"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


7. כישוף אהבה - העוקץ

דף הבית >> 7. כישוף אהבה - העוקץ
החזרת אהבה - העוקץ ........ זהירות !!!
מדמון ממליץ להיזהר מאוד !  מהעוקץ הבא:  
החזרת אהבה - העוקץכישופים - העוקץ כישוף אהבה - העוקץ !
מחזיר אהבה - העוקץ ! כישוף - העוקץ ! מיסטיקנים - העוקץ ! מקובל - העוקץ ! קבליסט העוקץ !

אדם, קבליסט ו/או מיסטיקן שאינו רשום ברשות המיסים, ו/או מעלים מס, הוא עבריין ע"פ חוק !!!
אם אין באתר תמונה אמיתית, אין מספר עוסק מורשה - זהירות מהעוקץ הבא.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
חובה לדעת כי אסור להחזיק קמעות מכול מן וסוג שהו ! הדבר מסוכן עד מוות !

לידיעתכם : רבנים לא עוסקים ב- החזרת אהבה ו/או כותבים קמעות !!!

 
מדמון קובע ב- 100%: כל מיסטיקן הטוען שהוא רואה נסתרות, בעל כוחות,
מוכר: נרות, קמעות, לחשים, צפנים, סמלים וכו', אינו מבין בקבלה המעשית בכלל.   

 
דעתו של הרמב"ם ברורה ביותר
הרמב"ם שלל את הקמעות בצורה הברורה ביותר: בספרו מורה הנבוכים: כתב" ואל יעלו על לבך הזיות כותבי הקמעות, ומה שתשמע מהם או תמצא בספריהם הטיפשיים, שמות שהם מצרפים אותם שאינם מורים על שום עניין כלל, וקוראים אותם שמות, ומדמים שהם צריכים קדושה וטהרה, ושהם עושים נפלאות- כל הדברים הללו סיפורים שאין ראוי לאדם שלם לשומעם, כל שכן להאמין בהם, ולסבור אותם".
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
פעולות בדרך של מאגיה לא מחזירות אהבה ו/או שלום בית. הן גורמות לשנאה ואויבות בלבד ! אנשים העוסקים במאגיה מכל צבע וסוג שהוא, הם אנשים הפועלים בשליחות השטן ורוחות רעות! וזאת רק מתוך הכוונה לפגוע באנשים בשליחות השטן, הרשע והרוע !

 
מאגיה זהו טקס שנועד לפגוע בבני אדם בלבד !
פעולות מאגיות אינן באות להיטיב עם בני האדם. הן גורמות לשנאה ואויבות בלבד .
טקסים מאגיים פוגעים פגיעה קשה בכול הצדדים הנוגעים בדבר. הפגיעה היא קשה ועלולה להוביל עד למוות !
טקס המאגיה נעשה בבית קברות בלבד, או מעפר שנלקח מבית קברות
.

לטקס יש מספר שלבים :
בחירת בית הקברות, קביעת סוג הפגיעה באדם ו/או באויב, בחירת השעה כאשר הירח מלא. שימוש בכלים ובסמלים מן השטן, כמו כתיבה על נייר, עור או חפץ אחר הכתוב בדם חתול, או עם דיו מהול בדם חתול או באמצעות הכנסת חומרים וחפצים שונים לתוך מים המהולים בדם חתול למשך מספר דקות.
איש הקבלה מדמון קובע : כול המחזיק קמעות וחומרים מהסוג הנ"ל סופו להיפגע קשות !
יש מי שמתחזים לאנשי קבלה הכותבים קמעות בדרך של מאגיה .

 
אם ברשותך קמעות ו/או מוצרים שנעשו בדרך של מאגיה רצוי לך מאוד להתקשר לאיש הקבלה מדמון.
מדמון יעשה כל שביכולתו להסיר ולמנוע את הפגיעה העלולה לפגוע בך במחיר סביר - תלוי בסוג הפגיעה .

 
בכבוד רב, איש הקבלה מדמון    טלפון: 054-7515590


החזרת אהבה
דע/י כי, אין ולא יהיה לעולם חומר סגולי להחזרת אהבה שמתאים לכול אדם! לכן, חובה להתאים את החומרים רק ע"פ הדרך הנזכרת לעיל. לרוב המיסטיקנים בארץ אין את הידע ו/או יכולת לייצר חומרים פעילים להחזרת אהבה - בדוק ומוכח - לידיעתכם: אסור להשתמש עם חומרי כישוף בדרך של מאגייה מכול מן וסוג שהוא כול סוג של מאגייה פוגע באופן קשה במשתמש ובמטופל כאחד זהירות: הפגיעה היא קשה ובלתי הפיכה!

איש הקבלה מדמון קובע: אין אפשרות להחזיר אהבה באמצעות קמעות !!! מדמון מזהיר - אסור להחזיק בבית, בתיק, במכונית ו/או על הגוף. קמעות כתובים ו/או מצוירים, קמעות אלו פוגעים פגיעה קשה בזיווג, במזל, בהצלחה, בפרנסה ובשאר תחומי החיים.


מדמון מטפל, חוקר, מרצה ויועץ רוחני מהטובים בעולם! מדמון, מומחה להחזרת אהבה, זיווג, הצלחה ועוד. למדמון 45 שנות ניסיון ועם ההצלחות הגבוהות ביותר - בדוק ומוכח 
איש הקבלה מדמון הוא האדם היחיד בדורו החוקר את סודות הקבלה והמיסטיקה ע"פ סודות מעגלי הצליל והרוח. יועץ ומטפל באנשים הסובלים מחוסר מזל, הצלחה, שלום בית, אהבה, זיווג, פרנסה, פריון, חיזוק הנפש והגוף ועוד.
"איש הקבלה מדמון" קובע כול מי שמפרסם מודעה כאמור לעיל הוא עובד עליכם בעיניים !


אדם רע נוטה מטבעו לרמאות.
מבחינה חברתית אדם רע הוא אדם חלש והתנהגותו היא הרסנית שמובילה אותו ישירות להרס עצמי ולמערבולת של תוהו ובוהו נפשי ורוחני עד לאיבוד שליטה עצמית. הרוע מופיע בדמות רוחות רפאים השולטים בנפשם של בני אדם וחיות חסרי ישע. אדם רע הוא אדם חסר לב אנושי הנוטה מטבעו לרמאות, ומנגד להאשים אנשים אחרים בנטילת האחריות על מעשיו. אדם רע יכול לשנות את צורתו כדמות הזיקית וללבוש את בגדי שרי האופל המפיצים את הרוע, הפשע, האכזריות - עד לריקבון מוסרי וזאת כנגד העולם הטוב. לצערנו קיימות הרבה דרכים להרע, הרשע והרוע עלולים להשפיע בצורה קשה על חיי העולם הטוב. לכן, רצוי וחשוב יותר למנוע רוע, מאשר לקדם את הטוב שבעולם. יסוד הרוע טמון באדם אשר מקדש את מעשיו, ומצדיק גרימת סבל על מנת לקדם מטרה הנתפסת כמוצדקת. לפיכך יהיו אנשים שיצדיקו את פעולותיהם של פושעים ו/או טרוריסטים מהסוג השפל ביותר בעולם. הרוע לא רק גורם לסבל ולייסורים לעולם הטוב. הוא גם מזין את נפשם של אנשים רעים מסיבות אנוכיות בלבד, לצורך השגת כוח ואושר הנובע מסדיסטיות. אלימות, רמאות, שקר, והתנהגות רעה כלפי הזולת, הדבר נתפסת כרשעות ורוע אפל וחשוך. התנהגות רעה ובלתי מוסרית תמיד מתחילה בפשעים קטנים עד להגיעם לפשעים גדולים יותר. חשוב לדעת כי בורא עולם תמיד עומד לצד העולם הטוב. הרוע, נחקר במחקרים פסיכולוגים: ע"פ מחקרים אלו הרוע מתבטא בסוג אישיות אנטי חברתית המכונה סוציופת. הסוציופת מתנהג באופן קיצוני. הוא חסר מצפון וחסר יכולת לגלות אמפתיה ו/או סימפטיה כלפי הזולת. לסוציופת אין ריסון עצמי ו/או יכולת לחוש חרטה בשל נזק שהוא גורם לאנשים אחרים. הרוע,  השנאה מיוחס להתנהלות בלתי הוגנת. דוגמאות מקובלות לכך היא העובדה שבשנים האחרונות הרוע נעשה נפוץ יותר במגזר העסקי ובמיוחד כנגד המצליחנים שבינינו.
 
איש הקבלה מדמון קובע: אין אפשרות להחזיר אהבה באמצעות קמעות !!! מדמון מזהיר - אסור להחזיק בבית, בתיק, במכונית ו/או על הגוף. קמעות כתובים ו/או מצוירים, קמעות אלו פוגעים פגיעה קשה עד מוות. 

איש הקבלה מדמון - מזהיר וקובע : חובה להיזהר מהעוקץ הבא !!!

אדם, קבליסט ו/או מיסטיקן שאינו רשום ברשות המיסים, ו/או מעלים מס, הוא עבריין ע"פ חוק !!!
 

בהצלחה, מאת : איש הקבלה מדמון - טל' 054-7515590
 
לייבסיטי - בניית אתרים