"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


34. מדמון על יצר הרע

דף הבית >> 34. מדמון על יצר הרע
יצר הרע מקורו בבן השטן. אנשים עם תכונות טבעיות של רוע, רשע ושנאה, לעולם לא יהיה להם את הרצון ו/או היכולת הנפשית לשלוט בעולם הטוב, בני אדם בדרך כלל טובים מיסודם, אך כאשר הרשע והרוע משתלט, הרוע יכול לשנות צורה, כמו למשל אדם לא ישר יעשה הכול כדי לשדר יושר ואמינות. הרוע קשור למושג "יצר הרע" וזאת כאשר יש לאדם את הדחף לעשות מעשים רעים ומרושעים. הרוע מנוגד לכל עשרת הדיברות. הרוע זהה לנחש שפיתה את חווה בגן העדן, תוך הפרת דבר האלוהים. רוע הוא הפרה גסה של ציווי דבר האלוהים.
 
מבחינה חברתית אדם רע הוא אדם חלש והתנהגותו היא הרסנית שמובילה אותו ישירות להרס עצמי ולמערבולת של תוהו ובוהו נפשי ורוחני, עד לאיבוד שליטה עצמית. הרוע מופיע בדמות רוחות רפאים השולטים בנפשם של בני אדם וחיות חסרי ישע. אדם רע הוא אדם חסר לב אנושי הנוטה מטבעו לרמאות, ומנגד להאשים אנשים אחרים בנטילת האחריות על מעשיו. אדם רע יכול לשנות את צורתו כדמות הזיקית וללבוש את בגדי שרי האופל המפיצים את הרוע, הפשע, האכזריות - עד לריקבון מוסרי וזאת כנגד העולם הטוב.
 
לצערנו קיימות הרבה דרכים להרע, הרשע והרוע עלולים להשפיע בצורה קשה על חיי העולם הטוב. לכן, רצוי וחשוב יותר למנוע רוע, מאשר לקדם את הטוב שבעולם. יסוד הרוע טמון באדם אשר מקדש את מעשיו, ומצדיק גרימת סבל על מנת לקדם מטרה הנתפסת כמוצדקת. לפיכך יהיו אנשים שיצדיקו את פעולותיהם של פושעים ו/או טרוריסטים מהסוג השפל ביותר בעולם. הרוע לא רק גורם לסבל ולייסורים לעולם הטוב. הוא גם מזין את נפשם של אנשים רעים מסיבות אנוכיות בלבד, לצורך השגת כוח ואושר הנובע מסדיסטיות. אלימות, רמאות, שקר, והתנהגות רעה כלפי הזולת. התנהגות רעה ובלתי מוסרית תמיד מתחילה בפשעים קטנים עד שהם מגיעים לפשעים גדולים יותר. חשוב לדעת כי בורא עולם תמיד עומד לצד העולם הטוב.
 
הרוע, נחקר במחקרים פסיכולוגים: ע"פ מחקרים אלו הרוע מתבטא בסוג אישיות אנטי חברתית המכונה סוציופת. הסוציופת מתנהג באופן קיצוני. אדם חסר מצפון וחסר יכולת לגלות אמפתיה ו/או סימפטיה כלפי הזולת. לסוציופת אין ריסון עצמי ו/או יכולת לחוש חרטה בשל נזק שהוא גורם לאנשים אחרים. הרוע, השנאה מיוחס להתנהלות בלתי הוגנת. דוגמאות מקובלות לכך היא העובדה שבשנים האחרונות הרוע נעשה נפוץ יותר במגזר העסקי ובמיוחד כנגד המצליחנים שבינינו.
 
 
בכבוד רב, איש הקבלה מדמון טלפון : 054-7515590 
 
לייבסיטי - בניית אתרים