"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


13. כישופים כישוף עין הרע

דף הבית >> 13. כישופים כישוף עין הרע
הסרת כישוף כישופים עין הרע ועוד.עין הרע, הסרת כישוף, פתיחת מזל דרך הזיווג, הפרנסה וההצלחה הכללית, מחייבות את המיסטיקן שיהיו לו את חומרי הגלם הדרושים והכלים המיוחדים להכנת חומרי הסגולה וכן את היכולת המעשית ליצור חומר מיסטי סגולי ע"פ דרך סודות זרימת ארבעת רוחות השמים וע"פ סודות מעגלי זרימת האוויר של ארבעת רוחות השמים .בנוסף לאמור לעיל, חייב הוא לדעת לכוון את החומר הסגולי לצד הנכון של ארבעת רוחות השמים ע"פ סדר זה בלבד:
ראשון יהיה מזרח ב- 7 מעלות. שני יהיה צפון ב- 70 מעלות.
שלישי יהיה דרום ב- 32 מעלות. והרביעי יהיה מערב ב- 12 מעלות.


לאחר כוון והכנת חומרי הסגולה, חייב המיסטיקן ליצור את מעגלי תנועת החומר בעצמו תוך לקיחת שליטה על תנועת החומר הסגולי. המיסטיקן חייב להיות בעל יכולת לכוון את חומרי הסגולה בשליטה מלאה ובריכוז הגבוה ביותר, לכוון כל חומר סגולי בנפרד, לרקוח את כל החומרי הסגולה ע"פ זרימת מעגלי הרוח הנ"ל, ברגע ובזמן הנכון והמתאים למטופל, ע"פ דרך חישוב ובדיקה של כל נתיבי המזלות ויסודו של המטופל. חשוב לדעת כי הבדיקה חייבת להיעשות רק ע"פ דרך סודות הצליל בלבד! בסוף התהליך חייבים לבדוק אם החומר הסגולי פעיל ואם יש סביבו ובתוכו את תנועת מעגלי הרוח הנדרשים והמתאימים למטופל באופן אישי.

 

מדמון הוא היחיד בארץ !
יש לו הכלים, הידע והיכולת המעשית ליצור חומר סגולי להסרת עין הרע ולפתיחת מזל , ע"פ הדרך הנזכרת לעיל. מדמון מצהיר ומתחייב כדלקמן: כל הסגולות של מדמון טהורות וזכות, נקיות מכל חשש עורלה, אש, בדל ומאגיה. מדמון עוסק בקבלה המעשית כ- 40 שנה. לעולם לא נגרם כל נזק למי ממטופליו. מטופליו זוכים לקבל רק תוצאות נקיות, טהורות וזכות כלובן חלב האם. על כך יעידו עשרות אלפי לקוחות מרוצים.
למדמון: 19,439 הסרות כישופים, הסרות עין הרע, פתיחת מזל וכו',
 


מדמון קרא ולמד את כל ספרי הקבלה הידועים כגון: היצירה, הזוהר, הארי וכו'. מדמון הגיע למסקנה חד משמעית, ספרים אלו עוסקים בפילוסופיה ובפירוש התורה בלבד! אין הם דומים ו/או נוגעים בסודותיו של ספר "טבע.ת.י.מ.ן" שנכתב ע"י החכם שבאדם - "שלמה המלך" .
 
 הרבה רבנים, קבליסטים ומיסטיקנים טועים ומטעים אתכם !
הם מטפלים באנשים באמצעות קמעות כתובים/מצוירים, לחשים, תבלינים ו/או חומרים לא יעילים שאותם ניתן להשיג בחנויות לתבלינים ותמציות בעלות של שקלים בודדים. מדמון מאמין שלאנשים הנ"ל אין את היכולת ללמוד ולהבין את תנועת הסובב סביב יסודות הרוח וחומר, ואת תנועת מעגלי הרוח סביב כל חומר בנפרד. הם אינם מבינים ו/או יודעים את סודות התנהגות תנועת הסובב סביב כל חומר ורוח ואין להם את הכלים ,הידע ו/או היכולת המעשית לשלוט בתנועת הרוח, בזמן המתאים. הגרוע מכל, אין הם יודעים להתאים את סוג החומר ו/או המוצר ע"פ סודות מעגלי הרוח ולהתאימם ע"פ בדיקת נתיבי המזל ויסודות המטופל ו/או של בן הזוג השני.


בכבוד רב, " איש הקבלה מדמון " טלפון: 054-7515590
 
לייבסיטי - בניית אתרים