"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


24. סוד המזל וההצלחה

דף הבית >> 24. סוד המזל וההצלחה
סוד המזל, המזלות וההצלחה.
גלגל המזל סובב סביבנו ורוצה להיות ולדבוק בכל אחד ואחת מאתנו, אך תכונה טבעית הקיימת בנו תדחה ותעצור את המזל מלהיכנס ולהיות חלק ממעגל חיינו וזאת מבלי שנדע ונרגיש כלל. חשוב שנדע כי בהעדר פעולה רוחנית ומעשית לא יגיע המזל. כל אחד מאתנו רוצה ומחפש את מזלו ואת דרכו להצלחה. האדם תמיד ידע בתחושתו ובהרגשתו הפנימית כי קיים סביב עולמו האישי דבר מה, היוצר עבורו את תחושת הרגש, הדמיון ועוד מס' חושים שונים שאין הם ברורים לאדם כלל. חושים אלו הם מעבר להבנתו השכלית של האדם, כי הם מנוגדים לכל הגיון שכלי. חושים אלו מופיעים מדי פעם ונותנים בתחושתו של האדם הרגשה טובה יותר או הרגשה רעה יותר. כאשר עולה בתחושתו של האדם הרגשה של הצלחה יתחיל האדם בחיפוש מתמיד אחר דרכים ופעולות היכולות לספק ולתת תשובות לרגשותיו ולתחושותיו. האדם ימשיך לחפש עד כי יקבל תוצאה ממשית לתחושותיו, וזאת עד כי ישיג את רצון האמת להצליח בכל מעשיו. הצלחתו האישית של האדם סובבת סביב גלגל מזלו וזאת מבלי שידע כיצד ניתן ואפשר להגביה מזלו עד כי יקבל מזל להצלחתו האישית. רצונו של האדם להשיג להצלחתו ידועה וברורה לכל נפש. מכאן ברור כי האדם תמיד יהיה בחיפוש מתמיד אחרי הדרך והפתרון לקבל מזלו הגבוהה ביותר, עד למימוש הצלחתו האישית. מיום ידע האדם נפש חיה, חש כי נעלמת וחסרה ממנו היכולת הדרושה להבין דרכי עולם, האדם אינו יכול לקבל ולתת תשובות לנפשו. לא ינוח ולא ייתן לנפשו רוגע ושקט עד ייתן תשובה לשאלת השאלות, מאין ומהיכן באות ועולות אותן תחושות, רגשות ודמיונות, ומדוע הן רבות ושונות מאדם לאדם וממשיכות לעלות ולהיות בנו עד בלי סוף? כאשר חסר ונעדר מהבנתו השכלית של האדם את הצפון והחבוי בתוך סודות התחושה, הרגש והדמיון, נאלץ האדם לעשות ולהמציא פעולות מעשיות ורוחניות שונות, כדי להשיג רצונו, כמו שנכתב ונרמז [בסוד] בפרשת ויצא בספר בראשית. פרק ל פסוק לז ע"פ הנלמד והכתוב אנו למדים כי יעקב עשה פעולה הדומה לפעולת כישוף כדי להשיג לעצמו יותר.

 
המזל:
מזל הוא בחירה של פעולה מסוימת מתוך תחושת הבטן הפנימית של האדם בזמן נכון וברגע הנכון. תחושת הבטן יוצאת מתוך הרגשתו הפנימית של האדם ומשפיעה בצורה חזקה על אמונתו ועל הרגשתו הכללית לעשות פעולה מסוימת, כאשר הוא מאמין כי פעולה זו תוביל להצלחה במעשיו. חובה לדעת: לא כל תחושה פנימית וזמן מתאימים לקבלת המזל הרצוי. יחידים האנשים המצליחים לפרש נכונה את הרגשתם הפנימית ולפעול בזמן המתאים. כיצד אדם ידע אם תחושתו הפנימית נכונה ואם הגיע הזמן המתאים לפעולה מעשית ?

נלמד כי בורא עולם יצר עבורנו את שעון הזמן היחידי והמדויק ביותר, ביום הרביעי של הבריאה, ייצר עבור האדם את המאורות הגדולים והכוכבים. ככתוב: " ויאמר אלהים יהי מארת ברקיע השמים להבדיל בין היום ובין הלילה והיו לאותות ולמועדים, לימים ושנים והיו למאורת ברקיע השמים להאיר על הארץ ויהי כן: ויעש אלהים את שני המארת הגדלים את המאור הגדל לממשלת היום ואת המאור הקטן לממשלת הלילה ואת הכוכבים: ויתן אתם אלהים ברקיע השמים להאיר על הארץ: ולמשל ביום ובלילה ולהבדיל בין האור ובין החשך וירא אלהים כי טוב: ויהי ערב ויהי בקר יום רביעי "

מפסוק זה ניתן להבין כי ביום הרביעי לבריאה התחילה התנועה ופעולת הסובב של כדור הארץ סביב מערכת השמש. פעולת הסובב יוצרת עבורנו את הזמן, [יום ולילה]. עוד ניתן ללמוד ולהבין כי ביום הרביעי נקבעו האותות שהם הסימנים המרמזים על בוא של מועד [זמן] המתאים לפעולה הרצויה לאדם. ו/או על שינוי בסדרי עולם וזאת ע"פ סוד תנועת כדור הארץ, הכוכבים, הלבנה והשמש.



בכבוד רב, " איש הקבלה מדמון " טלפון: 054-7515590
 
לייבסיטי - בניית אתרים