"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


31. עין הרע סוגי הפגיעות

דף הבית >> 31. עין הרע סוגי הפגיעות
פגע עין רעה : עין הרע, עין רעה, עיניים רעות, כישוף מכּח העין, כישוף שבעין.
בכול התקופות והזמנים רוב האנשים נזהרו מפגיעת עין הרע. יהודים, נוצרים, מוסלמים וכולי. לא מן הסתם עניין זה מקובע באמונתם של כל הדתות בעולם, מזה אלפי שנים ! בשני העשירונים האחרונים השתנה דבר. פונים אליי אלפי חילונים, משכילים, מפורסמים, דתיים וכאלה שלעולם לא האמינו בעין הרע. דבר זה מוכיח כי רבים הם האנשים החשים את עוצמתה הקשה של פגיעת עין הרע. עין הרע הוכחה כפגיעה מסוכנת ומזיקה. הנפגע ייכשל בכל מעשיו ! באהבה, זיווג, פרנסה וכו' . הנפגע ייפגע בנפשו ובגופו, יחוש אי נוחות, בלבול, שכחה, סחרחורת עד לתחושה של עילפון, רגעים של ניתוק מהסביבה, אי שקט נפשי ומצבי רוח משתנים ללא כל סיבה הגיונית. המזיק ו/או הפוגע, הוא אדם צר עין שאינו יכול לקבל נפשית את הצלחתו של אדם אחר. פגיעת עין הרע היא פגיעה רוחנית המשודרת בגלים חדים וקצרים, החודרת לאדם דרך עורפו או דרך גבו . הגרוע מכל, הנפגע יחוש זאת רק לאחר כישלונותיו ו/או חלילה מחלתו כנזכר לעיל. הנפגע העיקרי הוא אדם המבליט את הצלחתו ו/או אושרו הפנימי. הפגיעה תחדור עמוק לתוך נפשו וגופו של הנפגע וזאת מבלי שהוא יחוש זאת כלל. חשוב לדעת כי הפגיעה גורמת לשיבוש קשה בחוסנו הגופני והנפשי של הנפגע. הנפגע יחוש בלבול וחוסר יכולת נפשית ומעשית להבין את הנעשה סביבו. מכאן הדרך קצרה לכישלון כמעט בכל תחומי החיים, כדי להימנע מפגיעת עין הרע יש לשמור על שתיקה להימנע מלחשוף את הצלחתך ברבים. אם אדם נפגע מפגיעת עין הרע, חייב הוא לטפל בעצמו רק בדרך של שימוש עם חומרי סגולה המכוונים לו אישית וזאת רק ע"פ דרך ההכנה כאמור בספר טבע.ת.י.מ.ן

 
מדמון קובע שהוא היחיד בארץ שיש לו הכלים, הידע והיכולת המעשית ליצור חומר סגולי לניקוי והגנה כנגד עין הרע ע"פ הדרך הנזכרת לעיל.

מדמון – ע"פ  ספר הקבלה היחיד בעולם - ספר טבע.ת.י.מ.ן  בלבד !
כול החומרים והסגולות שמדמון מייצר, משווק ומוכר להסרת עין הרע ו/או הסרת כישופים, פתיחת מזל וכו', הם לפי ספר הקבלה היחיד בעולם – ספר טבע.ת.י.מ.ן

 
הרבה קבליסטים, או מיסטיקנים טועים ומטעים !
הם מטפלים באנשים באמצעות קמעות כתובים/מצויירים, לחשים, תבלינים ו/או חומרים לא יעילים ,שאותם ניתן להשיג בחנויות לתבלינים ותמציות בתל אביב בשקלים בודדים.
מדמון מאמין שלקבליסטים ולמיסטיקנים אלו אין את היכולת ללמוד ולהבין את תנועת הסובב סביב יסודות הרוח והחומר, ואת תנועת מעגלי הרוח סביב כל חומר בנפרד. הם אינם מבינים ו/או יודעים את סודות התנהגות תנועת הסובב סביב כל חומר ורוח ואין להם את הכלים ,הידע והיכולת המעשית לשלוט בתנועת הרוח, ברגע ובזמן המתאים. הגרוע מכל אין הם יודעים להתאים את סוג החומר ,המוצר ע"פ סודות מעגלי הרוח ולהתאימם ע"פ בדיקת נתיבי המזל ויסודות המטופל ו/או של בן הזוג השני.
 
מדמון קובע: אין בעולם שני אנשים שלהם תשדורת, אנרגיות ויסודות זהים לחלוטין,
לכן, אין ולא יהיה לעולם חומר סגולי להסרת עין הרע, להסרת כישופים, לפתיחת מזל, להצלחה, להסרת כישוף, המתאימים לכול בני האדם. [לעולם לא יהיו שני אנשים שהם זהים לחלוטין] לכן, חובה להתאים את חומרי הגלם לפי יסודות הצליל של כול אדם בנפרד, לרקוח ולכוון את החומר הסגולי רק ע"פ הדרך הנזכרת לעיל.

מדמון מצהיר ומתחייב כדלקמן:
כל הסגולות ו/או החומרים של מדמון טהורים וזכים, נקיים מכל חשש עורלה, אש, דם, עפר, בדל ומאגיה. מדמון עוסק בקבלה כ- 40 שנה. לעולם לא נגרם כל נזק למי ממטופליו. מטופליו זוכים לקבל רק תוצאות נקיות, טהורות וזכות כלובן חלב האם. על כך יעידו עשרות אלפי לקוחות מרוצים.

 
חשוב לדעת : כי סגולות לניקוי ו/או הסרת עין הרע, הסרת כישוף, כישופים וכו' - חובה לעשות רק לפי ספר הקבלה האמתי והיחיד שהוא - ספר טבע.ת.י.מ.ן

 
בכבוד רב, איש הקבלה מדמון   054-7515590
 
לייבסיטי - בניית אתרים