שלי יחזור אליי הוא נעלם ולא מוכן לשמוע את השם שלי.
אני בטוחה שמה שקבלתי מהם פגעו בבריאות שלי וחיסלו לי את החיים ואת הפרנסה.
אנא מכם, תצילו אותי מהצרה שהכניסו אותי אותם הקבליסטים שמכרו לי קמעות ודברים שהזיקו לי קשות.
אני מתחננת אליכם, תמליצו לי רק על קבליסט שבאמת יכול לעזור לי .
הודעה:
09:11 28/05/16  מישהי   מיוחד ל - עדן
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
מיוחד ל - עדן נושא:
אני שמחה בשבילך שידעת לפנות לאיש הקבלה מדמון שגרם לאקס שלך לחזור אליך.
ברצוני לציין שגם אני טופלתי אצל איש הקבלה . בבעיה דומה לשלך [החזרת אהבה].
גם אני מרוצה עד השמיים, מאיש הקבלה מדמון .
מדמון החזיר את האקס שלי תוך 15 ימים בלבד !
לדעתי רק איש הקבלה מדמון יודע להחזיר אהבה ולהחזיר בין זוגות....
מניסיוני עם מיסטיקנים אחרים אני יכולה לקבוע שכולם חרטטנים גדולים !!!
הודעה לשאר הגולשים : אם אתם מחפשים קבליסט אמיתי, תפנו רק לאיש הקבלה מדמון .
אני ממליצה עליו מכול הלב ..
הודעה:
08:49 27/05/16  עדן   איש הקבלה מדמון
  אימייל: עדן מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון נושא:
כמה שאני מברכת את איש הקבלה מדמון ... מדמון הצליח להשיב את האקס שלי.
למרות שלא היינו חברים כמעט שנה ... מדמון עשה זאת במקצועיות שאין כדוגמתה !
אני יכולה לומר שהיום אני שמחה ומאושרת .
לדעתי מדמון צריך לקבל את גביע המדינה.... כי הוא הקבליסט היחיד שהצליח !!!
הודעה:
09:15 20/05/16  אלמונית   החזרת אהבה
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
החזרת אהבה נושא:
תאמינו לי שיש דבר כזה החזרת אהבה ... אבל רק אצל איש הקבלה מדמון !!!
לסיפור שלי : היה לי חבר 4 שנים לפני שנה הוא זרק אותי לטובת בחורה אחרת .
הלכתי להרבה אנשים שמפרסמים בגוגל שהם מחזירי אהבה, אף אחד/ת לא הצליח להחזיר לי את החבר הסורר... לפי עצתה של חברה מהעבודה, הגעתי לאיש הקבלה מדמון ורכשתי ממנו ערכה להחזרת אהבה....
למדמון שילמתי 7000 ש"ח ...
היום אני יודעת שיש אפשרות להחזיר אהבה. אבל רק אצל איש הקבלה מדמון.
כי מדמון הוא הקבליסט היחיד שהצליח להחזיר בנינו תוך זמן קצר.
אישית אני מאוד ממליצה על איש הקבלה מדמון. כי הוא תותח ואלוף בתחומו !
הודעה:
10:08 19/05/16  מימי   קמעות זה דבר שטני שרק הורס חיים !
  אימייל: מימי מחבר/ת:
קמעות זה דבר שטני שרק הורס חיים ! נושא:
יש אדם שמפרסם בשם ד.. xxxx באינטרנט שהוא כותב ומוכר קמעות עם צפנים ועוד הרבה קשקושים.
מתפשטות וחוסר הבנה רכשתי ממנו את הקמעות, שגרמו לי להיות חולה, מבולבלת וכל עולמי חרב עליי. בעלי פתאום השתגע וברח לחו"ל, הילדים שלי מסוכסכים בניהם ושונאים אותי שנאת מוות. לפני חודש וחצי התקשרתי לאיש הקבלה מדמון וביקשתי ממנו שיבדוק למה זה קורה לי.
לא סיפרתי לו שם דבר. מדמון לקח ממני רק את השמות שלנו ואת תאריכי הלידה בלבד !
מדמון ביקש ממני לחזור אליו לאחר חצי שעה, כי היה צריך לבדוק אותי ואת בעלי והילדים.
חזרתי למדמון והוא מיד אמר לי. אם את רוצה לשמור על משפחתך, את חייבת לזרוק לפח האשפה את כול הקמעות שיש לך, בגלל שחלק מהקמעות שרפת באש וקברת באדמה,
את תצטרכי לעשות טיפול מאוד מיוחד שהוא יקר מאוד. 6000 ש"ח.
מבלי להסס הסכמתי מיד ורכשתי ממדמון סגולות שהוא הכין עבורי במיוחד.
לאחר שטיפלתי אצל מדמון אני יכולה לומר לכולכם. שאיש הקבלה מדמון הציל לי את החיים והמשפחה שלי. מאז בעלי חזר הביתה, אני מרגישה מצוין והילדים נעשו ילדים טובים.
וכול המשפחה שלי חייה באושר ובשלווה .
אני ממליצה לכם להיזהר מאוד ולא להתעסק עם קבליסטים שכותבים ומוכרים קמעות.
אסיים ואומר כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון שהציל לי אותי ואת משפחתי.
הודעה:
20:45 18/05/16  שרית   החזרת אהבה
  אימייל: שרית מחבר/ת:
החזרת אהבה נושא:
אני מרכינה את ראשי לרגליו של איש הקבלה מדמון.
שעזר לי להחזיר את בן זוגי, לאחר פרידה מזוגיות ארוכה.
אציין כי, כול תהליך החזרת האהבה. לקח רק 38 ימים....
היו שמחים בשמחתי וברכו בשמי ובשם הצדיקים את איש הקבלה מדמון.
הודעה:
16:25 14/05/16  אנחנו   החזרת אהבה - תוך מספר ימים בודדים .
  אימייל: אנחנו מחבר/ת:
החזרת אהבה - תוך מספר ימים בודדים . נושא:
אנחנו רק מעוניינות לומר - לאיש הקבלה מדמון - אלפי תודות.
מדמון אלוף העולם בהחזרת אהבה ואלוף העולם בקבלה המעשית.
מדמון שחק אותה בגדול ובענק !!!
הודעה:
18:23 16/05/16  אני ...   באלהים יש למדמון כוחות נסתרים !
  אימייל: אני ... מחבר/ת:
באלהים יש למדמון כוחות נסתרים ! נושא:
כשרואים בעיניים, את יכולותיו של איש הקבלה מדמון .
זה הדבר הכי מדהים ומהמם שראיתי בחיי !
בזמן שישבתי מולו שאלתי את מדמון מספר רב של פעמים אם הוא יכול לגרום שהאקסית שלי תתקשר אליי עכשיו ובזמן שאני יושב במשרדו. אני חייב לצין שאני ממש נדנדתי לו.
הרגשתי שהוא לא אהב את שאלתי, ואז לפתע הוא אמר לי.
"אם אתה גבר תסכים שאני אגרום לטלפון שלך שישבוק חיים ברגע זה"
מבלי להסס אמרתי כן, אני רוצה לראות אם אתה מסוגל לעשות זאת,
באדישות אומר לי מדמון תכניס את הטלפון שלך לתיק או לכיס. וכך עשיתי .
אחרי שקבלתי את הסגולות ואת ההסבר כיצד להשתמש בהם.
קמתי ויצאתי ממשרדו. נכנסתי לאוטו ורציתי להתקשר לאחד העובדים שלי.
באלהים הטלפון לא נדלק לי, אין מסך ואין כלום הטלפון מת לגמרי.
חזרתי במהירות למדמון ואמרתי לו, מה עשית לטלפון שלי ?
מדמון ענה לי באדישות "תרכוש טלפון חדש לי אין מה לעשות. אני לא מבין בטלפונים"
אני מוכן להישבע באימא שלי שיש לאיש הקבלה מדמון כוחות על וזאת למרות שהוא כותב באתר שלו שאין לו כוחות. בקיצור הטלפון הלך פייפן ....
אבל מדמון הצליח [שהאקסית] החברה שלי תחזור אליי לאחר כמה ימים.
אני ממש אוהב את הצניעות והשקט של איש הקבלה מדמון.
מאחל בהצלחה לכול מטופליו של מדמון . 
10:29 05/05/16  לידיה   החזרת אהבה של מדמון
  אימייל: לידיה מחבר/ת:
החזרת אהבה של מדמון נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון. שעזר לי להחזיר את האקס שלי תוך 7 ימים.
מקרב לב, ומכול הנשמה אני ממליצה לגולשים, על איש הקבלה מדמון.
בעבר הייתי אצל מספר מיסטיקנים ואף אחד/ת לא הצליח להחזיר את האקס שלי.
היחיד שעשה זאת באומנות ומקצועיות היה איש הקבלה מדמון.
אני מודה לו על התוצאות המהירות והטובות... ממני: לידיה [שם בדוי] 
11:46 11/05/16  בנימין   כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון
  אימייל: בנימין מחבר/ת:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון נושא:

הוא הקבליסט היחיד שמכבד את יום הזכרון לחללי צה"ל, ולא עונה לטלפונים !
בכבוד רב, בנימין
הודעה:
09:04 12/05/16  אנה   מזל והצלחה
  אימייל: אנה מחבר/ת:
מזל והצלחה נושא:
אני רוצה לברך ולשבח מאוד, את איש הקבלה מדמון . שבזכות סגולותיו זכיתי להתחתן, להצליח בעבודתי ולהחלים מכול מכאובי ... שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון לטוב ביותר.
שייתן לו כח להמשיך לעזור לאנשים .
הערה: כאשר ישבתי אצל מדמון הרגשתי שמולי יושב מלאך ושליח האל .
הודעה:
13:09 10/05/16  אלמונית   החזרת אהבה תוך 48 שעות.
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
החזרת אהבה תוך 48 שעות. נושא:
אני מחורפנת מהכוחות של איש הקבלה מדמון .
אני והחבר שלי יצאנו שנתיים ונפרדנו לתקופה של 8 חודשים . הוא לא רצה לשמוע ממני.
לפי המלצה של ידידה שלי מהעבודה. הגעתי לאיש הקבלה מדמון.
רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה ושילמתי הרבה מאוד כסף.
מדמון הצליח לחרפן אותי איך הוא הצליח שהחבר שלי יחזור אליי תוך 48 שעות .
מאת... האלמונית 
10:59 07/05/16  דניאלה   רוצה להמליץ על איש הקבלה מדמון !
  אימייל: דניאלה מחבר/ת:
רוצה להמליץ על איש הקבלה מדמון ! נושא:
איש הקבלה מדמון עזר לי להחזיר את האקס שלי ב - 29 ימים . אפילו שהיינו פרודים יותר משנה.. לפני שהגעתי למדמון רכשתי קמעות מהרבה מיסטיקנים וכולם לא הצליחו ונכשלו כישלון חרוץ ! אני רוצה לציין את העובדה שרק איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את הזוגיות בנינו.
מן הראוי להזהיר את הגולשים והציבור שאסור להחזיק קמעות. לי זה גרם לנזק כמעט בכול מהלך חיי ... אני שמחה לבשר לכם שאיש הקבלה מדמון. בנוסף להחזרת האקס שלי.
גם החזיר לי את הצלחתי בחיים כבעבר !
מאחלת למדמון בריאות ואריכות ימים ! ממני... דניאלה [שם בדוי]
הודעה:
10:29 05/05/16  לידיה   החזרת אהבה של מדמון
  אימייל: לידיה מחבר/ת:
החזרת אהבה של מדמון נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון. שעזר לי להחזיר את האקס שלי תוך 7 ימים.
מקרב לב, ומכול הנשמה אני ממליצה לגולשים, על איש הקבלה מדמון.
בעבר הייתי אצל מספר מיסטיקנים ואף אחד/ת לא הצליח להחזיר את האקס שלי.
היחיד שעשה זאת באומנות ומקצועיות היה איש הקבלה מדמון.
אני מודה לו על התוצאות המהירות והטובות... ממני: לידיה [שם בדוי]
הודעה:
10:14 06/05/16  מישהו   החזרת אהבה מאה אחוז הצליח לי !
  אימייל: מישהו מחבר/ת:
החזרת אהבה מאה אחוז הצליח לי ! נושא:
היינו חברים 4 וחצי שנים. ביום אחד החברה שלי עזבה אותי, כמו כלב בגלל המשפחה שלה.
הלכתי לעשרות מיסטיקנים ושום דבר לא עזר, התחננתי אליה שנחזור והיא הייתה אטומה ולא רצתה לשמוע ממני ועליי יותר . 
בהמלצתה של חברה לעבודה הגעתי לאיש הקבלה מדמון . ממדמון רכשתי סגולות שהוא הכין לי באופן אישי ..
אני נשבע לכם שאיש הקבלה מדמון הצליח להפוך לה את הראש וכתוצאה מזה חזרנו להיות זוג ואף קבענו, השנה אנו מתחתנים ! קשה להאמין, אבל כול התהליך אצל מדמון לקח רק 18 ימים עד שחזרנו להיות שוב חברים .
מכאן אני רוצה להמליץ על איש הקבלה מדמון מכול הלב. הוא פשוט תותח בקבלה.
הודעה:
 
19:06 05/05/16  אלמונית   עבור לידיה
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
עבור לידיה נושא:
אני רוצה לומר לך שגם אני טופלתי אצל מדמון וזה הצליח לי בגדול !
בתוך תוכי אני יודעת שרק בזכות מדמון אני ובן זוגי חזרנו והיום הזוגיות שלנו מעולה.
שמחתי לקרוא שגם את טיפלת אצל מדמון. הוא באמת חזק מאוד כמחזיר אהבות.
אגב, אני שלחתי אליו עוד שתי בחורות וגבר אחד וגם להם זה הצליח בגדול.
מאחלת לך המון ברכות והצלחה בדרכך החדשה. ממני. האלמונית
הודעה:
10:29 05/05/16  לידיה   החזרת אהבה של מדמון
  אימייל: לידיה מחבר/ת:
החזרת אהבה של מדמון נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון. שעזר לי להחזיר את האקס שלי תוך 7 ימים.
מקרב לב, ומכול הנשמה אני ממליצה לגולשים, על איש הקבלה מדמון.
בעבר הייתי אצל מספר מיסטיקנים ואף אחד/ת לא הצליח להחזיר את האקס שלי.
היחיד שעשה זאת באומנות ומקצועיות היה איש הקבלה מדמון.
אני מודה לו על התוצאות המהירות והטובות... ממני: לידיה [שם בדוי]
הודעה:
 
09:30 26/04/16  אלמונית + החזרת אהבה אצל מדמון
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון נושא:
מגיע למדמון את כול התשבוחות שבעולם !
מי אם לא מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי לאחר פרידה של שנתיים !
מדמון עשה זאת מהר מאוד. גם אני שותפה לאלה שממליצים על מדמון בלבד !
הודעה:
 
17:52 27/04/16  יניב + שאלה לאלמונית
  אימייל: יניב מחבר/ת:
שאלה לאלמונית נושא:
הי אלמונית גם אני עכשיו מטפל אצל מדמון לגבי אישתי. אשמח לגעת כמה זמן לקח לך הטיפול עד שהצליח. כי אצלי עבר שבוע ועדיין אין שינוי 
21:22 27/04/16  אני - תשובה ליניב.
  אימייל: אני מחבר/ת:
תשובה ליניב. נושא:
בתגובה לשאלה לאלמונית
בביטחון של מיליון אחוז, אתה יכול לסמוך על איש הקבלה מדמון . הוא תותח שעוזר לאנשים.
לי הוא פתר בעיה של זוגיות ופרנסה קשה מאוד !
היי בטוח שאתה בידיים הטובות ביותר ואיש הקבלה מדמון יפתור לך כל בעיה !!! 
 
08:52 25/04/16  תותי + החזרת האקס באהבה
  אימייל: תותי מחבר/ת:
החזרת האקס באהבה נושא:
המלצה והודעה חשובה לגולשים :
בזכות הקבליסט מדמון האקס שלי חזר אליי באהבה שאין כמותה !
אני יכולה לומר לכם בביטחון מוחלט שהקבליסט מדמון הוא הקבליסט היחיד שהצליח להחזיר את האקס שלי באהבה שאין כמותה !
הודעה:
 
10:10 25/04/16  שאלה לתותי + שאלה לתותי
  אימייל: שאלה לתותי מחבר/ת:
 שאלה לתותי נושא:
בתגובה להחזרת האקס באהבה...אפשר להבין ממך שהסובלנות השתלמה לך (:
השאלה שלי...איך הצלחת להיות כה סבלנית..? אני גם בטיפול אצל מדמון להחזרת האקס, אני מאמינה בלב שלב וסומכת על מדמון שהטיפול יצליח!
אבל הסבלנות לפעמים יכולה גם להכאיב ולהיות לא נעימה,
כי יש המון געגועים לאדם שאתה מאוד מאוד יותר מאוד..אוהב... 
10:38 25/04/16  עלמה + הצעתי לך .
  אימייל: עלמה מחבר/ת:
 הצעתי לך . נושא:
בתגובה לשאלה לתותי
כדאי לך להקשיב למדמון !!! בזכות מדמון בן זוגי חזר אלי והיום אנחנו נשואים באושר גדול !
בכול דבר בחיים צריך סבלנות !!! אם את מטופלת אצל מדמון. אני בטוחה שאת תצליחי בגדול !
מדמון תותח בקבלה ........ בהצלחה 
08:24 20/04/16  אני ??   איש הקבלה מדמון
  אימייל: אני ?? מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון נושא:
באהבה ובכבוד אני מבקשת להודות לאיש הקבלה מדמון .
שעזר לי לשקם את הזוגיות שלי בצורה הטובה ביותר !
אין לי מה להוסיף יותר. רק לומר מיליון תודות לאיש הקבלה מדמון.
הודעה:
11:43 19/04/16  חסוי   מדמון מסתיר מאיתנו את כוחותיו !
  אימייל: חסוי מחבר/ת:
מדמון מסתיר מאיתנו את כוחותיו ! נושא:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון ! ! !
בזכותו של מדמון בת זוגתי חזרה אליי.. וברוך השם אני מצליח בעסק שלי יפה מאוד !
אני בטוח שיש לאיש הקבלה מדמון כוחות על.........
שהוא מצליח להסתיר מאנשים ! ! ! אני ממליץ על איש הקבלה מדמון מכל הלב...
הודעה
11:13 17/04/16  מישהי   החזרת אהבה אצל מדמון
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון נושא:
אני מברכת את איש הקבלה מדמון שבעזרתו האקס שלי חזר אליי . לאחר פרדה ארוכה מאוד !
אני נותנת למדמון ציון 10 פלוס. בזכותו של איש הקבלה מדמון אני והאקס שלי חזרנו אחרי 20 ימים ... סגולותיו של מדמון. הם פלא בלתי מוסבר ! ממליצה על מדמון מכל הלב...........
הודעה:
12:59 15/04/16  נירה   קמעות
  אימייל: נירה מחבר/ת:
 קמעות נושא:
אין לכם חצי מושג כמה איש הקבלה מדמון צודק . שהוא מזהיר מקמעות מכל הסוגים.
אני נפלתי בפח של קבליסט שמכר לי קמעות.
מהיום שקבלתי את הקמעות כל האסונות והכישלונות נפלו על הראש שלי.
ביום ראשון אני הולכת לדבר עם איש הקבלה מדמון שיציל אותי מהצרות שנפלו עלי.
קראתי את כל האתר של מדמון. ומכאן אני מסיקה שמדמון מאוד בקיא בקבלה.
עשיתי מחקר מקיף ושאלתי המון על איש הקבלה מדמון וכולם אמרו לי שהוא תותח בקבלה ובפתרונות ע"פ הקבלה... אבל הסגולות שהוא מכין יקרות מאוד ! אני מוכנה לשלם כול הון שבעולם רק שהוא יסיר ממני את הקללה שנפלה על ראשי כתוצאה מהקמעות המקוללים.
הודעה
09:13 13/04/16  הודיה   החזרת אהבה תוך 11 ימים !
  אימייל: הודיה מחבר/ת:
החזרת אהבה תוך 11 ימים ! נושא:
אני מאוד שמחה שהכרתי את איש הקבלה מדמון !
הייתי אצל עשרות מיסטיקנים מכל הסוגים כדי להשיב את האקס שלי וכולם נכשלו ושקרו אותי.
איש הקבלה מדמון מכר לי סגולות להחזרת אהבה.
ראו איזה פלא... רק מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי תוך 11 ימים בלבד !
וואלה מדמון תותח בהחזרת אהבה. אני ממליצה עליו מאוד מאוד !
הודעה:
 
11:41 12/04/16  אלמונית.....   הודעה לחברי הפורום.
  אימייל: אלמונית..... מחבר/ת:
הודעה לחברי הפורום. נושא:
אני מוכנה להישבע באבא ואימא שלי שרק איש הקבלה מדמון. פתר לי את כול הבעיות בחיים.
החזיר את האקס שלי ב- 4 ימים וכתוצאה מזה גם התחתנו... ומאז אני מצליחה בכול דבר שאני עושה בחיים. תאמינו לי שאני מברכת את איש הקבלה מדמון בכול יום ובאופן קבוע .
צודקים האנשים שאומרים שאין על איש הקבלה מדמון עולם ! ! !
הודעה:
 
14:16 10/04/16  צפתית   אין על איש הקבלה מדמון !
  אימייל: צפתית מחבר/ת:
אין על איש הקבלה מדמון ! נושא:
בעזרת איש הקבלה מדמון נעשה אצלי שלום בית, ובן זוגי אוהב ומכבד אותי יותר ממה שאני הייתי מסוגלת לדמיין. מגיע לאיש הקבלה מדמון מיליון תודות על העזרה ותוצאות שקבלתי מהטיפול שלו. הודעה:
14:54 09/04/16  אני   מחזיר אהבה אמיתי !!!
  אימייל: אני מחבר/ת:
מחזיר אהבה אמיתי !!! נושא:
המלאך שלי הוא איש הקבלה מדמון ! אני והחבר שלי היינו פרודים כמעט שנה בגלל סכסוך משפחות. מדמון הפך את הקערה על פיה. עשה שלום בין המשפחות והחזיר לי את החבר בפרק זמן קצר. אני ממליצה לכל חברי הפורום והגולשים על איש הקבלה מדמון ! [שהוא המלאך שלי] הודעה:
09:39 08/04/16  מישהי   איש הקבלה מדמון
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון נושא:
אין בפי מילים להודות לאיש הקבלה מדמון .
שעזר לי להחזיר את האקס שלי ולגרום לי לקידום גבוה במקום עבודתי !
אין מילים בפי, כדי לתאר כמה איש הקבלה מדמון עשה אותי לאישה המאושרת בעולם...
הודעה:
13:09 07/04/16  אלמוני   החזרת אהבה.
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
החזרת אהבה. נושא:
נשבע לכם שרק איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקסית שלי בשלושה שבועות.
[היינו פרודים כמעט שנה]. ובכל זאת מדמון עשה זאת בענק ! ממליץ מאוד על מדמון.
הודעה:
07:48 07/04/16  לי - שם בדוי   ההמלצה שלי .
  אימייל: לי - שם בדוי מחבר/ת:
ההמלצה שלי . נושא:
ברצוני להמליץ לכם על הקבליסט . איש הקבלה מדמון !
הוא עזר לי בפרנסה ובזוגיות . בזכותו גם השבתי את בן הזוג שלי וגם התחתנו !!!
ממליצה מכול הלב. לי - שם בדוי
הודעה:
 
19:54 06/04/16  עמית   החזרת אהבה
  אימייל: עמית מחבר/ת:
החזרת אהבה נושא:
מה לעשות _ איש הקבלה מדמון הוא האדם היחיד שהצליח להחזיר את האקס שלי מהר מאוד !
הלכתי להרבה מיסטיקנים שמפרסמים באינטרנט וכעט אני יכולה לקבוע שהם שקרנים ונוכלים.
איש הקבלה מדמון מכר לי סגולות מיוחדות וכתוצאה מהשימוש בהם, האקס שלי חזר לאחר 17 ימים בלבד !
גם אני מצטרפת לכול הממליצים על איש הקבלה מדמון. הוא באמת תותח על - בהחזרת אהבה.
הודעה:
10:16 02/04/16  הכל בפנים   איש הקבלה מדמון.
  אימייל: הכל בפנים מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון. נושא:
הכול בפנים... בזכות איש הקבלה מדמון הצלחתי להחזיר את האקס שלי לאחר פרדה של שנה ושמונה חודשים... את אמת רק בפנים : כדאי לכם להיזהר מהמפרסמים באינטרנט. כולם לא הצליחו להחזיר את האקס שלי. אצלם בזבזתי זמן והרבה מאוד כסף.....
לא לפני הרבה זמן רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה ותוך 17 ימים, אני והאקס שלי חזרנו בגדול. הייתי רוצה לשבח ולהאדיר את שמו של איש הקבלה
.
הוא תותח והקבליסט היחיד שאמת יודע לפתור בעיות של אהבה וזוגיות.
הודעה:
19:41 31/03/16  מישהו   החזרת אהבה מהירה.
  אימייל: מישהו מחבר/ת:
 החזרת אהבה מהירה. נושא:
וואו .... אני בהלם מאיש הקבלה מדמון שגרם לאקסית שלי לחפש אותי בכול העולם כדי לבקש ממני שהסכים לחזור אליה, אחרי שעזבה וזרקה אותי בצורה מגעילה. אין לכם מושג כמה היא התחננה אליי שהסכים לחזור אליה.
היו רגעים שממש ריחמתי עליה. אך לא יכולתי לחזור אליה וזאת רק בגלל הנחיותיו של מדמון לא הסכמתי לחזור אליה עד שהוא יומר לי מתי להסכים לחזור אליה. סוף סוף מדמון אישר לי שאני יכול לחזור אליה.
כמובן שחזרנו. אני מאושר וגם היא מאושרת עד השמיים. וואו אני בהלם מהיכולת של מדמון.
הודעה:
08:31 29/03/16  גלילית   ההמלצה שלי ......
  אימייל: גלילית מחבר/ת:
ההמלצה שלי ...... נושא:
ברצוני לברך את איש הקבלה מדמון. על שעזר לי מאוד. להחזיר את בעלי הביתה לאחר שעזב את הבית למשך שנה, ושכר דירה בעיר אחרת . בנוסף איש הקבלה מדמון, עזר לנו לקדם ולהצליח בעסק שברשותנו לרמות של עסק רווחי ומצליח מאוד !
אסיים ואומר שאנו מברכים את מדמון ומאחלים לו בריאות והצלחה, ושימשיך לעזור לאנשים.
הודעה:
 
14:57 28/03/16  אני   מחזיר אהבה תותח !
  אימייל: אני מחבר/ת:
מחזיר אהבה תותח ! נושא:
לאחר מחשבה קצרה החלטתי לפרסם. שהאדם היחיד מכל המיסטיקנים בארץ שהצליח להחזיר את האקס שלי בשלוש ימים. היה איש הקבלה מדמון ! מאת, אני הודעה:
14:25 27/03/16  ארבל   מדמון אתה מלאך ושליח ה'
  אימייל: ארבל מחבר/ת:
מדמון אתה מלאך ושליח ה' נושא:
תודה שעזרת לי למצוא את גבר חלומותיי שרק בזכותך אני התחתנתי עם האדם הטוב בעולם.
אמא שלי מברכת אותך כמעט כול היום . מגיע לך ממני מתנה גדולה.
בקרוב אהיה במשרדך ואפתיע אותך ...
הודעה
10.04 26/03/16  אלמונית - תשובה לעידית .... חשוב לקרוא
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
תשובה לעידית .... חשוב לקרוא נושא:
גם אני אכלתי אותה בגדול ושלמתי 25,000 ש"ח. לקבליסטים שרלטנים שמפרסמים באינטרנט.
בביטחון מוחלט אני אומרת לכם שעידית צודקת במאה אחוז......
ורק איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר בני לבין האקס שלי בתשעה ימים בלבד !
מהיום שהייתי אצל איש הקבלה מדמון. אני רק מברכת אותו וממליצה לכולם שיטפלו רק אצלו.

לדעת מי הוא מיסטיקן שרלטן : חפשו באתר של המיסטיקן - אם הוא מוכר קמעות ומפרסם סוגי קמעות, לחשים, צפנים וכולי. הוא שרלטן במאה אחוז.
הודעה:
 
09:08 26/03/16  עידית + לכול הגולשים והגולשות : המלצה שלי !
  אימייל: עידית מחבר/ת:
לכול הגולשים והגולשות : המלצה שלי ! נושא:
הייתי פרודה מבן זוגי בערך שנה ! פניתי לכול המיסטיקנים והקבליסטים באינטרנט.
כאשר דיברתי עם איש הקבלה מדמון הוא דרש ממני 6,000 ש"ח . חשבתי שזה יקר מדי.
רכשתי המון שטויות משאר הקבליסטים לכל אחד שילמתי בממוצע 2500 ש"ח . בסה"כ שלמתי להם כ- 17,000 ש"ח ואף אחד מהם לא הצליח לגרום לאקס שלי לחזור . מה שקרה באמת . האקס שלי שנא אותי וניתק אותי מהמחשב ומהטלפון, ויצא לחגוג עם בחורות אחרות.. בייאושי חזרתי לאיש הקבלה מדמון. לאחר שהוא לקח ממני שמות ותאריכי לידה. הוא אמר לי שאני עשיתי המון שטויות ושהוא לא שיפוצניק של אף קבליסט או מיסטיקן אחר. ולא רצה לטפל בי.
לאחר תחנונים ועשרות בקשות שיעזור לי לגרום לאקס שלי לחזור אליי. בסוף הוא הסכים לטפל בי אך הפעם דרש ממני 7,000 ש"ח . רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות מיוחדות ועשיתי בהם שימוש ע"פ הוראותיו. עם תחילת הטיפול של מדמון, הגיעו לאוזניי שמועות שהאקס שלי שואל עליי ומתעניין בי . ביום 28 מאז שהתחלתי את הטיפול אצל מדמון, חזרנו להיות חברים שלא נפרדים לרגע . לדעתי איש הקבלה מדמון הוא היחיד שבאמת יודע לעשות החזרת אהבה.
וכול שאר המופיעים באינטרנט הם שרלטנים ולא מבינים מה הם עושים ! [שקרנים] .
ההמלצה שלי לכם היא: תפנו ותטפלו רק אצל איש הקבלה מדמון ושלא תעזו לפנות לכול השרלטנים שכותבים ומשבחים את עצמם באינטרנט .
אני אישית הגעתי למסקנה אחת... רק איש הקבלה מדמון מצליח להחזיר בין זוגות ולעשות שלום בית ולגרום לאהבת אמת בין בני זוג !
הודעה:
נשבעת לכם באימא שלי, שאין בעולם קבליסט יותר טוב מאיש הקבלה מדמון !
09:20 21/03/16  לרר   המלצה לכול חברי הפורום והגולשים.
  אימייל: לרר מחבר/ת:
 המלצה לכול חברי הפורום והגולשים. נושא:
 קראתי את כל האתרים של המיסטיקנים שמחזירים אהבה. מיד התרשמתי מאתרו
של איש הקבלה מדמון. רכשתי ממנו סגולות לאהבה וזה הצליח לנו טוב מאוד !
כרגע אני והחבר גרים יחד ובקיץ מתחתנים. אם נתקלתם בבעיה שאתם צריכים להחזיר את האקס שלכם. אני מאוד מאוד... ממליצה לכם, לפנות לאיש הקבלה מדמון.
הודעה:
 
07:26 20/03/16  אני ....   החזרת אהבה מהירה....
  אימייל: אני .... מחבר/ת:
החזרת אהבה מהירה.... נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון שעשה זאת מהר מעל המצופה .
בזכות סגולותיו של מדמון אני והאקס שלי חזרנו מהר יותר ממה שציפיתי !
שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון... שימשיך להעלות חיוך ושמחה לכול אזרחי המדינה.
מאת, האלמונית מהדרום .
הודעה:
 
10:08 16/03/16  חסויה   מדמון ... אלוף העולם !
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
מדמון ... אלוף העולם ! נושא:
בזכות מדמון האקס שלי חזר אליי לאחר פרידה של שנה ושלושה חודשים.
לפני שהייתי אצל מדמון עשיתי מסע טיולים אצל כול הקבליסטים והמיסטיקנים וכולם עבדו עליי בעיניים.
מרגע זה אני ממליצה רק על איש הקבלה מדמון הוא באמת אלוף העולם בהחזרת אהבה !
הודעה:
10:08 15/03/16  מישהי   אזהרה - קמעות פגעו בי קשות !
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
 אזהרה - קמעות פגעו בי קשות ! נושא:
 איזה קבליסט מכר לי קמעות וניירות, ואמר לי מה לעשות איתם בשביל שהאקס שלי יחזור אליי.
לא רק שהאקס שלי לא חזר אליי. פתאום אני נכשלת בעבודה ובכול דבר שאני עושה.
אחרי ארבע וחצי חודשים פניתי לאיש הקבלה מדמון וביקשתי שהוא יעזור לי...
אני אקצר את הסיפור, ואומר לכם במילה אחת.
איש הקבלה מדמון הציל לי את החיים והצליח להחזיר את האקס שלי בעשרה ימים !
אני ממליצה לכם לקרוא את האתר של איש הקבלה מדמון ואז תבינו בדיוק על מה אני מדברת.
הודעה:
 
16:18 13/03/16  זוייה   איש הקבלה מדמון - מלאך אמיתי !
  אימייל: זוייה מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון - מלאך אמיתי ! נושא:
לאחר פרידה של חמש שנים מבעלי. איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר אותו ולהשכין שלום בנינו. למרות כל המחלוקות הקשות שהיו בנינו, איש הקבלה מדמון עשה זאת בזמן קצר יחסית.
יש מלאך גם בכדור הארץ ולא רק בשמיים. איש הקבלה מדמון מלאך אמיתי על פני כדור הארץ.
הודעה:
09:37 12/03/16  אלמוני   מדמון מחזיר אהבה מקצועי !
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
מדמון מחזיר אהבה מקצועי ! נושא:
חודשיים לפני החתונה בת זוגתי החליטה שהיא לא רוצה להתחתן ועזבה אותי ולא הייתה מוכנה לשמוע ממני. החליפה את מספר הטלפון וחסמה אותי בפייסבוק ומכל דבר אפשר.
הלכתי להרבה קבליסטים ומיסטיקנים שעשו לי כול מיני דברים ומכרו לי קמעות וערמו של ניירות . המתנתי חצי שנה ולא שמעתי ממנה בכלל.
בייאושי פניתי לאיש הקבלה מדמון ושילמתי לו 12,700 ש"ח בהעברה בנקאית.
מדמון הכין לי חומרים/סגולות להחזרת אהבה. עשיתי בהם שימוש לפי הוראותיו של מדמון במשך 26 ימים . ביום 27 פתאום וללא הודעה מוקדמת קבלתי טלפון מפתיע מפרודתי .
מאז חזרנו להיות זוג התחתנו תוך 11 ימים אצל רב מוכר. את מסיבת הנישואין הגדולה אנחנו נעשה בקרוב ברוב הדר ופאר... היום עבורי רק לאיש הקבלה מדמון, יש את הידע והיכולת להחזיר בין זוגות..... וכל שאר הקבליסטים והמיסטיקנים חרטות ורק מוכרים אשליות ! לקוחותיהם.
הודעה:
23:11 11/03/16  גיל   זה נקרא החזרת אהבה אמיתית !
  אימייל: גיל מחבר/ת:
זה נקרא החזרת אהבה אמיתית ! נושא:
לאחר הרבה התלבטות קשה החלטתי לפנות לאיש הקבלה מדמון.
כי אני פרודה מבן זוגי יותר מחמישה חודשים. מדמון מכר לי סגולות להחזרת אהבה שהוא הכין במיוחד עבורי. עשיתי עם הסגולות בדיוק לפי ההוראות שקבלתי ממדמון...
בשקט בשקט עברו 23 ימים ולפתע האקס שלי החליט שהוא רוצה שנחזור ולהתחתן.
אני לא יודעת איך להודות לאיש הקבלה מדמון שהחזיר לי את האהוב ואת החיים שלי.
בזכותו של מדמון אני מאושרת, ובקיץ אנו מתחתנים .
מדמון באמת נקרא מחזיר אהבה אמיתי.
הודעה
 
12:49 10/03/16  החושנית   החזרת אהבה אצל מדמון, הצלחה בטוחה !
  אימייל: החושנית מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון, הצלחה בטוחה ! נושא:
 אין לכם מושג כמה אני מפרגנת ל - מדמון שבזכותו האקס שלי חזר לזרועותיי לאחר 72 שעות.
רק עכשיו הבנתי שלעשות החזרת אהבה עושים אצל מדמון התותח ! ! !
הודעה:
 
15:00 09/03/16  ללי   שלום בית והחזרת אהבה
  אימייל: ללי מחבר/ת:
שלום בית והחזרת אהבה נושא:
תאמרו לכל הקבליסטים שמפרסמים בגוגל. שהם צריכים ללמוד מאיש הקבלה מדמון.
איך עושים ומצליחים להחזיר אהבה ולעשות שלום בית.
איש הקבלה מדמון הצליח לעשות היכן שכולם נכשלו כישלון חרוץ.
מדמון החזיר את האקס שלי תוך שבועיים וחצי. ועל כך מגיע לו את כול התשבוחות שבעולם.
ממליצה על מדמון בכל פה ואהבה.
הודעה:
 
10:18 09/03/16  האוהבת   החזרת אהבה
  אימייל: האוהבת מחבר/ת:
החזרת אהבה נושא:
גולשים פוקחים עיניים : תאמינו לי שהאדם היחיד בעולם שהצליח להשיב את האקס שלי במהירות ! זה היה המאסטר של כול הקבליסטים בעולם והוא איש הקבלה מדמון.
ממליצה על איש הקבלה מדמון מכל הלב. ממני: האוהבת ממרכז הארץ
הודעה:
01:30 09/03/16  ד...   איש הקבלה מדמון
  אימייל: ד... מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון נושא:
לכל הגולשים ברשת. רוצה אני להמליץ לכם על איש הקבלה מדמון.
הוא עזר לי מאוד, והפתרון היה מושלם ....
הודעה:
 
  06/03/16  מישהי   החזרת אהבה האקס
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
 החזרת אהבה האקס נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון שהצליח להשיב אליי, באהבה אמיתית את האקס שלי .
לאיש הקבלה מדמון מגיע ממני אלפי תודות.............................
הודעה:
 
15:00 06/03/16  יוכבד   איש הקבלה מדמון צדיק.
  אימייל: יוכבד מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון צדיק. נושא:
היחיד שאומר ללקוח/ה רק את האמת.
התקשרתי למדמון לצורך החזרת אהבה ומדמון אמר לי בבטחון מוחלט.
כול מה שתעשי לא תצליחי להחזיר את האקס שלך כי רואים שהוא עם בחורה אחרת ובקרוב הוא יעבור לגור במקום אחר. מדמון לא היה מוכן לטפל בי גם כאשר הצעתי לו 20,000 ₪.
פניתי לקבליסטים אחרים והם מכרו לי שקרים והשליות ובסופו של דבר האקס שלי היגר מהארץ כדי לחיות עם החברה החדשה שלו ולעבוד שם.
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון שהוא אומר את ללקוחותיו רק את האמת בפנים.
הודעה:
 
15:39 03/03/16  הלוחמת + קראתי את האתר של מדמון והוא צודק ב- 100%
  אימייל: הלוחמת מחבר/ת:
 קראתי את האתר של מדמון והוא צודק ב- 100% נושא:
אני מבקשת להזהיר אתכם מ.. קבליסטים / מיסטיקנים שמוכרים לכם נירות [קמעות] , נרות, בצים, סכינים ותבלינים למיניהם... ואומרים לכם לשרוף, לשתות ולקבור דברים שהם נותנים לכם....חייבת להודות באמת . אני הייתי מטומטמת וקניתי מהם את השטויות שלהם, והגרוע מכל גם עשיתי מה שהם אמרו לי. אני נשבעת באימא שלי שמאז שעשיתי את השטות החיים שלי נהרסו בצורה הרעה והקשה ביותר. האקס שלי לא חזר אליי והתחתן עם מישהי אחרת 3 חודשים לאחר שנפרדנו. הפסקתי לעבוד [פוטרתי] ובריאותי על הפנים. הודעה:
 
16:23 05/03/16  סילביה + שאלה ללוחמת .
  אימייל: סילביה מחבר/ת:
 שאלה ללוחמת . נושא:
בתגובה לקראתי את האתר של מדמון והוא צודק ב 100%
שאלה ללוחמת. למה את פוחדת לספר שהקמעות שהרסו לך את החיים רכשת מאדם שהוא מתחזה לקבליסט. ששמו הוא ס xxx.... אני יכולה לספר לכולכם שמיום שרכשתי את הקמעות מ- ס xxx כול החיים שלי בזבל והאקס שלי לא חזר אליי ועכשיו יש לו חברה אחרת.
בקיצור אני ממליצה לכם לקרוא את האתר של סקרי דעת קהל ואז תבינו למי אסור לפנות !
כתובת האתר : www.eigud2008.co.il
הודעה:
סקרי דעת קהל קישורים:
19:39 05/03/16  הלוחמת - תשובה לסילביה
  אימייל: הלוחמת מחבר/ת:
 תשובה לסילביה נושא:
אומנם אני גם רכשתי מהקבליסט המתחזה ! ס xxx ואני מודה שהוא עבד עליי בעיניים .
אני רק בקשתי להזהיר את הציבור מקמעות כי הם גרמו לי רק לנזק חמור מאוד !!!
באימא שלי איש הקבלה מדמון צודק באלף אחוז. 
01:17 27/02/16  נתן   החזרת אהבה אצל מדמון 100% הצלחה !
  אימייל: נתן מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון 100% הצלחה ! נושא:
היום אף אדם בעולם לא יצליח לשכנע אותי, שיש קבליסט בארץ, חוץ מאיש הקבלה מדמון !
במשך שנה וחצי הייתי אצל כמעט אצל כול הקבליסטים והמיסטיקנים המפרסמים באינטרנט.
להם יש לי לומר, כולכם שרלטנים שעובדים על אנשים בעיניים !
מתסכול וייאוש פניתי לאיש הקבלה מדמון בניסיון האחרון כדי להחזיר את אשתי אליי.
מדמון היה הגון איתי, אמר לי עוד בשיחת הטלפון, כי זה יהיה קשה וייקח הרבה זמן .
רכשתי ממדמון סגולות שהוא הכין לי במיוחד בלא מעט כסף ועשיתי בהם שימוש כפי שהנחה אותי מדמון . לאחר 34 ימים של טיפול. אשתי חזרה בשלום והאהבה כפי שהייה בערב כלולותינו . מכאן אני גוזר שיש רק איש קבלה אמיתי אחד בארץ והוא איש הקבלה מדמון !!!
הודעה:
17:03 25/02/16  אלמונית - לדלית המתוקה
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
 לדלית המתוקה נושא:
בעניין של איש הקבלה מדמון את יכולה להיות סמוכה ובטוחה שהוא יחזיר לך את האקס שלך במיליון אחוז ....
איש הקבלה מדמון עזר לי במאה אחוז. גם בעניין שלום בית ואהבה.
הודעה:
 
08:09 25/02/16  אני ? - תשובה לדלית
  אימייל: אני ? מחבר/ת:
 תשובה לדלית נושא:
אני אישית, ועוד שתי חברות רכשנו מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה.
בזכות איש הקבלה מדמון כול בני הזוג שלנו חזרו אלינו, ובסוף כולנו התחתנו.
אני ממליצה לך לפנות לאיש הקבלה מדמון. הוא על באמת תותח בהחזרת אהבה וזיווג.
בהצלחה. ממני אני ? 
 
19:46 24/02/16  דלית + איש הקבלה מדמון
  אימייל: דלית מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון נושא:
נפרדתי מהחבר שלי. עשיתי מחקר גדול ושאלתי עשרות אנשים וחברות , איזה מיסטיקן יכול להחזיר בנינו. מאה אחוז מהאנשים והחברות המליצו לי לטפל אצל איש הקבלה מדמון.
בנוסף התקשרתי לרב מקובל וידוע מאוד, וסיפרתי לו את סיפור הפרידה.
להפתעתי גם הרב קבע נחרצות רק איש הקבלה מדמון יודע להחזיר אהבות ולעשות שלום בית.
אני מבקשת לשמוע מחברי הפורום מה דעתכם על איש הקבלה מדמון.
הודעה:
18:54 23/02/16  ענתוש   באמת מדמון הוא המאסטר !!!
  אימייל: ענתוש מחבר/ת:
באמת מדמון הוא המאסטר !!! נושא:
פניתי לפני שלושה חודשים לאיש הקבלה מדמון . בעניין של החזרת האקס שלי.
כולי מאושרת שמדמון החזיר את החבר שלי בזמן קצר ביותר ... זה לקח בסה"כ 22 ימים.
גם אני אשמח מאוד להמליץ לכול העולם על איש הקבלה מדמון !
מדמון הוא באמת המאסטר של כול הקבליסטים בעולם . עליו נאמר אתה תותח .....
ממני : ענתוש מהדרום הרחוק
הודעה:
 
07:10 23/02/16  קמי   החזרת אהבה מהירה
  אימייל: קמי מחבר/ת:
החזרת אהבה מהירה נושא:
המלצתי לכול הגולשים :
מניסיוני האישי אני קובעת שהאדם היחיד שהצליח להחזיר לי את האקס שלי הוא מדמון.
אל תאמינו לכול אלה שמפרסמים באינטרנט .. הם האכילו אותי בשקרים והשליות בלבד !
האדם היחיד שפתר לי את הבעיה תוך שבוע ימים בלבד ! היה איש הקבלה מדמון.
הודעה:
00:26 22/02/16  חני ...   החזרת אהבה אצל המאסטר !
  אימייל: חני ... מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל המאסטר ! נושא:
שמעו גולשות וגולשים... בעלי עזב אותי ואת משפחתי למשך 6 שנים. וחי עם בחורה כלבה שאוהבת להרוס בתים... לפני חודשיים חיפשתי קבליסט באינטרנט. דיברתי כמעט עם כולם.
היחיד שנשמע לי מדויק ואמין היה איש הקבלה מדמון.
רכשתי ממדמון ערכה מאוד מיוחדת לגרום לבעלי שישנא את הכלבה ושבעלי יחזור אליי ואל הילדים שלי... עד רגע זה, אני בשוק ובהלם מוחלט, כיצד איש הקבלה מדמון הצליח לגרום לבעלי לשנוא את הכלבה, ולחזור הביתה תוך זמן קצר מאוד [ תוך חודש חזר הביתה]
גם אני מאחלת למדמון הרבה הצלחה ושימשיך לעזור לאנשים במצוקה.
בהערכה ובהוקרה לאיש הקבלה מדמון : ממני חני... [שם לא אמיתי]
הודעה:
20:54 21/02/16  מלי   שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון
  אימייל: מלי מחבר/ת:
שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון נושא:
רק בזכות איש הקבלה מדמון הבחור שלי חזר, ולפני מספר ימים התחתנו .
מאחלת לאיש הקבלה מדמון. בריאות והצלחה בכול מעשה ידיו להתפאר מדינת ישראל.
באהבה.... מלי ממרכז הארץ
הודעה:
09:24 20/02/16  אלמונית   רק איש הקבלה מדמון הצליח !
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
רק איש הקבלה מדמון הצליח ! נושא:
הייתי אצל מחזירי אהבה שמפרסמים בגוגל והתאכזבתי מכולם !
לפני שרכשתי מהליצנים אלו. דיברתי עם איש הקבלה מדמון. הוא דרש ממני תשלום גבוה בסך 6000 ש"ח. בגלל המחיר הגבוה של מדמון, פניתי לכול הליצנים שמפרסמים בגוגל שמהם התאכזבתי מאוד מאוד !!! בלית בררה חזרתי לאיש הקבלה מדמון ושילמתי לו 6000 ש"ח .
קבלתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה ועשיתי בהם שימוש לפי הנחיותיו של מדמון.
להפתעתי החבר שלי התקשר אליי לאחר שבוע וביקש להיפגש איתי.
מיום שנפגשנו חזרנו להיות חברים, שכרנו דירה ואנו גרים יחד . עכשיו אני מרגישה שהוא אוהב אותי יותר מתמיד !
המלצתי לגולשים... טפלו אך ורק אצל איש הקבלה מדמון הוא האדם היחיד שיודע ומצליח להחזיר בין זוגות ולהחזיר אהבה.
הודעה:
 
16:18 19/02/16  א.א.א.   איש הקבלה מדמון הכי אמיתי !
  אימייל: א.א.א. מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון הכי אמיתי ! נושא:
התקשרתי ודיברתי עם איש הקבלה מדמון שיחזיר את האקס שלי. מדמון לקח ממני פרטים ומיד קבע שחבל לי על הזמן ורצוי לי לשכוח מהאקס שלי ולהמשיך הלאה.
אני חייבת לציין, שתמיד הייתה לי ההרגשה שהאקס שלי הוא אדם שרק אוהב את עצמו והזוגיות איתי היא רק מ - אינטרס כלכלי שמשרת אותו בלבד !
אלו בדיוק המילים ששמעתי מאיש הקבלה מדמון... בסיום השיחה עם מדמון קיבלתי החלטה להמשיך הלאה. ברוך השם היום אני בזוגיות חדשה וממש טוב לי עם זוגיות זו.
תודה: לאיש הקבלה מדמון על ההכוונה, היושר והכנות . הלוואי שירבו כמותו.... תודה, תודה,
הודעה:
07:13 17/02/16  זיוית   איש הקבלה מדמון אלוף בהחזרת אהבה !
  אימייל: זיוית מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון אלוף בהחזרת אהבה ! נושא:
רק חלפו 14 יום, מאז שרכשתי ממדמון חומרים להחזרת אהבה והאקס שלי חזר כמו תינוק !
למדמון הגעתי על פי המלצת הרנטגן, שאמר לי שהיחיד בארץ שמצליח להחזיר אהבה זה רק איש הקבלה מדמון. וואלה עכשיו אני יודעת שבאמת רק איש הקבלה מדמון מצליח !
הודעה:
08:32 16/02/16  דובשנית   החזרת אהבה ופתיחת מזל
  אימייל: דובשנית מחבר/ת:
 החזרת אהבה ופתיחת מזל נושא:
אין בפי מילים להודות לאיש הקבלה מדמון. שעזר לי להחזיר את האקס שלי בשלושה ימים.
ועל שעזר לי לפתוח את המזל שלי בצורה הגבוה ביותר.
כול שנותר לי זה לומר למדמון המון המון תודה.... ממליצה על איש הקבלה מדמון מכל הנשמה.
הודעה:
13:18 15/02/16  אור   אין על מדמון בעולם !!!
  אימייל: אור מחבר/ת:
 אין על מדמון בעולם !!! נושא:
מהרגע הראשון שדברתי עם מדמון הייתה לי תחושה שהוא יחזיר את בן זוגי לחיק המשפחה.
תחושותיי היו מדויקות במאה אחוז .
מדמון הצליח להחזיר את בן זוגי לחיק המשפחה באהבה וברוגע וכול זאת תוך 12 ימים.
מגיע למדמון את כול הכבוד שיש בעולם !!! 
 
11:33 15/02/16  חסויה   איש הקבלה מדמון... מלאך
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון... מלאך נושא:
כתוצאה מהסגולות שרכשתי מאיש הקבלה מדמון . נפתחו לי שערי שמיים !
מצאתי זיווג יחיד ומיוחד, הפרנסה משתפרת ואני מרגישה סבבה.
ברצוני להודות ולברך את איש הקבלה מדמון . על שפתח לי שערי שמיים. 
 
09:48 13/02/16  xxxx   החזרת בת זוג
  אימייל: xxxx מחבר/ת:
 החזרת בת זוג נושא:
רק לשבח ולהמליץ לגולשים על איש הקבלה מדמון ....
מדמון עשה הכול : להחזיר את האקסית שלי, והצליח לעשות זאת מהר מאוד ! [ב - 9 ימים].
לתשומת לבכם : אני קובע ב - 100 שמדמון הוא היחיד שהצליח לעשות זאת.
כול שאר המפרסמים בגוגל הם פקה פקה. לוקחים כסף ותוצאות אפס בריבוע.
מפרסם : ציקו . XXXX
06:45 14/02/16  סיל   סגולות להחזרת אהבה - של מדמון
  אימייל: סיל מחבר/ת:
 סגולות להחזרת אהבה - של מדמון נושא:
הצעה לקבוצת הבנות הבוכיות ....במקום לבכות ולילל, אני רוצה לתת לכם הצעה אמיתית.
קראתי כמה אתם מאוכזבות ממחזירי אהבות. הבעיה שאתם הגעתם לשרלטנים שאינם מבינים ויודעים להחזיר אהבה.!!! אני וידידה שלי, היינו אצל איש הקבלה מדמון, כדי להחזיר את האקסים שלנו. בגאווה אני יכולה לבשר לכם שאיש הקבלה מדמון החזיר את האקסים שלנו מהר מאוד ... במקום לבכות תתקשרו לאיש הקבלה מדמון והוא יחזיר לכם את האקסים שלכם במהירות האור ... הטלפון של מדמון הוא : 054-7515590
הודעה:
08:07 12/02/16  שי   הרמטכ"ל שמחזיר אהבה
באלוהים איש הקבלה מדמון תותח בהחזרת אהבה.... הוא הרמטכ"ל של של כול הקבליסטים העולם !
שנה וחמישה חודשים של סבל הסתיימו בזכות איש הקבלה מדמון.
איש הקבלה מדמון החזיר את האקס שלי תוך 11 יום בלבד !
באלוהים שהלכתי להרבה קבליסטים ומיסטיקנים ואף אחד לא הצליח להחזיר את האקס שלי.
אני בשוק ובהלם איך מדמון הצליח לגרום לאקס שלי לחזור אליי לאחר 11 יום .
וזאת לאחר פרידה של שנה וחמישה חודשים.
רוצה לאמר לאיש הקבלה מדמון, כול הכבוד לך והרבה תודות על השירות שקבלתי ממך.
הודעה:
באלוהים איש הקבלה מדמון תותח בהחזרת אהבה.... הוא הרמטכ"ל של של כול הקבליסטים העולם !                    

07:48 13/02/16  xxxx   החזרת בת זוג - החזרת אהבה
  אימייל: xxxx מחבר/ת:
 החזרת בת זוג - החזרת אהבה נושא:
רק לשבח ולהמליץ לגולשים על איש הקבלה מדמון ....
מדמון עשה הכול : להחזיר את האקסית שלי, והצליח לעשות זאת מהר מאוד ! [ב - 9 ימים].
לתשומת לבכם : אני קובע ב - 100 שמדמון הוא היחיד שהצליח לעשות זאת.
כול שאר המפרסמים בגוגל הם פקה פקה. לוקחים כסף ותוצאות אפס בריבוע.
מפרסם : XXXX
05:56 12/02/16  אני ?   החזרת אהבה אצל מדמון הצלחה בטוחה
  אימייל: אני ? מחבר/ת:
 החזרת אהבה אצל מדמון הצלחה בטוחה נושא:
ברצוני להמליץ לכם על איש הקבלה מדמון. שהוא האדם היחיד שהצליח להשיב את האקס שלי . למרות שהיו קשיים עם המשפחות שלנו. מדמון הצליח לסדר את כל המכשולים שהיו בין המשפחות, הצליח לגרום לחבר שלי להציע לי נישואין בהסכמת המשפחות.
ממליצה מאוד מאוד על איש הקבלה מדמון.
הודעה
 
16:50 11/02/16  ארבעתינו   איש הקבלה מדמון - תותח על !
  אימייל: ארבעתינו מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון - תותח על ! נושא:
בזמן שהייתי פרודה מחבר פניתי אני ושלושה חברות לקבליסט בשם xxx. הוא מכר לנו קמעות ועוד מספר קשקושים. השווים לתחת. בקיצור הוא עבד עלינו ב - עיניים אף אחד מהאקסים שלנו לא חזרו אלינו מהקמעות והקשקושים שרכשנו מ- xxx הקבליסט השרלטן ...
אימא של אחת מאיתנו הציעה לנו לפנות לאיש הקבלה מדמון.
ארבעתינו רכשנו ממדמון סגולות להחזרת אהבה... וזה הצליח לארבעתינו בענק !
המעניין ביותר שאיש הקבלה מדמון הכריח אותנו לזרוק את כל מה שקבלנו מ- xxx הקבליסט.
אנו רוצות להמליץ לכול הגולשים והגולשות לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון ולהיזהר מ- xxx
באתר של הקבליסט השרלטן אין תמונה שלו ואין את מספר עוסק מורשה ותעודת הזהות שלו ... זהירות !
כול מה שנותר לנו זה להודות לאיש הקבלה מדמון על התוצאות המהירות שקיבלנו ממנו.
ממליצות בחום ואהבה על איש הקבלה מדמון התותח !.
08:24 11/02/16  דלית   איך הצליח איש הקבלה מדמון ?
  אימייל: דלית מחבר/ת:
 איך הצליח איש הקבלה מדמון ? נושא:
 לאחר 6 שנות חברות והכנות לחתונה, כולל תשלום לאולם אירועים, וחלוקת הזמנות.
החליט בן זוגי לפתע שהוא פוחד להתחתן וביטל את האולם ונפרד ממני, וברח לחו"ל למשך שנה וחצי . הלכתי לרבנים, קבליסטים וכול מיני שקרנים למיניהם .
לפי המלצתו של רב ידוע מאוד. פניתי לאיש הקבלה מדמון בבקשה להשיב את הזוגיות שהייתה לי . איש הקבלה מדמון טיפל בעניין ולאחר חודשיים האקס שלי חזר לארץ היישר לזרועותיי !
חודש לאחר מכן, התחתנו ברוב הדר ופאר ...
חסרים לי המילים כיצד להודות לאיש הקבלה מדמון על שפתר לי את הבעיה והביאני עד הלום. 
 
08:30 11/02/16  דלית - תשובה למירב
  אימייל: דלית מחבר/ת:
 תשובה למירב נושא:
 אני בטוחה במאה אחוז שאיש הקבלה מדמון יפתור לך את הבעיה .
 איש הקבלה מדמון פתר לי בעיה הרבה הרבה יותר קשה משלך !
 הסיפור שלך לדעתי הוא פתיר ומה שנותר לך זה רק להמתין בסבלנות .
הודעה:
07:31 11/02/16  מירב + איש הקבלה מדמון
  אימייל: מירב מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון נושא:
 היי אני גם בעלי עזב לפני חודשיים התחלתי טיפול אצל איש הקבלה מדמון
 מבחינה נפשית הוא עוזר לי מאוד להיות חזקה
 רק התחלנו אז אין עדיין תוצאות אני מקווה לעדכן בשורות טובות
הודעה:
17:38 09/02/16  אלמונית - לפזית
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
 לפזית נושא:
בתגובה להחזרת אהבה רק אצל מדמון זה הצליח !
ערב טוב לפזית החמודה ! ! ! אני יכולה לומר לך שאיש הקבלה מדמון עזר גם לי,
אני זוקפת את נישואי והצלחתי המקצועית לאיש הקבלה מדמון !
בזכותו אני ובן זוגי חזרנו, התחתנו והצלחנו בגדול . שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון !
הודעה:
06:50 09/02/16  פזית   החזרת אהבה רק אצל מדמון זה הצליח !
  אימייל: פזית מחבר/ת:
 החזרת אהבה רק אצל מדמון זה הצליח ! נושא:
 איך מדמון אמר לי בתחילת השיחה בנינו ..... "רק מבחן התוצאה קובע"
 וואלה מדמון צדק במאה אחוז... מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי תוך 10 ימים.
 מאת: פזית - שם לא אמיתי.
הודעה:
 
22:25 08/02/16  עמית   מדמון מלאך
  אימייל: עמית מחבר/ת:
 מדמון מלאך נושא:
העזרה שקבלתי מאיש הקבלה מדמון . ראויה לתשבחות ומחמאות הגבוהות ביותר בעולם !!!
הייתי בזוגיות של ארבע שנים שהסתיימו לפני תשעה חודשים.
הלכתי להרבה קבליסטים ומיסטיקנים מכל הסוגים ואף אחד/ת מהם לא הצליח/ה להשיב את בן זוגי הסורר ... לפני חודש וחצי רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה.
לפני הטיפול מדמון חייב אותי לזרוק את כול הקמעות והחומרים שקבלתי מאנשים אחרים.
וכך עשיתי...התחלתי להשתמש עם הסגולות של מדמון. לאחר שלושים יום של שימוש עם סגולותיו של מדמון החבר שלי חזר אליי מאוהב יותר .
לכן, איש הקבלה מדמון ראויה לתשבחות ומחמאות הגבוהות ביותר בעולם !!!
הודעה:
15:06 07/02/16  דוד   החזרת אהבה
  אימייל: דוד מחבר/ת:
 החזרת אהבה נושא:
אין לי את המילים כיצד ואיך לשבח את איש הקבלה מדמון. על קבלת התוצאה המהירה !
רכשתי מ- מדמון, חומרים להחזרת אהבה. לאחר שנפרדתי מחברה למשך חצי שנה. נפרדנו סתם ללא כל סיבה הגיונית. [ אגב, היינו חברים 3 וחצי שנים לפני הפרידה]
החומרים של מדמון גרמו לאקסית שלי לחזור אליי תוך מספר ימים בודדים.
בעזרת השם ובעזרת שליחו איש הקבלה מדמון, אנו עתידים להתחתן בעוד מספר חודשים
ממליץ על מדמון בכיף. ממני דוד 
09:50 07/02/16  המאושרת   מדמון תותח בהחזרת אהבה !
  אימייל: המאושרת מחבר/ת:
 מדמון תותח בהחזרת אהבה ! נושא:
לכל הגולשות ... מניסיוני עם הרבה מיסטיקנים וקבליסטים כולם שקרנים ושרלטנים.
רוצה אני להמליץ לכם, אך ורק על איש הקבלה מדמון. שלדעתי הוא היחיד שמצליח !
איש הקבלה מדמון עזר לי להחזיר את האקס שלי תוך 9 ימים בלבד !
ממליצה בחום : המאושרת
16:05 06/02/16  עופרה   קראו מה מצאתי באינטנט
  אימייל: עופרה מחבר/ת:
 קראו מה מצאתי באינטנט נושא:
לראות את מדמון בפעולה זה בלתי נתפס !
אני למדתי אצל איש הקבלה מדמון קבלה מעשית. עם מס מצומצם של תלמידים נוספים. סיפור המעשה. באחד השיעורים מדמון ביקש שנגיע לשיעור הבא עם צנצנת שבתוכה להכניס אבן קטנה ומי ברז מהבית. מדמון הורה לכל אחד מאיתנו להחזיק את הצנצנת בשתי הידיים על הברכיים. מדמון עבר והסתכל עם עניים חודרניות על כל צנצנת למס שניות. וביקש מאיתנו לקום ולהניח בעיגול את הצנצנות ברצפה. בסוף השיעור מדמון ביקש שכל אחד מאיתנו ייקח את הצנצנת לביתו. ובבית לעטוף את הצנצנת עם בד שחור. את הצנצנת ביקש להביא לשיעור הבה. [מאחד התלמידים ביקש להביא קערת זכוכית גדולה] מדמון ביקש מאחד התלמידים לפתוח את כל הצנצנות ולשפוך את התכולה לתוך הקערה שהביא עמו. לאחר כ- 5 דקות ראינו כולנו שבקערה יש מאות של יצורים חיים שונים ומשונים. מדמון קם מכיסאו עמד מעל הקערה הביט במים במשך חצי דקה וחזר לשבת במקומו. לאחר דקה ראינו כי המים החלו להסתובב במהירות עצומה ולפתע נפסק הכול. בתוך הקערה ראינו ייצור חי גדול, מוזר ומשונה בצבע אדום כהה. נבהלתי מאוד, מהתופעה הבלתי נתפסת ומהיכולת המדהימה של מדמון. לאחר מס שניות מדמון קם מכיסאו ואמר לי לצאת החוצה ולא להגיע יותר ללימודים. מדמון הוסיף ואמר לי לך אסור להמשיך ללמוד זה מסוכן מאוד עבורך. אני לא מבין איך המים הסתובבו במהירות ואיך נוצר הייצור המוזר בתוך הקערה. איש הקבלה מדמון אומנם אדם מיוחד עם ידע עצום בתורת הקבלה המעשית. כולם יודעים שיש לו הרבה מאוד הצלחות ושהוא עוזר להרבה אנשים! אבל, להיות תלמיד שלו זה עניין אחר לחלוטין. לדעתי רק החזקים ביותר יסיימו את הלימודים! אם אתם רגישים ולא מספיק חזקים. אני מציע לחשוב טוב טוב לפני שאתם נרשמים ללמוד אצל מדמון. מוגש כחומר למחשבה . מ- דניאל
הודעה:
 
12:18 06/02/16  דורית + קמעות הרסו לי את החיים .
  אימייל: דורית מחבר/ת:
 קמעות הרסו לי את החיים . נושא:
קראתי את האתר של איש הקבלה מדמון ועכשיו אני מאוד מבינה למה מדמון נגד קמעות כתובים ומצוירים.... אני יכולה להעיד בשבועה, כי מיום שרכשתי מספר קמעות ממיסטיקנים, כול החיים שלי נהרסו עד מוות . שאלוהים ישלם לכול המיסטיקנים מוכרי הקמעות המטורפים.
אני מאוד מקווה שאיש הקבלה יסכים לעזור לי, כי אני מתכוונת ביום ראשון לדבר עם מדמון. 
 
14:57 06/02/16  חווי - לדורית
  אימייל: חווי מחבר/ת:
 לדורית נושא:
בתגובה לקמעות הרסו לי את החיים .
גם אני נפלתי ! אבל הרבה יותר קשה ממך . תוך חודש הפסדתי את כל מה שהיה לי בחיים !
חבל שלא הזהרת את גולשי הפורום שיזהרו מלרכוש קמעות וגם שיזהרו מאוד מטקסים שעושים מיסטיקנים וקבליסטים חולי הנפש ! שהורסים חיים שלמים של אנשים תמימים.
בזכותך קראתי את כול אתרו של איש הקבלה מדמון ואני מאמינה לו במיליון אחוז.
הודעה
05:56 06/02/16  מישהי   מדמון מלאך !!!
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
 מדמון מלאך !!! נושא:
לגולשים שבת שלום :
ברצוני להביע את תודתי העמוקה לאיש הקבלה מדמון .
שבזכות סגולותיו הכרתי את בן זוגי, ובעזרת השם אנו מתחתנים חודש הבא.
הודעה:
 
23:56 05/02/16  xxxxx   מדמון מחזיר בין בני זוג אמיתי !
  אימייל: סxxx מחבר/ת:
 מדמון מחזיר בין בני זוג אמיתי ! נושא:
הסיפור האמיתי : אחרי 5 שנות זוגיות ואהבה מטורפת, בן זוגי [עו"ד] התאהב במזכירתו .
עזב את הדירה המשותפת ושכר דירה יחד עם מזכירתו היפיפיה [היא באמת אישה יפה]
כאן הרגשתי שהסתיימו חיי... בזכות חברה משותפת שלנו הצלחתי להרים ראש מעל פני המים. מחיטוט באינטרנט מצאתי מחזיר אהבה בשם איש הקבלה מדמון. קראתי את כול אתרו ופתאום הרגשתי הארה פנימית שאמרה לי ... איש הקבלה מדמון יחזיר את הבחור שלי.
לאחר יומיים הייתי אצל המקובל מדמון . ממנו קיבלתי מס סגולות לצורך החזרת זוגיות .
כעבור מספר ימים החלו לזרום אליי שמועות שבן זוגי ואהובתו היפה נפרדו בצורה לא מכובדת.
חלפו עוד מספר ימים ושוב החלו לזרום אליי שמועות שהוא רוצה לחזור אליי אך הוא מתבייש מאוד. הודעתי זאת לאיש הקבלה מדמון ואז הוא אמר לי, את צריכה לפתוח לו פתח ולהזמין אותו לאירוע משפחתי שהיה לנו במשפחה. שלחתי לו את ההזמנה בהודעת אס אם אס.
הגעתי לביתי שעתיים לאחר משלוח ההודעה ואז אני מוצאת את בן זוגי ישן בסלון הבית.
כאן הסיפור הסתיים בנישואין, הריון ואהבה.
על כך אני מודה מקרב לב לאיש הקבלה מדמון
הודעה:
 
13:29 04/02/16  אלמוני   החזרת אהבה מקצועית !
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
 החזרת אהבה רק איש הקבלה מדמון יכול ! נושא:
 רק אדם כמו איש הקבלה מדמון , הצליח להחזיר לי את האמונה שהוא הקבליסט היחיד בארץ !!
 לאחר פרדה ארוכה מהאקסית שלי איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר בנינו תוך 11 ימים.
 בשבועה אני ממליץ לכולכם על איש הקבלה מדמון. האדם המקסים, המוצלח והמקצוען, אשר יודע להחזיר בן  זוגות בשקט, ובצורה מהירה ומקצועית.
הודעה:
----------------------------------------------------------------------------------------------
01.11   |  22/01/16  | מחבר/ת: אלמונית | אימייל |
נושא: איש הקבלה מדמון
ברצוני לשבח ולהלל את איש הקבלה מדמון שהצליח להחזיר את האקס שלי תוך זמן קצר מאוד.
למרות שהיינו פרודים שנה...אני מציעה לכם לא לוותר אם אתם אוהבות את האקס שלכם..
איש הקבלה מדמון יחזיר אותו ב- 100% ומהר מאוד... 
בהצלחה: ממני האלמונית מהדרום הרחוק .
 
---------------------------------------------------------------------------------------------
18:21 22/01/16  נופר   החזרת בן זוג, ע"י מדמון
 
  אימייל: נופר מחבר/ת:
 החזרת בן זוג, ע"י מדמון נושא:
 אני רוצה לשתף אתכם ולשבח את איש הקבלה מדמון על עזרה שקיבלתי מאדם כל כך מיוחד. אני נשואה +2 ילדים  קטנים. אני ובעלי נשואים כ 8 שנים. היו לנו חיים נהדרים, מושלמים ומלאי אהבה. בעלי שאני הייתי כל עולמו והוא  כל עולמי, החליט יום אחד לעזוב את הבית לטובת "אהבה חדשה". ביום בהיר אחד עזב אותי ואת הילדים. לא  הבנתי מאיפה הדבר נפל עלי, הייתי אבודה ובמיוחד מול הילדים. אחרי שפניתי לאיש הקבלה מדמון והאמת שלא  האמנתי כל כך בהתחלה אבל הייתי ממש נואשת שאמרתי לעצמי שאני חייבת לנסות ולהאמין. לאחר שרכשתי ממנו  סגולות, הצלחנו להשיב את בעלי הביתה תוך 11 ימים בלבד. מומלץ בחום. 
17:49 21/01/16  נוי [בדוי]   אתה תותח ענק !
  אימייל: נוי [בדוי] מחבר/ת:
  אתה תותח ענק ! נושא:
 לאיש הקבלה מדמון שלום רב,
 רציתי לבשר לך שהטיפול הצליח לנו בענק ! חזרנו להיות יחד ובקיץ אנו מתחתנים .
 תודה לך על כול מה שעשית עבורי . ממני xxxxxx xxxx
הודעה:
 
10:20 20/01/16  אלמוני   החזרת אהבה אצל מדמון
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
 החזרת אהבה אצל מדמון נושא:
 בכול בוקר שאני מניח תפילין ומתפלל אני מברך את איש הקבלה מדמון שעזר לי הרבה בחיים.
 איש הקבלה מדמון הפך את הקערה על פיה . אני ובת זוגתי היינו חברים 5 שנים ועמדנו להתחתן. חודש ועשרה  ימים לפני החתונה היא ביטלה הכול ונפרדה ממני מבלי לתת לי הסבר למה. חיפשתי באינטרנט קבליסט שיוכל  לעזור לי במצוקתי . היחיד שסמכתי עליו זה היה מדמון.
 עשיתי טיפול אצלו וכהרף עין היא חזרה אליי ובסופו של דבר התחתנו במועד שנקבע..
 נשבעתי שאני אתפלל ואברך את איש הקבלה מדמון בכול בוקר שאני מניח תפילין.
 מגיע לאיש הקבלה מדמון אלפי תודות על שעשה עבורי את הטוב ביותר . ממני.. האלמוני
16:54 18/01/16  מרינה   החזרת אהבה ב..22 ימים
  אימייל: מרינה מחבר/ת:
 החזרת אהבה ב..22 ימים נושא:
 לכול חברי הפורום והגולשים : איש הקבלה מדמון טיפל בי בהחזרת אהבה.
בעזרת הטיפול שרכשתי מאיש הקבלה מדמון החבר שלי חזר אליי על 4 ועם הזנב בין הרגליים.
רק שתדעו שהיינו פרודים 9 חודשים ואיש הקבלה מדמון, החזיר בנינו תוך 22 ימים.
במקום לבכות אני ממליצה לכם לטפל אצל איש הקבלה מדמון. הוא יחזיר לכם את החברים שלכם במיליון אחוז.
 
07:50 18/01/16  נורית   הסכמה מלאה עם שרון
  אימייל: נורית מחבר/ת:
 הסכמה מלאה עם שרון נושא:
גם עליי עבדו מספר מיסטיקנים וקבליסטים. פניתי אליהם להחזיר את האקס שלי והם מכרו לי באלפי שקלים. קמעות , תמונות של רבנים, מפתח, בכור שעושה עשן, מחבת, חרוזים, צלחת שכתוב עליה כמה שטויות. כול מיני ניירות שכתוב עליהם כול מיני שטויות . עשיתי את כול מה שהם אמרו לי .. התוצאה שקבלתי היא שהאקס שלי התחיל לצאת עם בחורה צעירה ויפה למראה.... אני קובעת שמיסטיקנים וקבליסטים אלו שקרנים ושרלטנים...

לאחר שנה וחודש פניתי לאיש הקבלה מדמון ורכשתי ממנו סגולות להחזרת אהבה. שהוא הכין לי באופן אישי. מדמון אמר לי בתחילת השיחה שזה יהיה קשה וייקח הרבה זמן.
חלפו כ- 43 יום ואז קבלתי את שיחת הטלפון מהאקס שלי, מאז חזרנו להיות זוג אוהב וללא מריבות כבעבר ... מהרגע שהאקס שלי חזר אליי הבנתי שרק איש הקבלה מדמון מצליח להחזיר אהבה ובגדול... באמת אני ממליצה לכם על איש הקבלה מדמון בלבד !
הודעה:
09:26 14/01/16  שרון   קבליסטים שקרנים.
  אימייל: שרון מחבר/ת:
קבליסטים שקרנים. נושא:
רכשתי מקבליסט אחד דברים להחזרת אהבה. נחשו מה קבלתי : ממנו קיבלתי סכין. כוס, צלחת ובכור .
מהקבליסט השני קבלתי קמעות וניירות מצוירים עם קשקושים .
מיד הבנתי שהם עבדו עליי בעיניים. אבל בכול זאת עשיתי בהם שימוש כפי שהם הנחו אותי.
בקיצור הבחור לא חזר אליי והכול שקרים.
אבל לא התייאשתי ופניתי לרב מקובל וידוע בכל הארץ שלו חצר והרבה עוזרים.
הרב, [הרנטגן] הפנה אותי לאיש הקבלה מדמון. הרב אמר לי שלדעתו היחיד בארץ שיודע להחזיר בן זוגות ולעשות שלום בית. זה איש הקבלה מדמון.
לפני שבועיים הייתי אצל איש הקבלה מדמון וברוך השם הבחור שלי חזר אליי אתמול בערב.
בדרך כלל אני נמנעת מלפרגן לאנשים.
אך הפעם אני חייבת לפרגן לאיש הקבלה מדמון הוא באמת האדם היחיד שיודע להחזיר אהבה בפרק זמן סביר.
מה שנותר לי, זה רק להמליץ על איש הקבלה מדמון בכול פה. 
08:39 13/01/16  מישהי   החזרת אהבה ב 12 ימים !
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
החזרת אהבה ב 12 ימים ! נושא:
הודעה ללימור ויותם ולכול לגולשים :
איש הקבלה מדמון הפתיע אותי שהצליח להחזיר את האקס שלי אחרי 12 ימים של טיפול בסגולות שרכשתי ממנו... פה אפשר לקבוע שרק מבחן התוצאה קובע . לשמחתי הרב צדק, מדמון תותח בקבלה !
20:03 06/01/16  כנרת   איש הקבלה מדמון
  אימייל: כנרת מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון נושא:
 אני מוקירה למדמון הרבה תודה ומכבד אותו על שהצליח להחזיר את האקס שלי תוך 9 ימים.
 שאלוהים יברך את מדמון בכל הברכות הטובות שבעולם.
הודעה:
09:52 06/01/16  חסוי   כישוף אהבה של מדמון 100% עובד !
  אימייל: חסוי מחבר/ת:
 כישוף אהבה של מדמון 100% עובד ! נושא:
 ברצוני לציין את העובדה שהיחיד מכל המיסטיקנים באינטרנט שהצליח להחזיר בני לבין האקס שלי בעשרה ימים,  זה היה איש הקבלה מדמון . ממליצה עליו במיליון אחוז... הודעה:
 
11:59 05/01/16  בלה   סגולות להחזרת אהבה
  אימייל: בלה מחבר/ת:
 סגולות להחזרת אהבה נושא:
 הודעה חשובה לגולשים : היה לי בן זוג יותר משלוש שנים. בבוקר מטורף אחד הוא החליט שהוא רוצה לסיים  את  הקשר בנינו ומאז נעלם למשך 5 חודשים ואפילו לא ענה לי לטלפון.
 בסוף התברר לי שהוא החליף את מספר הטלפון והוא יוצא עם בחורה אחרת עוד כשהיינו חברים . זה כול כך עצבן  אותי והרגשתי מושפלת עד עפר.
 מצאתי באינטרנט את איש הקבלה מדמון וביקשתי ממנו להחזיר לי אותו.
 רכשתי ממדמון סגולות שהוא הכין לי במיוחד. השתמשתי עם הסגולות לפי ההוראות שקלתי ממדמון . עד רגע זה  אני לא מצליחה להבין איך מדמון עשה שהוא יעזוב את החברה החדשה שלו וגרם לו להתחנן לחזור אליי. היות ואני  מאוד פגועה ממנו. היום אני עושה ממנו כלב שלי.
 והוא מתפוצץ מקנאה אליי . אני יוצאת לבלות עם חברות וחברים והוא ממתין לי באוטו כמו כלב.
 סיפרתי למדמון והוא כועס עליי מאוד ומבקש ממני להתנהג אליו בכבוד. אבל אני לא מסוגלת.
 שאלה... מה לדעתכם אני צריכה לעשות ? 
10:05 04/01/16  יעלי   מחזיר אהבה .. תותח !
  אימייל: יעלי מחבר/ת:
 מחזיר אהבה .. תותח ! נושא:
 אצל מי לא הייתי ולאן לא הלכתי כדי להשיב את הפרוד שלי. קבלו ממני עצה חכמה ואמיתית.
 חוץ מאיש הקבלה מדמון מהישוב אומן . כולם לא הצליחו ורק ידעו לקחת כסף ...
 רכשתי ממדמון חומרים של החזרת אהבה בהרבה כסף,
 והחומרים של מדמון גרמו שהפרוד שלי חזר אליי אחרי חמישה ימים.
 באלוהים, אין על איש הקבלה מדמון והוא תותח בקבלה ובהחזרת אהבה.
הודעה:
19:11 02/01/16  מיטל - גם אני ממליצה על איש הקבלה מדמון
  אימייל: מיטל מחבר/ת:
 גם אני ממליצה על איש הקבלה מדמון נושא:
 בתגובה להחזרת אהבה מוצלחת !!!
 אני יכולה לספר לכם, כי מניסיוני האישי שבזכות איש הקבלה מדמון אני הצלחתי להחזיר את הגבר שלי וגם  התחתנו. כול זאת בזכות איש הקבלה מדמון. ממליצה עליו מכול ליבי ונשמתי !
הודעה:
18:38 02/01/16  א ? + החזרת אהבה מוצלחת !!!
  אימייל: א ? מחבר/ת:
 החזרת אהבה מוצלחת !!! נושא:
 כן, ברצוני להודות לאיש הקבלה מדמון. שגרם לאקסית שלי לחזור אליי באהבה וכבוד הדדי.
 כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון . גם אני ממליץ על איש הקבלה מדמון ! 
 
10:14 01/01/16  רמה   ימח שמם של מוכרי הקמעות.
  אימייל: רמה מחבר/ת:
 ימח שמם של מוכרי הקמעות. נושא:
 חיפשתי קבליסט שיחזיר את האקס שלי. רכשתי מאדם בשם xxx xxxx 
 קמעות להחזרת אהבה . שלושה ימים לאחר שקבלתי את הקמעות הייתה לי תחושה מאוד רעה. משהוא פנימי אמר לי שאני  הולכת לאבד את האקס שלי. 
 בדקתי את העניין ומיד התברר לי שלאקס שלי יש חברה כבר 3 חודשים והוא עומד להתחתן בעוד חודשיים וחצי. בדקתי  באולם האירועים והכן התברר לי שהדבר נכון .
 חיפשתי תשובות באינטרנט. קראתי את אתרו של איש הקבלה מדמון ומיד הבנתי שאכלתי אותה בגדול. הדבר הנורא ביותר  זה שמאז שקבלתי את הקמעות אני לא בקו הבריאות ולא מצליחה בכלום. כאילו נדבק בי נחס והמזל הרע נדבק בי . 
 ביום חמישי דיברתי בטלפון עם איש הקבלה מדמון. הוא אמר לי לזרוק את הקמעות שעדיין יש לי ולהמתין 40 יום ורק לאחר  מכן, הוא יעשה הכול כדי לעזור לי כדי להוציא את הנחס והמזל הרע שנדבק בי. 
 
16:56 31/12/15  ליאת   יש לכם דקה פנויה ? שווה לקרוא
  אימייל: ליאת מחבר/ת:
 יש לכם דקה פנויה ? שווה לקרוא נושא:
 חזרה לזוגיות אחרי פרידה ארוכה .... לפני חצי שנה רכשתי מאיש הקבלה מדמון 
 סגולות להחזרת אהבה... כמובן שבן זוגי חזר אליי תוך 19 ימים מתחילת הטיפול של מדמון.
 כמעט מיד קיבלתי את הצעת נישואין.... שמחה לבשר לכול הגולשים בפורום שאני אישה נשואה ומאושרת עד הגג. וזאת  בזכות איש הקבלה מדמון ... 

 ממליצה בהמון חום ואהבה על איש הקבלה מדמון ...... ליאת [שם בדוי]
16:01 28/12/15  אני  החזרת אהבה תוך 5 ימים !!!
  אימייל: אני מחבר/ת:
 החזרת אהבה תוך 5 ימים !!! נושא:
 עבורי איש הקבלה מדמון תותח בהחזרת אהבה !!!
מהטיפול של מדמון האקס שלי, חזר אליי אחרי 5 ימים.
הודעה:
12:40 29/12/15  ח...  בתגובה להחזרת אהבה תוך 5 ימים ...
  אימייל: חי מחבר/ת:
 בתגובה להחזרת אהבה תוך 5 ימים ... נושא:
 לפני 3 חודשים טיפלתי אצל מדמון [החזרת אהבה] ...
אצלי זה לקח 36 ימים עד שבן זוגי חזר אליי. מגיע למדמון את כול הכבוד המגיע לו.
רק שתדעי שאותי שלח למדמון קבליסט שהוא רב ידוע ומכובד מירושלים....
הודעה:
                 16/12/15 אימייל: המאושרת מחבר/ת:
 החזרת אהבה תוך יומיים ! נושא:
 רוצה אני לשבח את איש הקבלה מדמון . הייתי פרודה מהאקס שלי במשך 18 חודשים.
 לפי המלצתו של רב מקובל מאוד מאוד ידוע [מירושלים], שהמליץ לי על איש הקבלה מדמון.
 להפתעתי מדמון הצליח להחזיר בנינו תוך יומיים. עכשיו אני הבחורה המאושרת בעולם.
 תאמינו לי שאני לא מבינה איך מדמון הקבליסט הצליח לעשות זאת. האם הוא קוסם / מלאך ? 
               17/12/15 אימייל: א... מחבר/ת:
 בתגובה להחזרת אהבה תוך יומיים ! נושא:
 למאושרת שלום רב, לפני שנה גם אני טיפלתי אצל איש הקבלה מדמון בהצלחה מרובה ! ! !
 אומנם אצלי זה לקח 35 ימים עד שחזרנו. אבל הטיפול הוביל שהיום אנו נשואים באושר.
 בדקה זו אני רוצה להמליץ לכול הגולשים על איש הקבלה מדמון. הוא מצוין בהחזרת אהבה.
הודעה:
08:35 11/12/15  ...ניל - שם חסויה   החזרת אהבה מוצלחת ומהירה !
  אימייל: ניל - שם חסוי מחבר/ת:
  החזרת אהבה מוצלחת ומהירה ! נושא:
  היי לאיש הקבלה מדמון : רק חלפו מספר ימים וכבר אני יכולה לברך ולשבח אותך,
  על שהחזרת את האקס שלי תוך מספר ימים בודדים . נשבעתי שאתה תהיה ראש המוזמנים ביום כלולותיי !!!
  טוב ליבך ואהבתך את הזולת האין סופית ראויה להערכה אין סופית.
  באהבה ובהערכה... ממני נלי - שם חסוי
הודעה:
06:52 09/12/15  עינב   וואלה מדמון צודק במיליון אחוז .
  אימייל: עינב מחבר/ת:
  וואלה איש הקבלה מדמון צודק במיליון אחוז . נושא:
  רכשתי קמעות להחזרת אהבה והצלחה מהאינטרנט ומאז כול החיים שלי נהרסו כליל.
  קראתי את כול האתר של איש הקבלה מדמון,
  אני יכולה רק לתמוך בדעתו של איש הקבלה מדמון, שקמעות באמת הורסים לבן אדם את חיים ..
  מבקשת עזרה איך אני יכולה לצאת מהצרה שלי, בגלל הקמעות המקוללים שרכשתי מקבליסט באינטרנט.
הודעה:
09:40 05/12/15  חסויה   החזרת אהבה ב.. 9 ימים !
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
 החזרת אהבה ב.. 9 ימים ! נושא:
 אין בפי מילים להודות לאיש הקבלה מדמון שהחזיר את האקס שלי ב.. 9 ימים !
 לידיעתכם... אני והאקס שלי היינו פרודים 8 חודשים,
 אם אתם מחפשים מחזיר אהבה שהוא תותח אמיתי ! אני ממליצה לכם על איש הקבלה מדמון
הודעה:
17:48 04/12/15  אדיר   איש הקבלה מדמון הוא שליח האלוהים
  אימייל: אדיר מחבר/ת:
 הודעה לכול הגולשים. נושא:
 גם אותי אוהב אלוהים.... אלוהים נתן לי את הזכות להכיר ולטפל אצל איש הקבלה מדמון.
 אני נשוי עם ילדים, ופרוד מאישתי שנה + . ביום אחד אישתי החליטה שהיא רוצה להתגרש ולפרק את התא  המשפחתי, וזרקה אותי מהבית... אני נכנסתי להלם ולדכאון קשה.
 חיפשתי באינטרנט מקובלים שיעזרו לי. דיברתי עם כולם ובסוף החלטתי לפנות לאיש הקבלה מדמון. הוא נתן לי  סגולות שהוא הכין במיוחד עבורי. אני שמח לבשר לכול הגולשים שאיש הקבלה מדמון הצליח לעשות בנינו
 שלום בית ולהחזיר את המצב לקדמותו.
 ברצוני להודות לאלוהים ולאיש הקבלה מדמון שבזכותם חזרנו להיות משפחה טובה.
10:22 11/11/15  יעל   החזרת אהבה זה רק אצל מדמון !
  אימייל: יעל מחבר/ת:
 המלצה אמיתית : החזרת אהבה תעשו רק אצל מדמון !!!           זהירות : יש מוכרי קמעות שרלטנים !!! נושא:
 לצעיר הרב רכשתי באלפי שקלים קמעות מקבליסטים שרלטנים. כדי להחזיר את האקס שלי.
 באימא שלי, אני נשבעת שהקמעות הרסו לי את החיים ומאז האקס שלי אפילו לא היה מוכן להחליף איתי מילה
 מיום שקבלתי את הקמעות האקס שלי הפך לאוייב ופיתח אליי שנאה בלתי מובנת .
 
לפי המלצתו של הרנטגן הגעתי לאיש הקבלה מדמון ורכשתי ממנו סגולות לביטול הנזק שגרמו לי הקמעות  ובנוסף רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה. השתמשתי עם כול הסגולות שרכשתי ממדמון.
 אחרי שלושה שבועות קבלתי טלפון מהאקס שלי ומאז חזרנו להיות חברים וזוג לכל דבר.

 אם יש לכם בעיה בנושא של אהבה או פרדה מבן זוג אני ממליצה לכם לפנות רק לאיש הקבלה מדמון ולהיזהר  מאנשים שרלטנים שמוכרים לכם קמעות . 
 
07:52 02/12/15  נרית - שם בדוי   החזרת אהבה ושלום בית
  אימייל: נרית - שם בדוי מחבר/ת:
 החזרת אהבה ושלום בית נושא:
 ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון שעזר לי להחזיר את בעלי תוך עשרים וחמישה ימים.
 למרות שאני ובעלי היינו פרודים שלוש שנים והוא התגורר בביתה של המאהבת שלו.
 איש הקבלה מדמון הצליח לגרום שהם יפרדו, ושבעלי יחזור אליי ולילדים שלי.
 על כך, אני רוצה לשבח את איש הקבלה מדמון על מקצועיותו, ולהודות לו מכל הל
 ברוך השם מאז הטיפול של מדמון הכול בסדר בני לבין בעלי --- תודה נרית [שם בדוי]
 
12:25 01/12/15  אלמונית - תשובה לגלי
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
 תשובה לגלי נושא:
 לפני שנה אני טיפלתי אצל איש הקבלה מדמון בעניין של החזרת אהבה..
 אגב, אצלי מדמון הצליח להחזיר את בן זוגי תוך שבועיים והיום אני נשואה לו .
 גם אני רוצה להמליץ בחום ובאהבה, לכול הגולשים ברשת לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון.
 הוא באמת תותח ואין שני לו בכל הארץ ! 
10:07 01/12/15  גלי   אני בהלם מוחלט מ. מדמון
  אימייל: גלי מחבר/ת:
 אני בהלם מוחלט מ. איש הקבלה מדמון... החזרת אהבה ב- 4 ימים בלבד ! נושא:
 רק חלפו 4 ימים מהיום שהשתמשתי עם המוצרים של איש הקבלה מדמון. להחזרת אהבה,
 והאקס שלי חזר אליי עם אושר על הפנים. ממליצה על מדמון ללא עוררין. הוא תותח אמיתי !!!
הודעה:
13:49 29/11/15  עוז   כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון.
  אימייל: עוז מחבר/ת:
 כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון. נושא:
 שנה הייתי פרוד מהחברה שלי לאחר ריב משפחות קשה ביותר !
 לפני חודשיים וחצי הייתי אצל מדמון שיעשה שלום בית בין המשפחות ושיחזיר לי את החברה שלי...
 יש לצין שמדמון אמר לי שזה יהיה קשה ויקר מאוד... התלבטתי שלושה ימים ואז ביקשתי ממדמון שיכין את  הסגולות לצורך פתרון הבעיה הסבוכה שהייתי שקוע בה......
 רק ברצוני לומר שאיש הקבלה מדמון הדהים אותי והצליח לפתור לי את הבעיה בשלמותה....אני חושב שמגיע לי  מזל טוב בעוד מספר ימים אנו מתחתנים.
 למדמון המלאך רק נותר לי לומר מיליון פעם תודה רבה.... 
18:07 15/11/15  דובשנית   המלצה לבנות מהדרום.
  אימייל: דובשנית מחבר/ת:
 המלצה לבנות מהדרום. נושא:
 באלוהים איש הקבלה מדמון קוסם ותותח בהחזרת אהבה. הוא השיב לי את האקס שלי תוך 5 ימים ... תאמינו לי  שזה היה כנגד כול הסיכויים . כדאי לכם לפנות אליו, ואז האקסים שלכם יחזרו אליכם עם הזנב בין הרגליים.
כתבו  בגוגל איש הקבלה מדמון ותראו את האתר שלו. בהצלחה. דובשנית
הודעה:
 
07:17 11/11/15  הילה   החזרת אהבה אצל איש הקבלה מדמון
  אימייל: הילה מחבר/ת:
 החזרת אהבה אצל איש הקבלה מדמון נושא:
 כששאלתי את איש הקבלה מדמון "תוך כמה זמן האקס שלי יחזור אליי" . תשובתו הייתה רק ימים יגידו.
 מדמון צדק ! לאחר מספר ימים האקס שלי חזר אליי וברוך השם אנחנו אוהבים יותר.
 בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאיש הקבלה מדמון. תודה: הילה .. שם בדוי
הודעה
 
09:15 05/11/15  יוני   החזרת אהבה
  אימייל: .....יוני  מחבר/ת:
 תמיכה והסכמה עם הכותבת החסויה מיום 4/11/15 נושא:
 מבלי להסס ולהזיז עפעף. אני קובע במיליון אחוז שאיש הקבלה מדמון האדם היחיד בארץ שהצליח להחזיר את  האקסית שלי בפרק זמן קצר. אני ממליץ לכם לפנות ולטפל רק אצל איש הקבלה מדמון. הוא תותח על,
 ומחזיר אהבה מעולה. גם אני אכלתי אותה אצל קבליסטים ומיסטיקנים אחרים ........  באהבה: יוני
 
07:26 04/11/15  חסויה   החזרת אהבה : רק מדמון הצליח !
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
 החזרת אהבה : רק מדמון הצליח ! נושא:
 הייתי אצל הרבה קבליסטים ומיסטיקנים כדי להחזיר את בן זוגי [החזרת אהבה].
 אני קובעת שכולם בלי יוצא מהכלל חרטטנים וכולם פקה פקה... לפני חודשיים הייתי אצל
 איש הקבלה מדמון ורכשתי ממנו סגולות להחזרת אהבה.... תוך 11 ימים. מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי
 על ארבע.... אני מאוד מרוצה מאיש הקבלה מדמון וממליצה עליו .
הודעה:
09:17 28/10/15  מארי   חתונה
  אימייל: מארי מחבר/ת:
 חתונה נושא:
 לפני 7 חודשים רכשתי מאיש הקבלה מדמון, ערכה לפתיחת מזל הזיווג.
אני שמחה להודיע לכם שאני מתחתנת בעוד מספר ימים.
תודה לאיש הקבלה מדמון, שבזכותו הגעתי עד הלום.
הודעה:
15:26 25/10/15  ה....   מדמון אתה תותח !!!
  אימייל: ה.... מחבר/ת:
 מדמון אתה תותח !!! נושא:
 רק לפני שבועיים השתמשתי בסגולות שלך. אני יכולה לבשר לך שחזרנו להיות זוג כבעבר.
 אני מבקשת להודות לך על כול מה שעשית עבורי.... תודה תודה תודההההה ... באהבה. מאת: ה.... 
הודעה:
 
08:34 21/10/15  מירה   החזרת אהבה
  אימייל: מירה מחבר/ת:
 החזרת אהבה נושא:
 תשובה לעדי: מניסיוני האישי ברצוני להמליץ לך, שבעניין של החזרת אהבה.
רק איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את בן זוגי בזמן קצר ביותר. רצוי שתפני אליו.
הטלפון של מדמון הוא  0547515590 .    אני בטוחה שאת תצליחי עם מדמון .  שיהיה לך בהצלחה .  מירה
08:09 04/10/15  חסויה   תשובה: לעדי, שירן ולאיילה
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
 תשובה: לעדי, שירן ולאיילה נושא:
 אם אתם מחפשות מחזיר אהבה אמיתי... שהצליח להחזיר את האקס שלי תוך 4 ימים בלבד !
אני ממליצה לכם, לפנות לאיש הקבלה מדמון... רק בזכותו של איש הקבלה מדמון. האקס שלי חזר אליי באהבה, כבוד והערכה. ממליצה על איש הקבלה מדמון מעומק נשמתי... בהצלחה.
הודעה:
החזרת אהבה קישורים:
09:44 01/10/15  אישה - שמחה   הודעה...לחברי הפורום
  אימייל: השמחה מחבר/ת:
 הודעה...לחברי הפורום נושא:
 באלוהים שרכשתי מהרבה מיסטיקנים וקבליסטים שמפרסמים באינטרנט כול מיני חרטות להחזרת אהבה. בפה מלא אני יכולה לומר לכם שכולם חרטות ושקרנים גדולים.......היחיד שלא הלכתי אליו, זה היה איש הקבלה מדמון בגלל שהוא דרש ממני הרבה כסף .[ 6000 ₪ ] לאחר שנה נשברתי והלכתי לאיש הקבלה מדמון לאחר שהפקדתי לחשבונו את הסכום הנ"ל . איש הקבלה מדמון הכין עבורי סגולות מיוחדות ואמר לי אתם חוזרים להיות יחד נקודה ! אני מוכנה להישבע באלוהים שמדמון הצליח להחזיר את האקס שלי על ארבע. תוך 11 ימים... לא סתם אנשים מספרים שרק איש הקבלה מדמון יודע ומסוגל להחזיר בין זוגות ולפתור הרבה בעיות אחרות... רק שתדעו הרנטגן ממליץ לאנשים על איש הקבלה מדמון. הודעה:
12:01 29/09/15  ד...   כמה שאיש הקבלה מדמון צדק !
  אימייל: ד... מחבר/ת:
 כמה שאיש הקבלה מדמון צדק ! נושא:
 אני מטופלת של איש הקבלה מדמון 4 חודשים וכמעט והתייאשתי מהטיפול, בגלל שהאקס שלי לא חזר אליי. לזכותו של מדמון אני רוצה להגיד שהוא החזיק אותי בציפורניים ותמיד אמר לי שהאקס שלי פתאום יחזור אליי ושאני חייבת להיות חזקה וסבלנית. לפני חודשיים. פתאום וללא הודעה האקס שלי מגיע לביתי, עם כל הדברים האישיים שהוא לקח מהבית כאשר הוא עזב . ברוך השם מאז אנחנו יחד והזוגיות נעשתה הרבה יותר טובה.
אני מעריכה את הסבלנות והמקצועיות של איש הקבלה מדמון.
הודעה
 
08:16 27/09/15  אור של בוקר   מדמון מחזיר אהבה תותח ! ! !
  אימייל: אור של בוקר מחבר/ת:
 מדמון מחזיר אהבה תותח ! ! ! נושא:
 אני לא מצליחה לקלוט איך איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי שהייתי פרודה ממנו כמעט שנתיים. למרות שמדמון אמר לי שהסיכוי נמוך וזה ייקח זמן אך הוא יעשה הכול שזה יסתדר כמה שיותר מהר. אני מופתעת שמדמון הצליח להחזיר בנינו תוך 29 ימים בלבד. כנגד כול סיכוי שהיה נראה לי . לא מן הסתם אומרים שמדמון הוא תותח על בקבלה המעשית. הודעה:
19:13 26/09/15  אלמוני   החזרת אהבה ונישואין .
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
 החזרת אהבה ונישואין . נושא:
 ממרום שמים אלוהים שלח אותי לאיש הקבלה מדמון . חודשיים לפני החתונה בת זוגתי הודיעה לי במפתיע, שהיא מבטלת את החתונה בגלל שהיא פוחדת לאבד את החופש האישי שלה. אני לא קניתי את הסיפור שלה ונפרדנו סופית. התקשרתי לעשרות מיסטיקנים שרק בלבלו לי את המוח ולא ידעו לעלות על הבעיה הנכונה . סוף סוף הצלחתי לדבר עם איש הקבלה מדמון. מדמון עשה לי בדיקה ואמר לי את הסיבה הנכונה. [פגע בוּל] . רכשתי ממדמון סגולות לטיפול בבעיה באמצע הטיפול נדהמתי שבת זוגתי הגיעה לביתי. התנצלה בנוכחות הורי . סוף טוב, ובמזל טוב היום אנו נשואים באושר ואוהבים מאוד . וזאת בזכות איש הקבלה מדמון שטרח לכבדני ביום נישואי. אני מודה לאיש הקבלה מדמון על כל מה שעשה עבורי. בהצלחה לכולם. ממני האלמוני    
 
08:45 25/09/15  אני   החזרת אהבה ב - 9 ימים !
  אימייל: אני מחבר/ת:
 החזרת אהבה ב - 9 ימים ! נושא:
 אני מציעה להיזהר מכל המיסטיקנים שמפרסמים באינטרנט... הייתי כמעט אצל כולם ושום דבר לא עזר... בסוף פניתי לאיש הקבלה מדמון וסיפרתי לו את כל הסיפור שלי ועל ההכזבות שלי ממיסטיקנים אחרים... מדמון עשה לי בדיקה לפי השמות ותאריך הלידה. ומיד אמר לי, אני יכול לעזור לך וזה יחסית יהיה קל אצלך... מדמון ביקש שהפקיד לחשבונו 6000 ₪ ורק לאחר שאפקסס לו את הקבלה, הוא יתחיל להכין לי את הסגולות . כך עשיתי וקבענו פגישה לעוד שלושה ימים... עשיתי שימוש בסגולות לפי הנחיותיו של מדמון. אני נשבעת בכל היקר לי, שהאקס שלי חזר אליי לאחר 9 ימים מהרגע שהייתי אצל מדמון.... מכאן הגעתי למסקנה שהיחיד בארץ שיודע ומצליח להחזיר אהבה זה רק איש הקבלה מדמון... ממליצה עליו מכל הלב ! הצעה : תיזהרו ממיסטיקן שאין לו תמונה באתר שלו.  הודעה:
17:23 22/09/15  מישהי   החזרת אהבה
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
 החזרת אהבה נושא:
 ביום כיפורים זה אני קובעת שהיחיד בכול העולמות, שיודע להחזיר אהבה. זה רק איש הקבלה מדמון..... הוא עשה זאת בשישה ימים בלבד ! ! ! שאלוהים יברך אותו ויגשים כל משאלות ליבו. הודעה:
17:10 22/09/15  עמי   למדמון הקבליסט של המדינה
  אימייל: עמי מחבר/ת:
 למדמון הקבליסט של המדינה נושא:
 למדמון היקר אני מודה לך על שהשכנת שלום ואהבה במשפחתי.
בהזדמנות זו ברצוני לברך אותך בשנה טובה וגמר חתימה טובה. ממני .. עמי
הודעה:
11:10 16/09/15 מזל   החזרת אהבה באלף אחוז רק אצל איש הקבלה מדמון ...
  אימייל: מזל מחבר/ת:
 החזרת אהבה באלף אחוז רק אצל איש הקבלה מדמון !! נושא:
 בעבר טיפלתי אצל הרבה מיסטיקנים. לפני חודש רכשתי סגולות להחזרת אהבה ממדמון.
 מדמון הצליח להחזיר את בן זוגי לשעבר תוך 11 ימים בדיוק ! ממליצה רק על איש הקבלה מדמון.
הודעה:
17:24 08/09/15  יוליה   הודעה לגולשים.
  אימייל: יוליה מחבר/ת:
 הודעה לגולשים. נושא:
 כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון שהצליח להחזיר את החבר שלי. אני ממליצה עליו מאוד .
שתדעו שאנחנו לא היינו יחד 8 חודשים ואיש הקבלה מדמון החזיר בנינו למרות הזמן הארוך שלא היינו בקשר
08:25 05/09/15  ע..?   שנה טובה למדמון הקבליסט.
  אימייל: ע..? מחבר/ת:
 שנה טובה למדמון הקבליסט הגדול מכולם... נושא:
 לא הצלחתי למצוא את המילים להודות לך על שהחזרת בנינו ועל שכיבדת אותי בערב נישואי.
מדמון אני מודה לך מאוד על כל מה שעשית למעני. תודה.....
הודעה:
11:50 03/09/15 שמרית [שם בדוי]   איש הקבלה מדמון תותח אמיתי !
  אימייל: שמרית [שם בדוי] מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון תותח אמיתי ... היחיד שהצליח להחזיר את האקס שלי תוך מספר ימים ! נושא:
מה אספר, ומה אומר לכל חברי הפורום הנכבדים.
לאחר פרידה ארוכה. פניתי לאיש הקבלה מדמון אשר טיפל בי. כדי להחזיר את האקס שלי.
כולי מופתעת מהמהירות שאיש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי.
רק נותר לבכות משמחה, ולהודות לאיש הקבלה מדמון . מדמון באמת תותח אמיתי !!!  ממליצה עליו מאוד.
07:45 13/09/15  חסויה   החזרת אהבה אצל מדמון זה 100% הצלחה !
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל איש הקבלה מדמון זה 100% הצלחה ! נושא:
 שנה טובה ומבורכת לאיש הקבלה מדמון, שעזר לי להשיב את בין זוגי ב.. 10 ימים.
כן, ירבו אנשים כמותו בעולם.
הודעה:
11:50 02/09/15  אלמונית   וואלה מדמון צודק במיליון אחוז
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
 וואלה מדמון צודק במיליון אחוז ! נושא:
קמעות זה סכנה עד מוות....... זהירות !!!  בגלל הקמעות שרכשתי ממקובל התגרשתי ......
נכנסתי לדיכאון נעשיתי חולה וזרקו אותי מהעבודה. באלוהים אני בכל יום מקללת את המקובל שמכר לי את הקמעות.... אתם חייבים לזרוק לפח הכי מסריח את הקמעות שלהם...חבל שלא שמעתי לקבליסט של המדינה.
קראתי באתר שלו שהוא מזהיר מקמעות ....באלוהים כמה שהוא צודק וחבל שלא שמעתי לו.
גם כלבוטק הוכיח שכותבי הקמעות ומשביעי המלאכים נוכלים ורמאים גדולים !
כנסו לאתר של כלבוטק ותיווכחו בעצמכם !
הודעה
20:49 28/08/15  גיגי   סגולות החזרת אהבה
  אימייל: גיגי מחבר/ת:
 סגולות החזרת אהבה נושא:
 לחגית החמודה שלום. אם החבר שלך עזב אותך לאחר 4 שנות חברות. מניסיוני הטוב קבלי ממני המלצה חמה . תתקשרי לאיש הקבלה מדמון לטלפון 0547515590 והוא יחזיר את החבר שלך תוך מספר ימים. בזכותו של מדמון החבר שלי חזר והיום אנו זוג נשוי. 
 
08:39 16/08/15  אני ....   תודה לאיש הקבלה מדמון
  אימייל: אני .... מחבר/ת:
 תודה לאיש הקבלה מדמון נושא:
 מדמון היקר : באתי אליך בתחושה שדברים לא מסתדרים, אני לא מצליחה לצאת מעבודה לא מוצלחת, בוחרת בגבר הלא נכון ולא מממשת את הפוטנציאל שלי. הסברת לי מה מקור הבעיה. הכנת לי חומרים שיפתרו את הבעיה ואמרת לי בהגינות שעליי להתאזר בסבלנות כי זו בעיה שלוקח זמן לפתור. תוך כמה חודשים התחלתי לראות שינוי. היחס של אנשים כלפיי פשוט השתנה לטובה, מבלי שאני אעשה כלום. בדיוק כמו שאמרת. השינוי הוא בעבודה, באהבה, בכל דבר. פתחת את מה שהיה צריך לפתוח, ואז גם הדלתות הטובות והנכונות החלו להיפתח. תודה לך על כל מה שעשית עבורי. 
15:02 11/08/15  ש... ?   החזרת אהבה ע"י מדמון
 
  אימייל: ש... ? מחבר/ת:
 החזרת אהבה ע"י מדמון נושא:
 חייבת ...לספר את הסיפור האישי שלי... הייתי פרודה מבן זוגי שנה פלוס.
בהמלצה של ידידה שלי רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה.
עד לרגע כתיבת שורה זו, אני בהלם טוטלי ... איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר בנינו בפרק זמן קצר יחסית... [תוך 34 ימים] . היום אנו יחד ועוד השנה אנו מתחתנים. [סגרנו אולם].
אני לא מבינה איך איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר בנינו לאחר תקופה ארוכה....
אני בהלם מהיכולות של איש הקבלה מדמון.
 
16:30 08/08/15  אלמונית   לברך את איש הקבלה מדמון !
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
לברך את איש הקבלה מדמון המלאך המושיע שלי . נושא:
נסעתי עם טופס טיולים כמעט לכל המיסטיקנים והקבליסטים שמפרסמים בגוגל.
הגרוע מכל הוצאתי עשרות אלפי שקלים אצל כולם... כולם חרטות ועובדים על אנשים בעיניים.
חצי שנה ביקשתי מאיש הקבלה מדמון שיעזור לי להשיב את האקס שלי כבעבר.
מדמון תמיד אמר לי שהוא לא ממליץ לי לחזור לאקס שלי ולא היה מוכן לטפל בי.
אימא שלי דיברה עם מדמון והצליחה לשכנע אותו שאני סובלת מהפרידה מאוד מאוד.
מהכבוד לאימא שלי מדמון הסכים לטפל בי.
לפני חודש הייתי אצל איש הקבלה מדמון ורכשתי ממנו סגולות בסך של 6.000 ₪.
עשיתי את מה שמדמון אמר לי לעשות עם הסגולות, ועכשיו אני יכולה להישבע בהורים שלי שאיש הקבלה מדמון תותח בהחזרת אהבות..... האקס שלי חזר אליי תוך שלושה שבועות בשמחה ובאושר.
אני ממליצה לכול חברי הפורום על איש הקבלה מדמון. הוא יפתור לכם כל בעיה בקלי קלות ו - ב 100%
הודעה:
13:11 03/08/15  צ.ד   מחזיר אהבה אמיתי !
  אימייל: צ.ד מחבר/ת:
 מחזיר אהבה אמיתי ! נושא:
 ההמלצה שלי : רק איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי ומהר מאוד ! 
10:13 31/07/15  מישהו   החזרת אהבה
  אימייל: מישהו מחבר/ת:
 החזרת אהבה נושא:
 לדפנה בוקר טוב. קראתי את מה שכתבת על הפרידה שלך מבן הזוג.
מניסיוני הטוב אני ממליץ לך לפנות לאיש הקבלה מדמון. הטלפון של מדמון 0547515590
מדמון גרם לבת זוגי לחזור אליי תוך 9 ימים בלבד ! [היינו פרודים שנה]
הודעה:
17:41 26/07/15  עלמה   כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון !!!
  אימייל: עלמה מחבר/ת:
 כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון !!! נושא:
 כול אדם חכם יודע שרק מבחן התוצאה קובע. רכשתי סגולות מאיש הקבלה מדמון.
עשיתי בהם שימוש ובן זוגי חזר אליי אחרי 18 ימים.
אין לי את המילים להודות ולברך את איש הקבלה מדמון על התוצאה המהירה שקבלתי. 
10:59 25/07/15  לין   החזרת אהבה אצל התותח בארץ.
  אימייל: לין מחבר/ת:
 החזרת אהבה אצל התותח בארץ. נושא:
 מיוחד לינוי ויפית -
בעזרת השם ובעזרת איש הקבלה מדמון [מאומן] מדמון החזיר את האקס שלי תוך יומיים בלבד !!! אל תחשבו הרבה תתקשרו אל איש הקבלה מדמון והוא יחזיר את האקסים שלכם במס ימים ואני מתחייבת לכם במיליון אחוז שמדמון יחזיר לכם את האקסים שלכם ב- 100
ממני באהבה: לין [שם בדוי]
 
09:26 20/07/15  אני   החזרת אהבה על בטוח !!!
  אימייל: אני מחבר/ת:
 החזרת אהבה על בטוח !!! נושא:
 לחברי הפורום - אני ממליצה לכם על איש הקבלה מדמון.
איש הקבלה מדמון גרם לאקס שלי לחזור אליי תוך שבועיים בלבד.
החבר חזר אליי הגיוני יותר, ואוהב יותר. אני ממליצה על מדמון מכל הלב. בהצלחה
 
16:45 24/07/15  מישהי   איש הקבלה מדמון
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון נושא:
אין לי רק לשבח את איש הקבלה מדמון !!! בזכות סגולותיו ובזכותו נפתחו לי שערי שמיים.
עכשיו אני נשואה והעסק מתקתק מצוין !!!
 
12:08 20/07/15  הילה   באלוהים אין על מדמון בעולם !!!
  אימייל: הילה מחבר/ת:
באלוהים אין על מדמון בעולם !!! נושא:
וואלה רק איש הקבלה מדמון הוא האיש היחיד שהצליח להחזיר את האקס שלי ב.. 4 ימים !
מציעה לכם לא להאמין למפרסמים בגוגל שהם מחזירי אהבות ...
אני אכלתי אותה מכמה מיסטיקנים שרק יודעים לקחת כסף וקבלתי מהם אפס של תוצאות.
אני אחזור שנית "אין על איש הקבלה מדמון בכול העולם" רשמו זאת בפניכם.
הודעה:
 
17:37 03/07/15  ...שיר [שם בדוי   איש הקבלה מדמון מחזיר אהבה מעולה .
  אימייל: שיר [שם בדוי] מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון מחזיר אהבה מעולה . נושא:
לך, איש הקבלה מדמון היקר והיחיד והמיוחד,
אני רוצה לומר לך כעת ועכשיו, מעומק ליבי ונפשי.
תודה לך על הימים שהייתה כאן ועבורי !
מעריכה את פועלך ואת מקצועיותך כמחזיר אהבה ועושה שלום בית.
בזכותך בן זוגי שב אליי ואף הציע לי נישואין ביום שלמחרת.
אשמח אם תכבד אותי ותגיע ליום כלולותיי . הזמנה תשלח אליך בקרוב מאוד.
בשבילי אתה היחיד שמצליח להחזיר אהבה.
זאת אני אומרת מניסיוני עם מיסטיקנים אחרים, שמהם התאכזבתי עמוקות.
בשבילי ועבורי אתה המלאך הגואל... רק להודות לך, ולומר לך מיליון תודות...
בהערכה ובברכת עלה והצלח. שיר [שם בדוי]
18:45 16/06/15  המאושרת   החזרת אהבה בשלושה ימים !
  אימייל: המאושרת מחבר/ת:
החזרת אהבה בשלושה ימים ! נושא:
חייבת ליידע אתכם, רק לפני שלושה ימים רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה.
וכבר היום החבר שלי חזר אליי...
אם תשאלו אותי אני אומר לכם ללא היסוס, תטפלו רק אצל איש הקבלה מדמון.
הודעה:
 
11:17 19/07/15  נירית   כפרה על איש הקבלה מדמון ... תותח אמיתי
  אימייל: נירית מחבר/ת:
 כפרה על איש הקבלה מדמון ... תותח אמיתי נושא:
אין בפי מילים לשבח את איש הקבלה מדמון שהצליח להחזיר את האקס שלי בשבוע.
מניסיוני כול שאר מחזירי האהבות למיניהם שקרנים ונוכלים לקחו ממני הרבה כסף. ולא הצליחו להחזיר את האקס שלי במשך שנה ויותר. איש הקבלה מדמון טיפל בי ותוך שבוע האקס שלי חזר אליי תוך שבוע. איש הקבלה מדמון אמר לי. לזרוק את כול הקמעות והשטויות שקניתי ממיסטיקנים אחרים. והשתמש רק עם הסגולות שלו בלבד ! עוד הוסיף ואמר התחושה שלי שאתם תחזרו תוך זמן קצר . וואלה איש הקבלה מדמון צדק במיליון אחוז .
18:18 06/07/15  אלמונית   מאמינה רק באיש הקבלה מדמון
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
מאמינה רק באיש הקבלה מדמון נושא:
הלכתי להרבה קבליסטים, לצורך החזרת בעלי, אליי ולילדים שלי. התאכזבתי מכולם כי הם שקרנים ולא מבינים בקבלה. אומנם אני ובעלי היינו פרודים 3 שנים ורציתי שיחזור למשפחה.
לפני חודשיים פניתי לאיש הקבלה מדמון וסיפרתי לו הכול. מדמון הקבליסט אמר לי שהסיכוי שהוא יצליח להחזיר את בעלי הוא גבוה מאוד. רכשתי ממנו סגולות לשלום בית והחזרת אהבה.
עשיתי שימוש בסגולות של איש הקבלה מדמון בערך חודש ימים.....
באהבה אני יכולה לבשר לכם שבעלי חזר אליי ולילדים אחרי 46 ימים מהיום שהתחלתי את הטיפול אצל איש הקבלה מדמון. לשמחתי מדמון הקבליסט הוכיח לי שהוא כול יכול.......
אם באמת אתם מחפשים קבליסט אני מציעה לכם לפנות רק אליו.
 
15:42 20/06/15  אירה   איש הקבלה מדמון מלאך ושליח האל...
  אימייל: אירה מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון מלאך ושליח האל... נושא:
למדמון היקר מפז. בזכותך הפכתי לקרן אור במקום עבודתי ובעיניו של אהובי,
זוקפת אני לך, את הצלחתי ואת שמחתי לרגל נישואי בקיץ זה.
בכול פעימות ליבי אני מודה לך על עזרתה לי להיות שוב בזרועותיו של חתני.
גם אם אסע לעולם הרחוק לא אמצא את המילים להודות לך.
בהערכה ובאהבה גדולה האמר לך תודה... ממני אירה
הודעה:
 
11:51 04/05/15  אלמונית   ממליצה על איש הקבלה מדמון
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
ממליצה על איש הקבלה מדמון נושא:
איש הקבלה מדמון פתח לי את המזלות ומאז אני יכולה לומר שחודש לאחר הטיפול אני מרגישה מצליחה כמעט בכל תחומי החיים שלי. כל הכבוד למדמון הקבליסט.
10:03 28/06/15  ללא שם   נשבעת לכם באימא שלי, שמדמון תותח בהחזרת ...
  אימייל: ללא שם מחבר/ת:
נשבעת לכם באימא שלי, שמדמון תותח בהחזרת אהבה. נושא:
איש הקבלה מדמון החזיר לי את האקס שלי תוך 24 שעות . אפילו שהיינו פרודים שנה ושלושה חודשים. מעכשיו מדמון האלוהים שלי. הודעה:
 
09:26 20/07/15  אני   החזרת אהבה על בטוח !!!
  אימייל: אני מחבר/ת:
החזרת אהבה על בטוח !!! נושא:
לחברי הפורום - אני ממליצה לכם על איש הקבלה מדמון.
איש הקבלה מדמון גרם לאקס שלי לחזור אליי תוך שבועיים בלבד.
החבר חזר אליי הגיוני יותר, ואוהב יותר. אני ממליצה על מדמון מכל הלב. בהצלחה
 
14:21 25/04/15  עידית   החזרת הבעל על ארבע
  אימייל: עידית מחבר/ת:
החזרת הבעל על ארבע נושא:
עדיין אני בהלם טוטלי מיכולותיו של איש הקבלה מדמון !
בימים הכי קשים שלי בעלי עזב אותי בגלל בחורה צעירה ויפה.
בעזרת איש הקבלה מדמון הצלחתי להחזיר אותו הביתה כמו עכבר.
ועכשיו הוא מקנא לי וכול הזמן בבית וצמוד לישבן שלי.
אין לכם מושג איך אני שמחה לראות את בעלי מתפקד כבעל וכאבא למופת.
מגיע לאיש הקבלה מדמון את המשפט, "כול הכבוד" .
הודעה
 
אימייל: חן מחבר/ת:
הודעה לליאת נושא:
גם אני מאוד מאוד מרוצה מהתוצאות שקבלתי מהטיפול של איש הקבלה מדמון.
גם אני בטוחה שהוא קבליסט אמיתי והיחיד במדינה שיודע מה הוא עושה .
מניסיוני עם קבליסטים ומיסטיקנים אחרים, אני קובעת במיליון אחוז שרק איש הקבלה מדמון מצליח להחזיר אהבה... כל השאר חרטה ושקרים.
הודעה:
החזרת אהבה הקלק פה קישורים:
קבליסט מצוין 100 הצלחה
 
11.02 22/04/15  חסויה   תודה לאיש הקבלה מדמון
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
תודה לאיש הקבלה מדמון נושא:
ממרום שמיים נשלחתי אליך שאלוהים יברכך, על טיפולך המסור, האוהב והחובק.
מעולם לא הרגשתי מאושרת עד שישבתי מולך ובביתך.
גרמת שבן זוגי יעטפני בזרי פרחים ובצלילי אהבה הבוקעים מגרונו האוהב.
בטוחה אני שאין שני לך בעולם.
הודעה
16:54 18/04/15  יונית   מחזיר אהבה בימים ספורים !!!
  אימייל: יונית מחבר/ת:
מחזיר אהבה בימים ספורים !!! נושא:
איש הקבלה מדמון מישובי אומן נפל לי מהשמיים !
הגעתי אליו מהדרום הרחוק, וזה היה שווה ומוצלח . איש הקבלה מדמון הצליח להשיב את האקס שלי תוך שלושה ימים בלבד. אז מה אתם אומרים ?
הודעה:
 
20:17 11/04/15  אתי   החזרת אהבה
  אימייל: אתי מחבר/ת:
 החזרת אהבה נושא:
ברצוני להודות לאיש הקבלה מדמון שהצליח להחזיר לי, את האקס שלי. [בעשרה ימים].
תודה, תודה...... ועוד מיליון תודות. ממני אתי ממרכז הארץ
הודעה:
 
15:39 10/04/15  קמי   הקבליסט הכי טוב בעולם !
  אימייל: קמי מחבר/ת:
הקבליסט הכי טוב בעולם ! נושא:
אני לא מבינה למה אתם סובלות . בעבר בן הזוג שלי עזב אותי למשך חודשים ארוכים . חיפשתי באינטרנט קבליסט שיעזור לי להחזיר אותו אליי. דיברתי עם מספר קבליסטים ובסופו של דבר החלטתי לטפל אצל איש הקבלה מדמון. לאחר שבועיים בן זוגי חזר אליי על ארבע.
תתקשרו לאיש הקבלה מדמון והוא יחזיר לכם את בני הזוג שלכם יותר מהר ממה שאתם מסוגלות לחשוב. הטלפון שלו הוא - 0547515590 בהצלחה ממני קמי
הודעה:
 
09:54 10/04/15  פאפי   מחזיר אהבה 100% הצלחה !!!
  אימייל: פאפי מחבר/ת:
מחזיר אהבה % 100 הצלחה !!! נושא:
עכשיו אני בטחוה ב -% 100 שהיחיד שבאמת יודע להחזיר אהבה. זה איש הקבלה מדמון !
הוא עשה זאת בשבוע בלבד !
הודעה:
 
18:45 09/04/15  מימי   החזרת אהבה המלצה שלי
  אימייל: מימי מחבר/ת:
החזרת אהבה המלצה שלי נושא:
הייתי אצל הרבה קבליסטים שמכרו לי קמעות , בצים ושאר שטויות וכולם נכשלו בענק.
לפני חודש וחצי הגעתי לאיש הקבלה מדמון והוא מכר לי סגולות מיוחדות.
אני שמחה שהכרתי את מדמון . הוא הצליח להחזיר את האקס שלי תוך שלושה שבועות.
לא מן הסתם הרבה מאוד אנשים ממליצים עליו.
הודעה
 
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
בזכות איש הקבלה מדמון זכיתי במשפט ! נושא:
היה לי משפט מאוד קשה... ע"פ הצעתו של איש הקבלה מדמון זכיתי במשפט.
תודה. לאיש הקבלה מדמון על העזרה ועל ההצלחה.
17:20 03/04/15  מישהי כישוף אהבה של מדמון
  אימייל: אני !!! מחבר/ת:
תשובה לשגיא, כישוף אהבה של מדמון נושא:
ממליצה על איש הקבלה מדמון !
תוך 10 ימים מדמון החזיר את בעלי וזאת למרות שנפרדנו יותר משנתיים.
ברוך השם היום הכול בסדר, בני לבין בעלי והאהבה פורחת בנינו יותר ויותר !
תאמינו לי שהיחיד שהצליח זה איש הקבלה מדמון.
הודעה:
16:46 03/04/15  שגיא   כישוף אהבה של מדמון
  אימייל: שגיא מחבר/ת:
כישוף אהבה של מדמון נושא:
לעמי, ספי, ולכלנית אני מציעה לכם לפנות לאיש הקבלה מדמון ...
הוא החזיר את האקסית שלי משלושה ימים.
איש הקבלה מדמון הוכיח לי שהוא תותח בקבלה ובהחזרת אהבה... בהצלחה, שגיא
הודעה:
שעה יום מחבר/ת נושא ההודעה
18:11 27/03/15  שירן   החזרת בן זוג רק ע"י איש הקבלה מדמון
  אימייל: שירן מחבר/ת:
החזרת בן זוג רק ע"י איש הקבלה מדמון נושא:
יש הרבה דברים שרציתי לומר לכם.....
אך הם נעלמים לי בין המילים... כול מה שרציתי שבן זוגי ישוב אליי.
בזכות חוכמתו ועומק נשמתו של איש הקבלה מדמון הצלחתי להשיב את בן זוגי.
כל שמחתי ואושרי היא בזכות המלאך האחד והיחיד שהוא איש הקבלה מדמון.
באהבה מהולה בשמחה. אני ממליצה על איש הקבלה מדמון.
באהבה... שירן
08:28 21/03/15  יוני   אצלי איש הקבלה מדמון מקבל צל"ש.
  אימייל: יוני מחבר/ת:
 אצלי איש הקבלה מדמון מקבל צל"ש. נושא:
שמדמון יהיה בריא ושימשיך לעזור לאנשים... מדמון אלוף העולם בחזרת אהבה !
ואלוף העולם בפתרונות לכול בעיה ... מדמון עזר לי ולבני משפחתי בצורה מקצועית.
ברוך השם התחתנתי והכול הסתדר להורים והאחים שלי... מדמון מקבל ממני צל"ש...
הודעה:
16:59 20/03/15  דנה   רוצה להמליץ על קבליסט מעולה. שווה לקרוא ...
  אימייל: דנה מחבר/ת:
רוצה להמליץ על קבליסט מעולה. שווה לקרוא . נושא:
לפני שנה נפרדתי מבן זוג של שלוש שנים.
הלכתי להרבה קבליסטים וכיוצא בזה. התאכזבתי מכולם עד ייאוש.
במכאוביי חברה של אחותי המליצה לי לפנות לאיש הקבלה מדמון.
רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה במחיר מאוד גבוה.
להפתעתי לאחר חודש וחצי של שימוש עם סגולותיו של מדמון, האקס התקשר ומאז חזרנו להיות זוג כבעבר.
אנו מתגוררים יחד ובקיץ נישאים... לפעמים צריך לדעת לפרגן ולהמליץ על הטוב ביותר.
ברשותכם אני ממליצה על איש הקבלה מדמון מעומק נשמתי. תודה: דנה [שם בדוי]
16:03 15/02/15  עלמה   איש הקבלה מדמון הציל לי את החיים .
  אימייל: עלמה מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון הציל לי את החיים . נושא:
 לפני שרכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות... תמיד הייתי נכשלת כמעט בכול דבר שעשיתי בחיים. בפרנסה ובמיוחד בזוגיות. כחודש לאחר השימוש עם הסגולות שרכשתי ממדמון, העניינים התחילו להסתדר לי טוב מאוד. היום אני עם בן זוג מקסים וכולי תקווה שבקיץ נתחתן.
כל שנותר לי זה לאמר לאיש הקבלה מדמון ....תודה , תודה ושוב תודה.
21:17 20/01/15  מטופלת   איש הקבלה מדמון תותח בהחזרת אהבה !
  אימייל: מטופלת מחבר/ת:
 איש הקבלה מדמון תותח בהחזרת אהבה ! נושא:
 מיוחד לבלה, שרון, כנרת ומיטל.
למרות שאני והאקס שלי היינו פרודים 9 חודשים.
איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר בנינו תוך 31 ימים בלבד !
בקרוב איש הקבלה מדמון , יהיה אורח כבוד בחתונה שלנו.
ממליצה על מדמון בחום ואהבה.
09:47 22/11/14  אלמוני   החזרת אהבה אצל מדמון זה 100 אחוז מצליח !
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון זה 100% מצליח ! נושא:
מדמון החזיר את האקסית שלי תוך שבוע ימים בלבד !
ממליץ על איש הקבלה מדמון בעצימת עיניים......הוא תותח בהחזרת אהבה.
הודעה:
13:34 21/11/14  עדי   תודה . לאלמונית
  אימייל: עדי מחבר/ת:
תודה . לאלמונית נושא:
רק שלשום הייתי אצל הרנטגן והוא בעצמו המליץ לי לפנות לאיש הקבלה מדמון.
בנוסף דיברתי עם חורה שהייתה בתור לרנטגן . כשדברנו היא סיפרה לי
שאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה החזיר את החבר שלה בשלושה ימים.
תודה לך... אני קבעתי תור אצל איש הקבלה מדמון.
התחושה שלי שמדמון יחזיר את האקס שלי מהר מאוד.
הודעה:
13:26 21/11/14  אלמונית   תשובה לעדי ... תאמיני לי רק מדמון מחזיר ...
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
תשובה לעדי ... תאמיני לי רק מדמון מחזיר אהבה. נושא:
הייתי פרודה מבן זוגי שנה ושלושה חודשים.
הלכתי להרבה מיסטיקנים וקבליסטים וכולם חרטה ברטה.
לפני חודש הייתי אצל איש הקבלה מדמון ורכשתי ממנו סגולות להחזרת אהבה.
אני יכולה לומר לך שאיש הקבלה מדמון החזיר בנינו לאחר 11 ימים בלבד !
עדי... אני בטוחה במיליון אחוז שרק איש הקבלה מדמון מסוגל להחזיר את האקס שלך.
הודעה:
07:43 17/11/14  רונה   החזרת אהבה רק מדמון הצליח בענק !
  אימייל: רונה מחבר/ת:
החזרת אהבה רק מדמון הצליח בענק ! נושא:
למי לא הלכתי ותאמינו לי כולם חרטות.....
רכשתי סגולות מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה.
מרגע זה אני יכולה לומר לכם שרק איש הקבלה מדמון
הצליח תוך 5 ימים להחזיר את בן זוגי עם אהבה גדולה.... ממליצה בכיף על מדמון.
17:14 15/11/14  סבטלנה   מדמון היחיד שהצליח להחזיר את החבר שלי.
  אימייל: סבטלנה מחבר/ת:
 מדמון היחיד שהצליח להחזיר את החבר שלי. נושא:
 אני מציעה לכול החברים בפורום לא להאמין למיסטיקנים שמפרסמים באינטרנט.
הייתי אצל רובם והם נתנו לי קמעות וחומרים וכולם עבדו עליי בעיניים ....אחרי שנה ראיתי באינטרנט את איש הקבלה מדמון, ואז אמרתי לעצמי אני אעשה ניסיון האחרון אצל איש הקבלה מדמון. לפני שבועיים רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה.עד רגע זה אני בהלם ובשוק. איש הקבלה מדמון החזיר את החבר שלי תוך יומיים. גם אני רוצה להמליץ לכול חברי הפורום ללכת רק לאיש הקבלה מדמון [ הטלפון של איש הקבלה מדמון הוא 0547515590 ]
הודעה:
 
12:13                    14/11/14 אימייל: זיוית מחבר/ת:
החזרת אהבה - הצליח לי ב... 8 ימים ! נושא:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי ב...8 ימים !!! עכשיו אני ממליצה על מדמון ובגדול !
הודעה:
עבורי מדמון תותח בקבלה ובהחזרת אהבה.
 
18:41 08/11/14  אורלי   החזרת אהבה של מדמון הצליח לי בגדול !
  אימייל: אורלי מחבר/ת:
החזרת אהבה של מדמון הצליח לי בגדול ! נושא:
רכשתי מאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה. ערכה להחזרת אהבה.
באלוהים האקס שלי חזר אליי, אחרי 11 ימים בלבד !
לא מן הסתם אומרים ומספרים שאיש הקבלה מדמון
הוא הקבליסט היחיד שעל באמת יודע להחזיר אהבה....... ממליצה על מדמון באהבה.......
הודעה:
10:29 30/10/14  נחמה   בזכות מדמון הילדים שלי התחתנו !
  אימייל: נחמה מחבר/ת:
בזכות מדמון הילדים שלי התחתנו ! נושא:
לפני 11 חודשים רכשתי סגולות מאיש הקבלה מדמון
לפתיחת מזל לילד ולילדה שלי... ברוך השם שתי הילדים שלי מצאו זיווג והתחתנו..
מגיע לאיש הקבלה מדמון את כל הכבוד שבעולם ומיליון תודות !!! מאת נחמה
הודעה:
18:29 19/10/14  שגית   המלצה לכולם בעניין של החזרת אהבה
  אימייל: שגית מחבר/ת:
המלצה לכולם בעניין של החזרת אהבה נושא:
מניסיוני עם איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
אני קובעת שהוא היחיד שעל באמת מצליח להחזיר אהבה.
איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את החבר שלי תוך 28 ימים. [בהצלחה לכולם] 
17:27 12/10/14  נופית   כישוף אהבה של מדמון מצליח ב 100% !!!
  אימייל: נופית מחבר/ת:
כישוף אהבה של מדמון מצליח ב 100% !!! נושא:
רכשתי מאיש הקבלה מדמון סגולות להחזרת אהבה....
והאקס שלי חזר אליי על 4 ....אחרי 9 ימים !!!!! ממליצה על מדמון נקודה.....
הודעה:
11:02 09/10/14  מישהו    אני בטיפול אצל מדמון כבר שבוע ומאמין בו ...
  אימייל: מישהו - משה מחבר/ת:
אני בטיפול אצל מדמון כבר שבוע ומאמין בו במאה אחוז נושא:
אני מטופל אצל מדמון שבוע ... אני מאמין שזה יצליח לי ב...מאה אחוז.
זאת התחושה שלי ואני מאמין במדמון במאה אחוז.
מדמון עזר ל.. ארבעה חברים שלי להחזיר את החברות שלהם וגם גרם שהם יתחתנו.
הודעה
10:37 05/10/14  ילנה   מדמון החזיר את בעלי תוך 14 ימים בלבד ...
  אימייל: ילנה מחבר/ת:
מדמון החזיר את בעלי תוך 14 ימים בלבד !!!! נושא:
אני נשואה עם מספר ילדים... לפני שנה וחצי בעלי התאהב בפקידה שלו והוא עזב את הבית והלך לגור עם הבחורה שהוא התאהב בה..... הלכתי להרבה קבליסטים ומיסטיקנים שיעזרו לי להחזיר את בעלי לילדים ואליי.
אף אחד מהם לא הצליח להחזיר את בעלי הביתה !!!
הלכתי לרנטגן ובקשתי ממנו שיעזור לי.
הרנטגן אמר לי שיש בארץ רק אדם אחד שיודע ומצליח לגרום לבעלי לחזור אליי ולילדים.
הוא שלח אותי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
רכשתי מאיש הקבלה מדמון חומרים מיוחדים שאני צריכה להשתמש בהם.
השתמשתי בחומרים של מדמון ותוך 14 יום בעלי נפרד מהחברה שלו וחזר הביתה.
היום אני בטוחה ב 100% שהיחיד בארץ שיודע להחזיר בין זוגות. זה רק איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
08:35 04/10/14  דפנה   החזרת אהבה וזוגיות תוך 5 ימים בלבד !
  אימייל: דפנה מחבר/ת:
החזרת אהבה וזוגיות תוך 5 ימים בלבד ! נושא:
רוצה אני להודות לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה. שעזר לי להשיב לחיקי את בן זוגי האהוב וזאת בחלוף 5 ימים של שימוש בסגולותיו של מדמון.
תודה. תודה. תודה. ושוב תודה עד אין סוף.
 
18:33 03/10/14  חגית   כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון
  אימייל: חגית מחבר/ת:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון נושא:
איש הקבלה מדמון החזיר את החבר שלי תוך ארבעה ימים.
אפילו שהיינו לא יחד [פרודים] 11 חודשים. 
18:21 01/10/14  מישהי    מדמון מחזיר אהבה תותח !
  אימייל: א.. ל מחבר/ת:
מדמון מחזיר אהבה תותח ! נושא:
בעזרת איש הקבלה מדמון - מפרדס חנה.
אני והאקס שלי חזרנו אחרי עשרה ימים של טיפול אצל מדמון לחיות יחד, ואפילו קבלתי הצעת נישואין.
גם אני ממליצה על איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
הודעה:
17:38 29/09/14  אלמונית   החזרת אהבה ב - 8 ימים .
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
החזרת אהבה ב - 8 ימים . נושא:
הודעה חשובה, למירב ונופר.
אני ממליצה לכם לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
מדמון החזיר את האקס שלי תוך 8 ימים.
השבוע קבלתי ממנו הצעת נישואין. 
20:58 01/09/14  לימור   החזרת אהבה מהירה... רק מדמון יכול
  אימייל: לימור מחבר/ת:
החזרת אהבה מהירה... רק מדמון יכול נושא:
כול הכבוד לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
הייתי פרודה מהחבר שלי שנה וארבעה חודשים.
מדמון החזיר בנינו תוך 15 ימים בלבד.
ממליצה לכול חברי הפורום שיש להם בעיה עם בן הזוג.
לפנות לאיש הקבלה מדמון. הוא תותח אמיתי בהחזרת אהבה.
הממליצה: לימור ממרכז הארץ
הודעה:
09:03 13/08/14  אלמוני   שאלוהים יברך את מדמון 
  אימייל: אלמוני מחבר/ת:
שאלוהים יברך את מדמון  נושא:
בזכות איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
החברה חזרה אליי לאחר שבוע וחצי.... וזאת מתחילת השימוש בסגולות שמדמון מכר לי.
בשעה טובה גם התחתנו .
באופן אישי אני ממליץ על איש הקבלה מדמון. הוא תותח בקבלה.
הודעה:
09:02 11/08/14  מישהי   רק איש הקבלה מדמון הצליח !
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון מפרדס חנה - עשה זאת בענק ! נושא:
אם את מחפשת קבליסט שמצליח להחזיר אהבה תוך זמן קצר.
כתבי בגוגל איש הקבלה מדמון.
מדמון החזיר את האקס שלי בשמונה ימים בלבד !
ממליצה עליו מכל הנשמה.... מישהי מהמרכז
הודעה:
10:03 05/08/14  אורלי   החזרת אהבה רק אצל מדמון זה מצליח !
  אימייל: אורלי מחבר/ת:
החזרת אהבה רק אצל מדמון זה מצליח ! נושא:
הייתי אצל הרבה מיסטיקנים שמפרסמים באינטרנט וכולם חרטה .
חברה המליצה לי ללכת לאיש הקבלה מדמון.... מדמון ביקש ממני לזרוק לפח את כל השטויות שקבלתי מקבליסטים אחרים.
מדמון נתן לי סגולות להחזרת אהבה עשיתי איתם שימוש לפי ההנחיות שקבלתי ממדמון.
לאחר 11 ימים מדמון הצליח להחזיר בנינו באהבה גדולה.
היום אנחנו בהכנות לחתונה. אני ממליצה לכם לפנות רק לאיש הקבלה מדמון.
תאמינו לי כל השאר חרטה ברטה. רק מדמון מצליח להחזיר אהבה... נקודה .
הודעה:
12:11 03/08/14  מישהי   החזרת אהבה במהירות האור.
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
החזרת אהבה במהירות האור. נושא:
חייבת לספר לכם שהיה לי חבר במשך 3 שנים. [היינו פרודים חצי שנה]
פניתי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
מדמון גרם לאקס שלי לחזור אליי תוך 8 ימים.
גם אני ממליצה לכם רק על איש הקבלה מדמון מפרדס חנה. הוא תותח אמיתי
הודעה:
18:46 14/07/14  אלמונית   המלאך מדמון
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
המלאך מדמון    "איש הקבלה מדמון" נושא:
 
בס"ד
מכתב תודה לאיש הקבלה מדמון . האיש הכי מרתק בעולם!!!
קראתי בפורום שלך שאתה המלאך הגואל וחשבתי לעצמי באותו הרגע שזו הגדרת הודיה קיצונית לאדם כאשר הוא עושה למישהו טוב בחיים. כיום נוכחתי לדעת בעצמי למה הכוונה כאשר קוראים לך ככה.
הנפלאות שאתה מחולל ישמע לאחר שלא מכיר אותך כמו מדע בדיוני או פנטזיה, אך מעשה נפלאותיך אמיתיים ביותר!!! זה הדהים אותי!
אתה זה שמקנה את הכוח לסגולותיך הנשגבים,המהות הענקית שלך והחיבור הישיר והעצמתי שלך למוח האוניברסאלי של היקום. כוח האהבה שלך לעולם הזה ולביריותיו, כוח התבונה שלך שלא הכרתי מימיי, חוכמתך המרתקת ויכולתך לחולל ניסים אמיתיים! עם גדולתך הרבה וכה צנוע וישר.
פניתי אליך לראשונה כאשר הייתי אחרי תקופת גירושין מגבר רע שבודד אותי מהעולם הטוב. בדיוק עברתי לבית אחר בשביל להתחיל דף חדש וטוב בחיי ,לפרוס נחלה ושקט נפשי לפניי ולפני ילדיי,אחרי כל ההתעללות הנפשית והפיזית שחוויתי בכל יום מהגרוש ובעבר גם מהוריי ומבני משפחתי. החלטתי שאני מפסיקה להיות הצדיקה המעונה והבטחתי לעצמי שלא אהיה עוד קורבן של אף אחד יותר ויהי מה.

פתחתי עסק שזה היה חלום חיי וברוך השם הצלחתי בזכותך. יש לי עבודה בשפע. חודש לפני שפתחתי את העסק פגשתי את אהבת חיי , התאהבנו במבט ראשון ומייד זיהינו שאנחנו בעצם מאוהבים בכל מובן של המילה, האהבה הגדולה בינינו אפילו צמררה מהתרגשות אחרים שראו אותנו כאחד . העתיד היה נראה לי די מבטיח בכל תחום. הרגשתי שזכיתי ,זכיתי בעבודה שאני מאוד אוהבת, בגבר חכם,מכבד, טוב לב ועדין כמוני ,שאני מקבלת עכשיו פיצוי על כל הסבל שהיה לי בחיים, שעמדתי בו בהצלחה ונשארתי במהותי , אוהבת, עם שמחה בלב, אמונה ונתינה לעולם. בזכותך ידעתי להוציא את הטוב גם מרע. יצאתי בהתרגשות לדרך חדשה עם חיוך גדול ועם בטחון בצפייה שעכשיו הכל יהיה טוב בחיים שלי ,מכל הבחינות
במהלך המעבר שלי לבית בשכירות העבודה התחילה לרדת בהדרגה,אמרתי לעצמי לא נורא זה יעלה בחזרה ברגע שאסיים את המעבר. האמנתי שבורא העולם רק מפנה לי זמן לזה ,סמכתי על המזל ,על היכולת שלי להשקיע עמל רב בעבודה ועל הנחישות שלי להצליח. כאשר סיימתי את המעבר לא הייתה לי יותר עבודה. פרסמתי את העסק בעיתון והלכתי כל יום לחלק פליירים בבתים בחום הכבד של הקיץ ועדיין לא פנו אלי. נכנסתי למצב כלכלי קשה וחסר אונים בכיתי כל יום וכל לילה בשקט. לא ידעתי איך יעמוד בכל התשלומים ופחדתי שלא יהיה לי מה לתת לילדים שלי לאכול. לא הראיתי את מצבי כלפי חוץ והתאמצתי לחייך ולשדר שהכל בסדר. זמן קצר אחר כך אהובי נעלם ,הרגשתי שחותכים אותי בסכינים. הילד שלי עשה המון בעיות וקראו לי כל יום לבית ספר. פניתי לבקש עזרה כאם חד הורית במשרד הרווחה ומשרד השיכון ,זרקו אותי כמו סמרטוט מלוכלך מגוף אחד לגוף אחר, מטפסים לטפסים חדשים, המתנות ארוכות בתורים והרבה דמעות ועדיין לא קיבלתי סיוע כלכלי. הרגשתי מושפלת עד עצם ושהכל התפרק בחיי ושום דבר לא הולך לי יותר. לא הייתה לי שום תמיכה, לא כלכלית ,לא פיזית ולא נפשית. הייתי לבד לחלוטין עם לב שבור וכיסי הריק , לא יכולתי לתפקד ולא לאכול. חשבתי שאני מאבדת את שפיותי או שאני הולכת למות. לא האמנתי בכלום יותר וחשתי שגם תפילותיי לא נענות. אולם לא הייתי במצב כזה עם עצמי. ישבתי בוכה ושאלתי את עצמי איך הגעתי לשפל שכזה. כל החיים שלי עזרתי לאנשים בכל ועכשיו הגעתי למצב שאני נזקקת ומשפילה את עצמי ככה מול גופים קרים ומול עצמי. זה כל כך לא התאים לי. ישבתי בחושך לבד בוכה לאלוקים שיושיט לי את ידו , עד אז חוויתי המון בחיי מהטוב והרע, אך עמדתי איתנה והייתי לשרביט של אור,אהבה ובטחון מלא בשם.
ואז הופיע מלאך אנושי ושמו איש הקבלה מדמון מפרדס חנה. אוחז בידי ולוקח אותי לדרך של אור מכל הסבך בו נפלתי.
מדמון יקר שלי ,אני רוצה להודות לך על כל הטוב אשר חוללת בחיי ולחבק אותך חזק. איש לא הצליח להפליא אותי בחיי כמוך ולעשות לי כל כך הרבה טוב בחסדיך הרבים. אתה סמכותי ומבין לליבי כמו אבא "שלא היה לי".
זכיתי לפגוש אלכימאי אמיתי והיחיד בעולם וזה אתה מדמון היקר .כוחותיך שמוכיחים את עצמם שוב ושוב. היושר שלך, טוב ליבך , החום שאתה משדר והביטחון שאתה מעניק אותו קלטתי מהשיחה הראשונה איתך וישר נרגעתי וידעתי שאלוקים שלח אותך אלי להושיעני. אני מודה כל יום לך ולאלוקים על ששלח אלי אותך ומברכת אותך מכל הלב בהדלקת נרות שבת.
רק לשמוע את הקול התומך והמחבק שלך ( עכשיו תבין למה אני נודניקית איתך ורק איתך) והביטחון שאתה נותן שיהיה בסדר ואכן הכל מסתדר בדיוק כמו שאתה אומר בצורה שמדהימה אותי כל פעם מחדש.
אני לא מתרגשת מאף אחד רק מריבונו של עולם כשאני פונה אליו אני לא תמיד מצליחה לדבר בגלל ההתרגשות ומהעוצמה שאני מרגישה אותו ,אז המילים הן אפסיות . בדרך כלל מתרגשים ממני ומבקשים את ברכותיי כי הן מייד מתגשמות. אך כשאני מדברת איתך אני מתרגשת מאוד ,כי ברור לי כשמש שאני מדברת עם מדמון המלאך בגוף אדם.


לא תיארתי לעצמי שיש דבר כזה מחולל ניסים וישועות בסדר גודל כזה וגם לא האמנתי. אחרי שהתחלתי להשתמש בסגולותיך במו ידייך פתחת לי את שערי השמיים ומהם שפע אור עלי ועל חיי. העבודה התחילה לזרום בעסק ולהתגבר מיום ליום. לקוחות מרוצים שמפרסמים אותי מפה לאוזן. הגעתי לעיתים למצבים שהייתי מתאמת תור ללקוח לעוד חודש כי לא היה לי מקום ביומן.
אהובי חזר אלי אחרי חודשיים של ניתוק מוחלט מאוהב ונרגש . המזל נפתח גם אצלו והחיים מאירים לנו פנים עכשיו בזכותך מדמון היקר.
אני סומכת עליך ועל סגולותיך שבס"ד אתחתן מהר מאוד עם אהוב לבי ,חצי נשמתי ושנינו ביחד נדע רק נחת מעכשיו, כי גם הוא עמד בניסיונות כשלי. אומרים שהזיווג עוברים את אותם התיקונים לפני האיחוד שלהם.
אפילו הבן שלי הסתדר בבית ספר והפסיק לעשות בעיות מייד עם שימוש בסגולותיך.
שילמתי לך סכום גדול, אך השקעה זו חזרה אלי ובגדול , גם בשפע של פרנסה וגם במזל גדול בכל. נתתי לך פרח אחד והשבתה לי שדה ענק שטוף קרני אור ובו שלל פרחים.
תודה על הסבלנות ונחת רוח שלך כלפי, על הביטחון שהענקת לי בכל שיחה איתך
תודה על התשובות המהירות, על הנכונות שלך להיות שם תמיד לצד המטופלים שלך
תודה על החיבוק ועל התמיכה
תודה על היכולת שלך להוציא מאין את היש ולגרש את החושך
תודה על הפרנסה בשפע
תודה על אהבה
תודה על זה שאתה קיים, חי, בריא ומאושר
תודה על זה שזיכיתי לגלות אוצר כמוך
תודה לך מילדיי שזכו לאמא שלהם בחזרה, מחייכת בזכותך
בשבילי אתה אבא רוחני שלי,מורה דרך ,מלאך שלי לנצח.
כל כך משמעותי בחיי
אני אוהבת אותך
כל מה שתרצה אהיה גם לצידך
ממני.. האלמונית מגוש דן 
21:01 04/06/14  אלמוני   מדמון קבליסט מצוין !!!
  אימייל: עמית מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון : קבליסט תותח .............. נושא:
בזכות איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
התחלתי לחיות ולהיות אדם מאושר... בזכות מדמון נפתחו לי המון דלתות.  
פרנסה בשפע. שקט, אהבה ושלום בבית...............
גם אני חייב להמליץ על איש הקבלה מדמון.
21:01 03/06/14  עמית   מדמון קבליסט מצוין !!!
  אימייל: עמית מחבר/ת:
מדמון קבליסט מצוין !!! נושא:
בזכות איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
נגמרו לי הצרות ויצאתי לדרך חדשה . העסק הסתדר לי מצוין.
מצאתי בן זוג מקסים והקיץ מתחתנים.
רק להודות לאיש הקבלה מדמון על שפתר לי המון בעיות ועיכובים .
גם אני רוצה להמליץ רק על איש הקבלה מדמון.
הודעה:
16:36 26/05/14  אלמונית   וואלה רק איש הקבלה מדמון החזיר בנינו.
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
 וואלה רק איש הקבלה מדמון החזיר בנינו. נושא:
הייתי אצל מדמון לצורך החזרת החזרת אהבה... אני בהלם מוחלט איך איש הקבלה מדמון
הצליח להחזיר את האקס שלי תוך ארבעה ימים !!! רק שתדעו היינו פרודים שנה ושלושה חודשים.
וואלה הלכתי להרבה מיסטיקנים וכולם נכשלו כישלון חרוץ.
אני ממליצה לכם לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון..... הוא תותח אמיתי.
 
16:52 25/05/14  בלהה   זה ברור שרק איש הקבלה מדמון עוזר !
  אימייל: בלהה מחבר/ת:
 זה ברור שרק איש הקבלה מדמון עוזר ! נושא:
 הייתי אצל הרבה קבליסטים שמכרו לי קמעות, צעצועים וחרטות לצורך החזרת אהבה.
לפני חודשיים הלכתי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה. הוא זרק לפח את כל הקמעות והחרטות שנתנו לי קבליסטים אחרים, ונתן לי ערכה מיוחדת להחזרת אהבה.
אני נשבעת לכם שמדמון החזיר בנינו תוך שבוע ימים בלבד !
מציעה לכם לא להאמין למי שכותב, מוכר קמעות, צפנים, צעצועים ומשביעי מלאכים
כולם חרטה בריבוע. ממליצה על מדמון מכל הנשמה.
הודעה:
16:52 10/05/14  אורית   החזרת אהבה... רק מדמון עשה זאת בגדול !
  אימייל: אורית מחבר/ת:
החזרת אהבה... רק מדמון עשה זאת בגדול ! נושא:
רכשתי קמעות והרבה שטויות מאנשים שמתחזים לקבליסטים ! מתוך כוונה שיחזירו בני לבין האקס שלי... אני מזהירה את כל חברי בפייסבוק תיזהרו כולם שקרנים ומתחזים !!!
לפני שבוע וחצי הייתי אצל איש הקבלה מדמון ורכשתי אצלו מס סגולות להחזרת אהבה.
איך שראיתי את מדמון משהו פנימי אמר לי זה הקבליסט היחיד שיכול לגרום לאקס שלי לחזור אליי...
התחושה שלי פגעה בול במטרה ! מדמון הצליח להחזיר בנינו תוך 9 ימים בלבד !
לחברי בפייסבוק : אם יש לכם בעיה דומה לשלי. אני ממליצה לכם לפנות ישירות לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה. הטלפון שלו הוא: 0547515590
הודעה
14:45 08/05/14  עמית   החזרת אהבה - רק איש הקבלה מדמון הצליח !
  אימייל: עמית מחבר/ת:
החזרת אהבה - רק איש הקבלה מדמון הצליח ! נושא:
החזרת אהבה וזוגיות ע"י מדמון זה הגשמת חלום,
הוא מנציח - אהבה גדולה ומימוש של זוגיות מושלמת.
וככול שחולפים הימים האהבה רק מתגברת.
הוא מבין לליבי באהבה ובכבוד שאין כדוגמתה .
האהבה היא גדולה ומתוקה כדבש.
את כל זאת אני זוקפת לזכותו של איש הקבלה מדמון, מ- פרדס חנה.
עכשיו - אני מבקשת להודות לאיש הקבלה מדמון,
שהביאני עד הלום. 
08:47 07/05/14  פלונית   החזרת אהבה אצל מדמון - עד לחופה וקידושים
  אימייל: פלונית מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון - עד לחופה וקידושים נושא:
ללמוד מאיש הקבלה מדמון איך להשקיע את כל מרצו
ומהר מאוד גיליתי שהצלחותיו הם עובדה מוכחת !
אני באופן אישי רוצה להעניק למדמון את אות הוקרה והערכה.
על ההשקעה ועל הטיפול המוצלח, על ההקשבה והסבלנות,
על הידע המקצועי שלו. על מהירות התגובה של האקס שלי,
על שהוביל אותי לחופה וקידושין.
תודה לאיש הקבלה מדמון שעשה זאת בגדול.
אני סמוכה ובטוחה בהמשך בצלחותיו !

פלונית מגוש דן
09:20 25/04/14  חסויה   "איש הקבלה מדמון" תותח בהחזרת אהבה.
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
"איש הקבלה מדמון" תותח בהחזרת אהבה. נושא:
בעזרת הסגולות שרכשתי מאיש הקבלה מדמון.
האקס שלי חזר אליי תוך 5 ימים !
מדמון החזיר בנינו לאחר פרידה של שנה וחודש.
אני מאוד ממליצה על איש הקבלה מדמון. הוא תותח אמיתי !
למדמון הגעתי לפי המלצתו של הרנטגן ולפי המלצתו של הרב שלי.
בסוף דבר אני רוצה להודות ולשבח את איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
הודעה
18:40 11/04/14  ...אלמונית מגוש דן   החזרת אהבה אצל מדמון הצליח לי בגדול !!!
  אימייל: אלמונית מגוש דן מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון הצליח לי בגדול !!! נושא:
אישי למדמון
ברצוני להודות לך "איש הקבלה מדמון" על היחס המדהים ועל התוצאות המהירות .
אני מעריכה את היכולת המקצועית שלך ועל שהצלחת שנגיע לחופה.
מדמון... חבל שאני לא יכולה להגיע אילך, כדי להודות לך באופן אישי.
אני שמחה שהצלחת להחזיר בנינו ולחזק את אהבתינו עד שהתחתנו !
שוב אני מודה לך מעומק נשמתי וליבי... תודה.. תודה.. תודה..
אלמונית מגוש דן 
הודעה:
20:39 09/04/14  מישהי    למי לא הלכתי ורק מדמון הצליח בענק !!!
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
למי לא הלכתי ורק מדמון הצליח בענק !!! נושא:
הינו חברים שלוש שנים, ופתאום החבר שלי עזב אותי !
הסתובבתי בין מיסטיקנים וקבליסטים מאזור המרכז, שלמתי להם בסך כולל של 20,000 ₪ .
ולא יצא מזה כלום ! חוץ מלקחת כסף הם לא יודעים להחזיר אהבה. או בן זוג בכלל !
שמעתי מחברה על איש הקבלה מדמון מפרדס חנה, שהוא היחיד שיודע להחזיר אהבה.
יצרתי קשר עם מדמון וקבעתי איתו פגישה. רכשתי סגולות שמדמון הכין לי.
23 יום לאחר השימוש עם הסגולות של מדמון. החבר חזר אליי מאוהב יותר !
רציתי שתדעו שרק איש הקבלה מדמון מפרדס חנה, מצליח להחזיר אהבה !
וכול שאר הקבליסטים הם פקה פקה .......
הודעה:
16:16 24/03/14  שירה   החזרת אהבה רק מדמון הצליח !
    שירה מחבר/ת:
החזרת אהבה רק מדמון הצליח ! נושא:
הלכתי להרבה קבליסטים ומיסטיקנים וכולם חרטה !
לפני שבועיים הייתי אצל איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
מדמון גרם לאקס שלי לחזור אליי תוך 9 ימים בלבד !
גם אני ממליצה על איש הקבלה מדמון מפרדס חנה... מדמון תותח בהחזרת אהבה !!! 
15:56 21/03/14  הדר   החזרת אהבה על בטוח !
ממליצה לכם לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון מפרדס חנה - הוא תותח בהחזרת אהבה !!!
  אימייל: הדר מחבר/ת:
החזרת אהבה על בטוח ! נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון מפרדס חנה שהצליח להחזיר את האקס שלי בשבוע !
אציין שהיינו פרודים מעל שנה ובכל זאת מדמון הצליח להחזיר בנינו בגדול !
אני ממליצה לכל חברותיי ברשת לפנות רק לקבליסט מדמון . הוא יפתור לכם כל בעיה.
באהבה: הדר    
הודעה:
 
14:43 11/03/14  אלמונית   אלפי תודות לאיש הקבלה מדמון
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
אלפי תודות לאיש הקבלה מדמון נושא:
מיותר להוסיף מילים... רק איש הקבלה מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי ב- 4 ימים בלבד !
תאמינו לי שכול הקבליסטים והמיסטיקנים שמפרסמים באינטרנט סתם מתחזים למחזירי אהבה שילמתי להם הרבה כסף וכולם לא הצליחו בכלל !
על כך מגיע לאיש הקבלה מדמון את כל הברכות שבעולם ואת כל הכבוד על שהצליח להחזיר את החבר שלי
ב - 4 ימים וזאת למרות שהיינו פרודים שנה וחצי.
16:03 10/03/14  סבטלנה   החזרת אהבה רק מדמון מצליח !
  אימייל: סבטלנה מחבר/ת:
החזרת אהבה רק מדמון מצליח ! נושא:
רק לפני שלושה שבועות הייתי אצל איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
בעזרת הסגולות של מדמון אני והחבר [האקס] שלי חזרנו מהר מאוד!
אני ממליצה לכל החברים שלי ברשת החברתית על איש הקבלה מדמון .
מדמון תותח בהחזרת אהבה !
מאת: סבטלנה 
הודעה
19:03 08/03/14  נירית   למלי וחופית.. החזרת אהבה: רק מדמון ...
  אימייל: נירית מחבר/ת:
למלי וחופית.. החזרת אהבה: רק מדמון מצליח ! נושא:
למלי וחופית ערב טוב.
הרבה נאמר ונכתב בנושא החזרת אהבה,
אך עדיין יש לי מה לומר ולהוסיף, הייתי אצל מספר קבליסטים נוכלים,
שעבודו עליי בעיניים. מכרו לי קמעות והרבה שקרים.
לפי המלצת הרנטגן ומספר חברות פניתי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה....
כאשר הייתי אצל מדמון הוא קרע וזרק את כל הקמעות לפח.
רכשתי ממדמון ערכה להחזרת אהבה.
בעודי יושבת אצל מדמון הייתה לי תחושה שעכשיו זה יצליח לי.
התחושה שלי הייתה נכונה ומדויקת:
מדמון הצליח להחזיר את האקס שלי תוך 10 ימים בלבד !
בהזדמנות זו אני רוצה לאחל למדמון בריאות והמון הצלחה בכל מעשיו,
לשבח אותו על המקצועיות והתוצאות המדהימות .
היום ברור לי במיליון אחוז שרק איש הקבלה מדמון מצליח להחזיר אהבה.
אני ממליצה לכם לפנות לאיש הקבלה מדמון והוא יפתור לכם את העניין......  בהצלחה: נירית
07:56 23/02/14  אלמונית   החזרת אהבה של מדמון הצליח לי בגדול!
  אימייל: אלמונית מחבר/ת:
החזרת אהבה של מדמון זה הצליח לי בגדול! נושא:
ניסיתי להחזיר את החבר שלי אצל מספר קבליסטים שמפרסמים באינטרנט ואף אחד/ת מהם לא הצליח לגרום לחבר שלי לחזור אליי.[לדעתי הם מתחזים לקבליסטים ומיסטיקנים]
לפני שבועיים הייתי אצל איש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה והוא אמר לי "מהערב הראשון החבר שלי יחשוב עליי בכל רגע" [אבל אין אפשרות לדעת מתיי אנחנו נחזור] להפתעתי חזרנו להיות זוג אוהב כבעבר לאחר 11 ימים של שימוש עם הסגולות של מדמון.
אני רוצה לשבח את מדמון על היושר והתוצאה המהירה שקבלתי ממנו.
בהזדמנות זו אני רוצה להמליץ על מדמון מכול הלב.
הודעה:
15:00 15/02/14  ...רומי [שם בדו   הודעה חשובה לכל הבנות:
  אימייל: רומי [שם בדוי] מחבר/ת:
הודעה חשובה לכל הבנות: נושא:
קראתי מה שכתבתם על האקסים שלכם:
גם אותי נטש בן זוגי לטובת בחורה אחרת. אני לא הרמתי ידיים ורצתי מהר לקבליסט מדמון.
קבלתי מאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה, סגולות להחזרת אהבה.
שלושה שבועות לאחר השימוש עם הסגולות של מדמון, בן זוגי חזר אליי על ארבע !
אני ממליצה לכם לא לבכות ולא לכאוב: פשוט דברו עם איש הקבלה מדמון והוא יחזיר את האקסים שלכם במיליון אחוז. הטלפון שלו הוא 0547515590 .
או כתבו בגוגל: איש הקבלה מדמון. בהצלחה ממני רומי [שם בדוי] 
 
10:40 01/02/14  חגית   רק מדמון מצליח !
  אימייל: חגית מחבר/ת:
רק מדמון מצליח להחזיר אהבה ב 100% ! נושא:
אני מציעה לכם להיזהר מקבליסטים ומיסטיקנים מתחזים שמפרסמים באינטרנט.
הייתי כמעט אצל כולם כדי להחזיר את החבר לשעבר שלי. הם מכרו לי ניירות כתובים, קמעות, בצים, חומרים לשרוף ולתלות על עצים ושאר שטויות ושקרים. [הם לא הצליחו בכלל - שקרנים]
למען האמת הראשון שפניתי אליו היה איש הקבלה מדמון והוא דרש ממני הרבה מאוד כסף.
בגלל זה הלכתי לקבליסטים מתחזים ושקרנים..... לפני חודש חזרתי למדמון ושילמתי לו הרבה מאוד כסף... מדמון קרע וזרק לפח את כל הקמעות שקבלתי מקבליסטים אחרים ונתן לי סגולות בהכנה אישית.... מדמון אמר לי מראש שזה יקח זמן .... עשיתי שימוש הסגולות של מדמון.....
אני יכולה להישבע כי מהרגע הראשון הרגשתי שרק איש הקבלה מדמון יצליח להחזיר את החבר שלי.... חלפו שבועיים ואז קבלתי טלפון מהאקס שלי... התקשרתי למדמון והוא אמר לי שהחבר יפתיע אותי ביום שישי או ביום שבת.... הוא יגיע אליי הביתה ויבקש ממני ליד ההורים שלי לחזור אליו ויש סיכוי גבוה שהוא במעמד זה, יציע לי נישואין......
אני בהלם מוחלט מדמון צדק באלף אחוז.... הבחור הגיע והציע לי נשואין לפני ההורים שלי. באלוהים מהיום איש הקבלה מדמון הוא המלאך הגואל שלי.......... ממליצה עליו ותאמינו לי שכל סכום כספי שהוא דורש שווה כל שקל. איש הקבלה מדמון היחיד שיודע מה שהוא אומר ומה שהוא עושה....
לחבריי בפיסבוק אני ממליצה לכם לפנות למדמון בכל בעיה שיש לכם.
מדמון נותן תוצאות של 100%........ באהבה חגית .
הודעה:
08:14 31/01/14  מישהו   החזרת אהבה של מדמון ......
  אימייל: מישהו מחבר/ת:
החזרת אהבה אצל מדמון .....100% הצלחה !!!...... נושא:
ברצוני לשבח את איש הקבלה מדמון מפרדס חנה... על שהשיב את בת זוגתי ב- 18 ימים !
אין לי מושג איך איש הקבלה מדמון הצליח לגרום לאקסית שלי לחזור אליי.
לאחר פרידה ארוכה של שנה ושמונה חודשים.............
למדמון הגעתי ע"פ המלצה שקבלתי מידידה שעובדת איתי.............
היא סיפרה לי, שבזכות איש הקבלה מדמון היא השיבה את בן זוגה והיום הם נשואים באושר.
משהו פנימי אצלי רוצה לצעוק, כך שכול העולם ישמע......"מדמון תותח בהחזרת אהבה"
מבקש להמליץ לכולם לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון מפרדס חנה. 
13:53 30/01/14  עלמה   חוץ ממדמון כל הקבליסטים פקה פקה !!!
  אימייל: עלמה מחבר/ת:
אין על איש הקבלה מדמון ......הוא תותח בהחזרת אהבה !!! נושא:
בהתחלה פניתי למדמון והוא היה יקר לי .
הלכתי לכול הקבליסטים שמפרסמים האינטרנט וכולם עבדו עליי בעיניים . [בקיצור הם רק פקה פקה].
חזרתי למדמון שילמתי לו כמה שהוא דרש [ xxxxx ₪ - אצלי הבעיה הייתה קשה מאוד]
השתמשתי עם הסגולות של מדמון ופתאום לאחר שלושה ימים האקס שלי חזר אליי על ארבע.
מדמון אמר לי, אצלך זה יפעל מהערב הראשון והוא צדק במיליון אחוז.
נשבעת באימא שלי . שרק איש הקבלה מדמון מפרדס חנה. מצליח להחזיר אהבה. וכל השאר פקה פקה.
בכבוד והערכה: אני ממליצה על איש הקבלה מדמון במאה אחוז. רק הוא מצליח להחזיר אהבה במאה אחוז !!! 
הודעה:
17:48 28/01/14  ...גונן [שם בדוי]   מדמון הדהים אותי בגדול !!!
  אימייל: גונן [שם בדוי] מחבר/ת:
מדמון הדהים אותי בגדול !!! נושא:
מניסיוני האישי........ רק איש הקבלה מדמון מסוגל להחזיר אהבה !!!
בחלוף שנתיים של זוגיות ומגורים משותפים לפתע וללא כל הסבר הגיוני.
בת זוגתי החליטה לסיים את הקשר ועברה להתגורר בדירה שכורה.
עברו עליי 8 חודשים קשים מנשוא..........
החלטתי לעשות מעשה והתחלתי לבקש מהרבה אנשים שימליצו לי על מחזיר אהבות..........
נדהמתי שכולם כאחת, המליצו לי לפנות לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
רכשתי סגולות ממדמון והתחלתי להשתמש בהם...........
להפתעתי ביום השלישי קבלתי מהאקסית שלי טלפון.............
ולתדהמתי ביום השישי היא הגיעה אליי הביתה על כל חפציה האישיים..........
התנצלה והציעה לי נישואין......... עכשיו אני יכול לומר שאין אדם מאושר ממני בעולם..........
ממליץ על איש הקבלה מדמון מכל הלב ובכל לשון ופה...........
תודה: גונן [שם בדוי]
הודעה
16:19 27/01/14  האלמונית   החזרת אהבה זה רק אצל מדמון !
  אימייל: האלמונית מחבר/ת:
החזרת אהבה זה רק אצל מדמון ! נושא:
לגולשים ערב טוב:
לאחר 4 שנים של חברות. החבר זרק אותי כמו חפץ....
[התחיל לצאת עם בחורה שיכולה להיות הילדה שלו].
הסתובבתי אצל הרבה מחזירי אהבה והתוצאה שקבלתי מהם הייתה אפס.
בתחילת חודש זה [ינואר 2014] פניתי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
מדמון עשה זאת בגדול... החזיר את האקס שלי ב.. 11 ימים בלבד !
אני ממליצה לכול הבנות שרוצות להחזיר את האקסים שלהם.
לטפל רק אצל איש הקבלה מדמון מפרדס חנה. מדמון מקצוען ברמות !
במעמד זה אני רוצה לשבח ולהודות לאיש הקבלה מדמון על התוצאה המהירה.
בברכה : האלמונית.... ממרכז הארץ
16:33 26/01/14  מישהי  
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
 לשיר, לדפנה ולקרין נושא:
קראתי את מה שכתבתם על הפרידה מבן הזוג שלכם.
לפני חצי שנה גם אני הייתי בסרט הזה וסבלתי מאוד.
חיפשתי באינטרנט אדם שמחזיר אהבה.
פניתי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה, והוא החזיר בנינו תוך 20 ימים.
אני מציעה לכם לחסוך את שברון הלב ולפנות לאיש הקבלה מדמון.
אני מאוד בטוחה שהוא יגרום לבני הזוג שלכם לחזור אליכם מהר מאוד.
אני מאוד ממליצה על איש הקבלה מדמון .
הוא תותח בהחזרת אהבה..... בהצלחה ממני ?
07:46 19/01/14  יוגב   החזרת אהבה של מדמון
  אימייל: יוגב מחבר/ת:
 החזרת אהבה של מדמון נושא:
 ברצוני להודות לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה . שעזר לי להשיב את בת זוגתי באהבה.
אומנם אצלי זה לקח זמן , אך סוף טוב הכל טוב. [זה לקח חודש וחצי].
תמיד מדמון הסביר לי שהסבלנות תשתלם לי בסוף ואכן מדמון צדק ב- 100% .
לחבריי בפורום אני רוצה להמליץ על איש הקבלה מדמון. הוא תותח אמיתי ! 
הודעה:
 
08:38 31/12/13  דפי   החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון !
 
  אימייל: דפי מחבר/ת:
החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון ! נושא:
אז כך.... היה לי חבר במשך שלוש וחצי שנים. נפרדנו בגלל התערבות של המשפחות למשך שנה ושלושה חודשים, בכל תקופה לא החלפנו מילה אחת.
לפי המלצתו של הרנטגן פניתי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
רכשתי ממדמון חומרים להחזרת אהבה.... תאמינו לי שאני בשוק ובהלם מוחלט !
מדמון הצליח להחזיר בנינו תוך שישה ימים בלבד ! נראה לי שהמשפחות מסתדרים עם העובדה שחזרנו להיות חברים ויש ציוצים שהם רוצים שנמסד את הקשר לנישואין !
בכבוד ובהערכה אני רוצה להמליץ על מדמון . תודה ... דפי [שם בדוי] 
09:43 28/12/13  שירלי   החזרת אהבה של מדמון .
  אימייל: שירלי מחבר/ת:
 החזרת אהבה של מדמון . נושא:
 אני ממליצה על מדמון בחום ובאהבה . מדמון עשה עבורי את הבלתי יאומן ....
החזיר את האקס שלי ב- 14 ימים ! למרות שהיינו בנתק של 9 חודשים ....
גם אני ממליצה על מדמון מפרדס חנה בהמון חום ואהבה ... תודה שירלי
הודעה:
17:19 26/12/13  עפרה   באלוהים מדמון תותח בקבלה !
  אימייל: עפרה מחבר/ת:
באלוהים מדמון תותח בקבלה ! נושא:
בעלי נטש אותי ואת המשפחה ונעלם בחול למשך 8 שנים .
התייעצתי עם רב העיר שלנו כי רציתי להתגרש. הרב אמר לי כי רצוי שאפנה לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה. כדי שהבעל יחזור לארץ ואולי לחזור להיות משפחה למופת .
נסעתי למדמון ורכשתי ממנו כמה סגולות כדי להחזיר את הבעל לחיק המשפחה.
באלוהים אני בהלם טוטלי ... בעלי חזר לארץ הישר לחיק המשפחה.
אנחנו כבר 5 חודשים ביחד באהבה וחיים בשלום וכבוד הדדי.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאיש הקבלה מדמון על כל מה שעשה לי ולמשפחתי. 
21:02 25/12/13  חסויה   מדמון קוסם ב. החזרת אהבה
  אימייל: חסויה מחבר/ת:
 מדמון קוסם ב. החזרת אהבה נושא:
הסיפור שלי ... היה לי חבר במשך 5 שנים ונפרדנו למשך שנתיים !
מאז לא הצלחתי להתחבר לגבר אחר למרות שהיו כאלה שרצו אותי מאוד !
לפני שבועיים רכשתי מאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה סגולות להחזרת אהבה.
לאחר שבוע החבר חזר אליי, ואמר לי שמשהו פנימי אצלו אומר לו שאנחנו חייבים להתחתן ולהזדקן ביחד !
תאמינו לי מדמון קוסם בהחזרת אהבה והחזרת בין בני זוג.
היום אני מבינה למה הרבה אנשים אומרים שהיחיד שיודע להחזיר בין בני זוג זה רק מדמון מפרדס חנה.
הודעה:
 
13:38 21/12/13  ...אלמונית מהדרום   החזרת אהבה של מדמון זה עד נישואין.
  אימייל: אלמונית מדרום מחבר/ת:
 החזרת אהבה של מדמון זה עד נישואין. נושא:
 לכול חבריי ברשת : ברצוני לשתף אתכם בסיפור שכתבתי עליו לפני חצי שנה .
[בקשר לחבר שעזב אותי והתחיל לצאת עם החברה הכי טובה שלי]
אז כך, אימא של חברה שלי הציעה לי ללכת לאיש הקבלה מדמון כדי שיחזיר את האקס שלי.
לפני חודשיים הלכתי למדמון עד לפרדס חנה.
רכשתי ממדמון סגולות להחזרת אהבה. עשיתי שימוש בסגולותיו של מדמון לפי ההוראות שהוא נתן לי . 41 יום לאחר השימוש עם הסגולות האקס שלי חזר אליי כמו תינוק . סיפרתי למדמון והוא הנחה איך להתנהג אליו. הייתי חיילת טובה ועשיתי כל מה שמדמון אמר לי.
חלפו שבועיים וקבלתי מהחבר הצעת נישואין. רכשנו בית משותף ובתחילת 2014 אנו מתחתנים. בהזדמנות זו אני רוצה להמליץ על איש הקבלה מדמון מכל הלב.
הוד
09:56 09/12/13  מישהי   החזרת אהבה של מדמון
  אימייל: מישהי מחבר/ת:
החזרת אהבה של מדמון נושא:
לחברי י בפייסבוק
אם אתם מחפשים מחזיר אהבה שמצליח תמיד !!!
חפשו בגוגל החזרת אהבה של מדמון .
איש הקבלה מדמון החזיר את האקס שלי ב- 10 ימים !!!
מדמון הצליח למרות שהיינו פרודים 8- חודשים.
הודעה:
 
16:09 07/12/13  מעריצה   שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון !
  אימייל: מעריצה מחבר/ת:
שאלוהים יברך את איש הקבלה מדמון ! נושא:
לפני חודשיים רכשתי ממדמון ערכה להחזרת אהבה.
מדמון נתן לי סיכוי של 65 של הצלחה.
עשיתי שימוש בסגולות של מדמון במשך חודש .
ביום 32 של הטיפול האקס שלי הגיע אליי וביקש שנחזור.
מאז אנחנו חזרנו להיות חברים !
בהזדמנות זו אני מבקשת להודות לאיש הקבלה מדמון .
הודעה:
11:51 02/12/13  מ - גוש דן   החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון !
  אימייל: מ - גוש דן מחבר/ת:
החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון ! נושא:
מדמון רציתי לומר לך תודה, תודה על שבזכותך היום חזרנו להיות יחד.
האכפתיות, הקשבה, העידוד שנתת לי באהבה ובסבלנות הראויה לכל שבח.
תודה שנתת לי כוח ואמונה בעצמי ועשית הכל שבן זוגי יחזר אליי באהבה !
אני רוצה לומר, שאני גאה שהכרתי אותך ואותך לעולם לא אשכח !
בקרוב תקבל ממני הזמנה לחתונה.
 
11:51 02/12/13  מ - גוש דן   החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון !
  אימייל: מ - גוש דן מחבר/ת:
 החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון ! נושא:
 מדמון רציתי לומר לך תודה, תודה על שבזכותך היום חזרנו להיות יחד.
האכפתיות, הקשבה, העידוד שנתת לי באהבה ובסבלנות הראויה לכל שבח.
תודה שנתת לי כוח ואמונה בעצמי ועשית הכל שבן זוגי יחזר אליי באהבה !
אני רוצה לומר, שאני גאה שהכרתי אותך ואותך לעולם לא אשכח !
בקרוב תקבל ממני הזמנה לחתונה.
 
11:51 02/12/13  מ - גוש דן   החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון !
  אימייל: מ - גוש דן מחבר/ת:
 החזרת אהבה מהירה רק אצל מדמון ! נושא:
 מדמון רציתי לומר לך תודה, תודה על שבזכותך היום חזרנו להיות יחד.
האכפתיות, הקשבה, העידוד שנתת לי באהבה ובסבלנות הראויה לכל שבח.
תודה שנתת לי כוח ואמונה בעצמי ועשית הכל שבן זוגי יחזר אליי באהבה !
אני רוצה לומר, שאני גאה שהכרתי אותך ואותך לעולם לא אשכח !
בקרוב תקבל ממני הזמנה לחתונה.
16:36 17/11/13  מיקי   מדמון קבליסט אמיתי ותותח על !
  אימייל: מיקי מחבר/ת:
מדמון קבליסט אמיתי ותותח על ! נושא:
באלוהים הקבליסט היחיד בארץ שהצליח להחזיר את האקסית שלי בתשעה ימים.
זה איש הקבלה מדמון מפרדס חנה. אין לכם חצי מושג לכמה מקובלים הלכתי .
חלק מכרו לי קמעות השבעת מלאכים, נרות, בצים, תבלינים והרבה שטויות.
לפני שבועיים הייתי אצל מדמון והוא קרע לי את הקמעות מול העיניים וזרק לפח את כל השטויות שנתנו לי קבליסטים אחרים. ונתן לי סגולות והוראות שימוש.
עשיתי שימוש בסגולות וביום התשיעי נכנסתי להלם מוחלט.
קבלתי טלפון מהאקסית ולאחר חצי שעה נפגשנו וחזרנו להיות חברים כתמול שלשום.
גם אני ממליץ על איש הקבלה מדמון בגאווה ובראש מורם ....
הודעה:
08:08 16/11/13  סמדר   מדמון הוכיח לי שהוא הגדול מכולם !!!
  אימייל: סמדר מחבר/ת:
מדמון הוכיח לי שהוא הגדול מכולם !!! נושא:
אני ובעלי היינו על סף גירושים. פניתי לאיש הקבלה מדמון מפרדס חנה.
שבועיים של שימוש עם הסגולות של מדמון בעלי חזר לחיק המשפחה והביע צער וחרטה עמוקה.
ברוך השם חזרנו להיות בני זוג כבעבר ללא ריבים וללא חילוקי דעות והיום הכל מתקתק כמו שעון שוויצרי....
מה שנותר לי לומר זה רק אלפי תודות לאיש הקבלה מדמון.
הודעה
17:22 13/11/13  יוני   מדמון מחזיר אהבה תותח !
  אימייל: יוני מחבר/ת:
מדמון מחזיר אהבה תותח ! נושא:
איש הקבלה מדמון מפרדס חנה. החזיר את האקסית שלי ב- 48 ימים. [היינו פרודים שנתיים]
ממליץ על מדמון בעיניים עצומות. הוא תותח ...
הודעה:
  
  אימייל: דלית מחבר/ת:
מדמון תותח בהחזרת אהבה !!! נושא:
הייתי אצל מדמון מפרדס חנה רק לפני שבוע וכבר האקס שלי חזר אליי,
אוהב ומאוהב מעל הראש. מה שאנשים מספרים על מדמון שהוא תותח בקבלה זה באמת דבר אמיתי !!!
חייבת להיות שותפה ולהמליץ בפניכם ........לפנות רק למדמון מפרדס חנה. הוא תותח אמיתי !!!
הודעה:
  אימייל: ש. מרכז הארץ מחבר/ת:
איש הקבלה מדמון מלאך אמיתי !!! נושא:
ידעתי מהרגע הראשון שהיחיד שיצליח להחזיר את הפרוד שלי זה איש הקבלה מדמון
סוף סוף אני יכולה להביט במראה ולראות כמה אני מאושרת.
לאחר שאיש הקבלה מדמון טיפל בעניין אני מרגישה שאנו כמו זוג יונים .
זוגיות מתוקה מדבש, הבנה, הקשבה ופרגון הדדי ואהבה העולה מעלה מעלה לשחקים.
ברצוני להביע את הערכתי העמוקה למדמון שעשה הכל שנחזור להיות זוג אוהב ומשפחה למופת.
אסיים במילה אחת.... מגיע למדמון אין סוף תודות והערכה.
תודה מ- ש. מרכז הארץ
הודע
 
לייבסיטי - בניית אתרים