"איש הקבלה מדמון"
 החזרת אהבה, כישוף אהבה, כישופים - לפי הקבלה
הסרת כישוף, כישופים, כשפים, עין הרע, פתיחת מזל,

לא השגת את מדמון שלח/י הודעת SMS ומדמון יחזור אליך.
 

ליצירת קשר: 054-7515590


18. כישוף אהבה מתקבע

דף הבית >> 18. כישוף אהבה מתקבע
טיפ - החזרת אהבה מתקבעת - כישוף החזרת אהבה  
כישוף זה יכול להתאים רק ל- 3% מכלל האנשים ! שווה לנסות.
 
החומרים הדרושים : 5 גרם אבקה של קליפת גזע הגפן, 15 גרם אבקה של חרצן עץ הזית. 10 גרם אבקה של שורש עץ החרוב. 1 גרם אבקה של פריחת שיח הדס. 2 גרם אבקה של פריחת עץ ההדר. 20 סמ"ק מיץ פרי עץ הרימון. 1 סמ"ק מיץ פרי השעורה. 50 סמ"ק כוהל 95% .
 
אופן ההכנה: לייבש בשמש ולטחון הכול לאבקה דקה וחלקה מאוד. לאחר מכן, יש להכניס את האבקה לתוך צנצנת זכוכית. ומיד להוסיף את מיץ פרי הרימון, מיץ השעורה ואת הכוהל. לערבב טוב טוב ומיד לסגור ולהניח במקום קריר, למשך 70 יום או יותר. בתום ה- 70 יום לסנן הכל עם בד צפוף, את הנוזל לשפוך בכיור ואת החומר הנותר להכניס לתוך כוס. את פתח הכוס יש להצמיד לבטן העליונה שלך [בסרעפת]. לשכב על הגב למשך חצי שעה כך שהחומר יגע בגוף שלך. את הכוס חובה להחזיק ביד שהחומר לא יישפך.
 
פעולה ראשונה: בתום מועד זה למרוח על תמונה של האהוב/ה טיפ טיפה מהחומר, לאחר מכן, להניח תמונה שלך על התמונה של האהוב/ה שלך [פנים מול פנים]. את הכול לעטוף עם נייר כסף ומיד להחביא בחדר השינה שלך.
 
פעולה שנייה: בכל הזדמנות אפשרית לתת טיפ טיפה מהחומר באהוב/ה שלך. לחזור על הפעולה כמה זמן ופעמים שיותר.
 
החזרת אהבה מתקבעת, אמיתית וחזקה - היא רק לפי הכתוב מטה 

החזרת אהבה זה הדבר המסובך והקשה ביותר בכל תחום המיסטיקה !
דע/י כי, לצורך החזרת אהבה צריך המיסטיקן שיהיה לו את הכלים ואת היכולת המעשית ליצור חומר מסטי סגולי וזאת ע"פ דרך סודות מעגלי הרוח והצליל ובנוסף לאמור לעיל, חייב הוא לדעת לכוון את כל שבעת מעגלי תנועת הרוח, שבתוך ומסביב לחומרי הגלם. לכוון כל חומר וחומר בנפרד. לרקוח את כל החומרים בזמן וברגע המתאים, לכל חומר וחומר בנפרד. לכוון ולהתאים את תנועת מעגלי הרוח גם ברגע רקיחת חומרי הגלם ולהתאים כל חומר וחומר רק ע"פ דרך חישוב ובדיקה של נתיבי הכוכב, ונתיבי המזלות של שני המטופלים. חשוב לדעת כי הבדיקה חייבת להיעשות רק ע"פ דרך סודות הצליל בלבד ! בסוף כל תהליך חייבים לבדוק אם החומר הסגולי פעיל, ואם יש סביבו ובתוכו את תנועת מעגלי חיות הרוח הנדרשים והמתאימים למטופלים באופן אישי.

מדמון על החזרת אהבה
המיסטיקן ו/או הקבליסט חייב לזהות את סוג האהבה של שני בני הזוג, ע"פ האמור לעיל. את הבדיקה חייבים לעשות רק ע"פ דרך סודות הצליל בלבד ! לאחר זיהוי מוחלט של סוג האהבה מצד הגבר, וזיהוי מוחלט של סוג האהבה מצד האישה ניתן יהיה לקבוע באופן מוחלט את דרך רקיחת חומרי הסגולה ואת דרך השימוש בהם.

מדמון קובע באופן חד משמעי:
כי, אין ולא תהיה לעולם, דרך אחרת ליצירה ו/או החזרת אהבה - לצורך החזרת אהבה צריך המיסטיקן שיהיה לו את הכלים ואת היכולת המעשית ליצור חומר מסטי סגולי וזאת ע"פ דרך סודות מעגלי הרוח והצליל ובנוסף לאמור לעיל, חייב הוא לדעת לכוון את כל שבעת מעגלי תנועת הרוח, שבתוך ומסביב לחומרי הגלם. לכוון כל חומר וחומר בנפרד. לרקוח את כל החומרים בזמן וברגע המתאים, לכל חומר וחומר בנפרד. לכוון ולהתאים את תנועת מעגלי הרוח גם ברגע רקיחת חומרי הגלם ולהתאים כל חומר וחומר רק ע"פ דרך חישוב ובדיקה של נתיבי הכוכב, ונתיבי המזלות של שני המטופלים. חשוב לדעת כי הבדיקה חייבת להיעשות רק ע"פ דרך סודות הצליל בלבד ! בסוף כל תהליך חייבים לבדוק אם החומר הסגולי פעיל, ואם יש סביבו ובתוכו את תנועת מעגלי חיות הרוח הנדרשים והמתאימים למטופלים באופן אישי. מדמון קובע כי הוא היחיד שלו הידע והכלים הנ"ל.


בכבוד רב, " איש הקבלה מדמון " טלפון: 054-7515590
 
לייבסיטי - בניית אתרים