"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


30. עין הרע פגע עין הרע

דף הבית >> 30. עין הרע פגע עין הרע
עין הרע - קובעת גורלות  
 

כמעט בכל הדתות בעולם מסבירים שישנה השגחה עליונה שקובעת את מצבו של האדם בהתאם להתנהגותו ומעשיו, אך כאשר אדם מקנא באדם אחר הוא מבטל את ההשגחה העליונה. עין הרע היוצאת מעומק נשמתו של אדם קנאי וצר עין גורמת לפגיעה קשה וקובעת את גורלו של האדם הנפגע. אדם צר עין וקנאי תמיד יחשוב וישאל את עצמו מדוע מגיע לאדם אחר את העושר, היופי, השכל, החכמה, אושר וכו' . ככול שהקנאי וצר העין ימשיך לחשוב ולשאול את עצמו שוב ושוב, עלול הוא לקבוע את מר גורלו של האחר, ויגרום לו לחוסר הצלחה כללית, פגיעה בבריאות, בגוף ובנפש ואסונות מכל מן וסוג שהוא.
 
ישנם מספר סוגים של אנשים שלהם כוחות מזיקים של עין הרע. למשל אנשים נכשלים, קנאים, סקרנים, מוגבלים ו/או אנשים שלהם מבט חודר. המזיקים פוגעים באנשים בעלי מעמד מיוחד, מצליחנים, יפים, מאושרים, ו/או בתינוקות מיוחדים, לכן חובה להימנע מלדבר דברי שבח ו/או להתפעל מתינוקות, וזאת כדי שלא למשוך אליהם את פגע עין הרע.
 
 
עין הרע - ניתן להסיר ו/או לעצור
המצליחנים שבינינו חייבים להיזהר מלהתפאר בהצלחתם ועשירים חייבים להימנע מלהציג לראווה את עושרם. יש אנשים המשתמשים בסגולות כאמצעי להגנה מפני עין הרע, ויש שנושאים עמם קמעות ממינים וסוגים שונים, סרטים בצבע אדום, חרוזי טורקיז, חמסה כאמצעי הגנה, יש הורים השמים בכיס ילדיהם מלח ו/או פירורי לחם כנגד עין הרע. מדמון קובע ב- 100% שהאמצעים הנ"ל אשר היו בשימוש לפני אלפי שנים אינם יעילים בתקופה זו של תחרות וקדמה עצומה. מדמון מאמין שהוא היחיד בארץ ואולי בעולם, שהצליח לפתח וליצור חומר סגולי כנגד פגע עין הרע, המתאים לתקופה זו והמותאם באופן אישי ומדויק לכול אדם שנפגע מפגע עין הרע.  

 

בכבוד רב, " איש הקבלה מדמון " טלפון: 054-7515590
 
לייבסיטי - בניית אתרים